mmmm.... quina pinta mes bona ! Es veu de lluny que set dona molt be cuinar , en Yuno no en sap tant , mai em fet plats oriantals .... magradaria moltisim provar-ho aixi que alguna recepta de les que recomenes la fare amb la one-chan ^^
Morte-Diem ha escrit: ↑28 feb. 2019, 10:26
Hola Yunoo, benvingut, ja hem parlat una mica pel xat, però com has vist aquí venim a fer preguntes! Així que faré la que em pertoca; Algun altre videojoc a banda del League of Legends?
Ens anem llegint!
Doncs si! ara estic molt enganxat al Neverwinter que es un MMO_RPG estil Diablo...
Tambe jugo amb la nintendo al Animal crossing , Pokemon ( mels eh pasat tots ) , Golden sun ...
Y amb la Play jugo una mica al Fornite y sobra tot als Assasins Creed ^^ un salut
Afegit en 20 minuts 4 segons:
Ereza ha escrit: ↑28 feb. 2019, 15:28
Benvingut a Tadaima,
@yuno!
No sé si ja et van demanar això al xat, però així n'hi haurà constància. Són qüestions molt importants, pensa-t'ho bé abans de respondre!
1. Què en penses, de la pizza amb pinya? Abominació o aliment diví?
2. La truita de patates, amb ceba o sense ceba?
3. Quina és l'
orientació correcta del paper de vàter?
Que t'ho passis molt bé per aquí, ja ens anirem llegint!
Gracies
@Ereza em disposo a respondre aquestes dificils preguntas !
La pizza que mes l'hi agrada an Yuno es
Text amagat.
la que l'hi poses un Ou en mig
y es clar fer un mix d'Ou y pinya no quedaria molt be ... pro diu que la pizza da pinya amb pernil dolç es bona !
La truita de patates la one-chan la fa amb un ingradient sorpresa
Text amagat.
molta ceba
Y obiament l'orientacio correcta es per sobre ! Sino pots fer friccio amb els dits bruts a la paret y bueno... :red: