Jo vaig anar al cine la setmana passada (o l'altra xD) i també la vaig veure.
He de dir que em va agradar molt, tot i que em faltava alguna cosa. Potser perquè pensava que seria la última que farien i estava esperant quelcom que tanqués la sèrie, però al sortir del cine em van dir que farien 2 pelis més xD
I no m'havia adonat de lo de la brúixola fins que he llegit el post de l'Elia
Els meus comentaris (bons) sobre la pel·lícula són:
Text amagat.
-Molt d'humor, m'encanta l'humor que tenen en tot moment, sobretot l'escena del telescopi ens va fer molta gràcia

també l'escena de l'execució amb la puta guillotina xD
-Els personatges estan prou bé i ha fet gràcia tornar a veure al parell de soldats/pirates de les primeres (tot i que vaig tardar en reconèixer-los xD). Molt fan de les actuacions dels principals, tot i que he trobat a faltar que el barbossa es tornés a treure la cama :')
I un parell de comentaris no tan preciosos:
Text amagat.
-Vaig estar tota l'escena aquella de sota l'aigua esperant que aparegués el Holandés i es liés parda en una batalla infinita Will Turner v Salazar. Llàstima.
-Tot i que va estar bé veure els mateixos actors de Will Turner i Elizabeth Swan, no em va molar que aquesta última es marqués un Luke Skywalker sortint als darrers segons de la peli sense dir res només per morrejar-se amb el Will.
Doncs res, li poso un 8/10!

la recomano molt pels fans de la sèrie, de Johnny Depp o de l'humor en general.
VISCA L'ACUDIT DE L'ESQUELET! :birra: