Us convido a tots els que volgueu a postejar en aquest tema algun joc que recordeu amb especial carinyo de la vostre infantesa, podeu simplement mencionar-lo i incloure algunes imatges, o bé fer un tema complet i elaborat (com aquest que va fer en @Bank age-of-empires-ii-t220.html) i compartir-lo aquí amb nosaltres. Potser amb una mica de sort ens animem i algun dia podem jugar-hi en línia tots plegats
M'agradaria recordar, també, que en aquest fòrum hi han persones de totes les edats, i que l'elecció de "jocs de la vostre infantesa" és completament subjectiva, per tant, respectem tots els punts de vista!
Començo jo amb el que va ser el primer joc "seriós" que vaig jugar per pc i que em va marcar clarament la meva infantesa:
Imperium III - Las Grandes Batallas de Roma
Era un joc molt simple d'estratègia inspirat clarament en fets reals de l'edat antiga, època dels romans, tot i ser un RTS, no es podia construir, les ciutats estaven ja creades a l'inici de la partida, només es podia crear noves unitats, investigar i conquerir altres ciutats enemigues o fortins neutrals.
Era un joc molt ben optimitzat i amb uns gràfics més que excel·lents per aquella època (2004). Explicava algunes de les històries més mítiques de l'antiga Roma, com ara la batalla de Cartago al desert de Zamma per part d'Escipio, la conquesta de Britannia, o el setge d'Alesia de l'antiga Gàl·lia. Un joc de 10/10 en tots els aspectes que a més a més resultava ser molt educatiu.
Aquí us deixo també algunes fotos i bandes sonores del joc per si algú li interessa rememorar bvells temps :p