Casulament acabo de sortir del cinema també : ^)
Molta gent és fan del Señor de los ladrillos, Harry Pota o Star Warros... Però a mi la saga de pelis que més m'ha marcat ha estat la de Patatas del Caribe. I joder, he sortit molt content del cinema, m'ha agradat molt. Si algú d'aquí ne's fan i no l'ha anat a veure.... Pls ja esteu tardant.
Pel que fa a la pel·lícula ha tornat al cànon de les 3 primeres: aventura, misteris, coses spooky i el puto mono. Te bastantes escenes tipiquissimes de la firma "Piratas del Cribe" que et roben un somriure fente recordar les antigues pelis. No està tant xula com les 3 primeres, però venint de la 4rta ha estat una molt grata sorpresa. Actuació brillant de Javier Bardem, un dolent bastant aconseguit (Tot i que no arriba al nivell del Hentai Senpai, però li passa la mà per la cara al Barbanegra).
Elia Periwinkle ha escrit: ↑31 maig 2017, 21:38
SI ENCARA NO L'HEU VIST QUEDEU-VOS FINS DESPRÈS DELS CRÈDITS!!!
I si, com sempre te escena després dels crèdits i en aquest cas és.... molt interessant i dóna molt a parlar...
Text amagat.
He estat parlant amb els amics, i podria ser que al trencar-se la maledicció del Will l'Holandès és queda sense capità... I"l'Holandès sempre ha de tenir un capità". La cosa és... com és que no està trencada aquesta maledicció? Creiem que la maledicció és ser el capità del Holandes, però que sempre hi hagui un capità és una condició posada per la Calipso. Així que podria haver estat que com que ningú va apunyalar el cor del Will, l'antic capità ha de tornar a l Holandès. I si és així el meu estimat Davy Jones la liara^^ I ara és més xungo, ja que no està maleit i pot caminar per terra... Però tot això s'haurà de veure.
Pel que fa a lo de la brúixola, he pensat el mateix. A la segona peli queda bastant clar que li va donar la Tia Dalma, però ara ve el nigga de torn i resulta que li va donar ell... :/ El que em sembla estrany és que aquella escena sense la brúixola hauria estat igual, realment no sé per quina raó la van decidir possar. A veure si ho expliquen més endavant, però ho dubto.