Arslan Senki: Fuujin Ranbu

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Arslan Senki: Fuujin Ranbu



Anime setmana a setmana
Temporada d'estiu 2016



Capítol #1

L'esperava amb moltíssimes ganes! A la fi s'ha estrenat, estic tan contenta que quasi no m'ho puc creure!! Benvingut altra vegada, Arslan Denka and company!

Text amagat.
M'ha encantat el primer capítol, no sé que us he de dir, visc dominada pel hype! Molt atents amb el detall d'anar-nos recordant el nom de tots els generals de Pars, jo ja no me'n recordava de ningú xD En general dir que m'ha agradat molt! Una llàstima que l'Arslan i companyia hagin hagut de tornar altra vegada a la mateixa fortalesa, però quan he vist el Gieve sensual plantant-li cara al màscara de plata... Oh, dat Gieve!!! :lloa:

Ara suposo que aquest arc de 8 capítols (ah, que em deprimeixo...) anirà sobre donar-li l'espasa a l'Arslan que l'identifiqui com a autèntic hereu del regne de Pars i del rei... Oh mare meva el rei, quin màquina!! A veure quan l'Arslan tarda a saber que el seu papi està bé i que la seva mama... A veure, no recordo massa bé l'anime antic però, s'insinuava que l'Arslan no era fill dels reis, oi? Aleshores, el fill que li reclama la Tahamine al rei, és l'Arslan o no? A mi m'ha donat la impressió que no ho és pas xDDD

En fi, en general m'ha ENCANTAT!! Give moar!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol #1
Text amagat.
Quin començament, epicness de principi a fi.
El Yashashin m'ha posat els pels de punta i perque era al cotxe, que sino crido i tot XDDD

Arslan encara te que veure una mica mes de crua realitat, per treures l'empanament que te a sobre i fer alguna estrategia ell tambe pero per la resta capitol d'estrena de 10.

El pare es un puto toro xDDD porta moltisim temps encadenat, menjant poc, etc i es capaç igualment de trencar les cadenes i derribar al princep lucita XDDD (se que explica que rovella el metall, etc pero tot i aixi es tota una proesa)

Potser l'unic que m'ha faltat es Daryun matant algu important o decisiu pero pel demes be, i Gieve intentant agafat l'espasa per Arslan :lloa: , com a cambiat la seva lleieltat.
------------

En quant a Arslan i els reis, el rei el va posar a viure fora de palau fins els 8 o 9 anys.
Pero no recordo el detall de si era fill adoptiu o no.

Nomes 7 capitols mes s'em fara massa curt....
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Capítol 1

Text amagat.
Un altre segona temporada que em moria de ganes de veure-la. Ha començat molt bé, l'Arslan ja no és tan com al principi, que no era ni capaç de lluitar sense donar pena, ara poc a poc s'està fent més fort i si aconsegueix l'espasa aquesta arribarà a ser un gran rei. També penso que aquesta temporada anirà sobre aconseguir l'espasa i potser arribar fins a Ecbatana. He de dir que ha estat una sorpresa veure com el rei Andragoras s'allibera i reconquista la capital ell solet, però el tema de la mare i el fill que diu em té molt confús.


7 capítols nooo :plorar: :plorar:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Primer que res diré que tant l'opening com l'ending m'han encantat, m'alegro que per l'ending hagin repetit amb Kalafina <3 M'encanta aquest grup :lloa:

Text amagat.
I què dir... espectacular primer capítol!! Jo també he agraït molt els noms al principi perquè n'hi havia molts que ja no recordava i hauria estat un pal no saber qui era qui XDD

El que m'ha molat molt ha estat que just era pensar que trobava a faltar en Gieve i no es podria haver lluït més en aquest capítol!! Kyaaa!!! :ilu: A la primera temporada em sembla que no havia quedat massa clar on anava, però suposo que era a buscar l'espasa. Però no ha tardat com mil anys?? És a dir, havia d'esperar que li obrissin la porta o alguna cosa per l'estil?? És que sinó no sé com el cara cremada l'ha avançat XDD

La part de l'Andràgoras tamé ha estat com molt bestial pel que ja heu anat comentant però, no us flipa també com ha conquistat tot el palau així tal qual?? Els soldats Lusitans són molt poqueta cosa, i més per aquest home XDD I pel que fa la Tahamenay (ni idea si s'escriu així) m'ha fet dubtar moltíssim sobre el seu fill perquè tal i com actuava no semblava per res del món que parlés de l'Arslan...

A mi el que m'ha passat més d'una vegada i no sé perquè és que a alguns els mato abans d'hora i d'altres al revés, deu ser el meu inconscient que me'ls vol treure de sobre. No sé perquè tenia la impressió que en Daryun ja havia matat el tonto el cul d'en Zandeh... però després recordo que el van ajudar a escapar. El curiós és que no és la primera vegada que em passa amb el mateix personatge XDDD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #2

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW, WOOOOOOOW!! HO ESTIC FLIPANT!!!

Text amagat.
Buuaaaaaaaah, M'HA ENCANTAT EL CAPÍTOL, de principi a final m'ha semblat una puta PASSADA!!!

Primerament l'Arslan que finalment es comporta com un Rei (tot i que bé, s'ha enrabiat, ha sortit al camp de batalla i al final no ha pogut fer res ell tot sol, però que prengui la iniciativa està bé) i justament quan aconsegueix comportar-se com un Rei i ser el puto amo de la party... apareix el papa i li diu "eh, relaja la raja, que el rei sóc jo" i ara te'n vas a la merda.

Buuuuuufff... massa bo!! :lloa: :lloa: Com han canviat les coses, per favor!!! Estic on fire! I quan apareix el Gieve, quina passada, quin amo, quina meravella, que fantàstic tot!!

Quina ràbia que hagi aparegut l'Andragoras, tot li anava tan rodat a l'Arslan de moment... Ara veurem què decideix fer l'Arslan, tot indica que se n'haurà d'anar, espero que no sol, com a mínim amb el Daryuun i el Narsus (especialment amb el Narsus que no es duia bé amb l'Andragoras).

Next capítol LLYA PLEASE!
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Capítol 2

Text amagat.
Arslan per fi es comporta com el rei que arribarà a ser, encara que a la batalla se li ha vist una mica fluix i li falta entrenament i experiència, però poc a poc, no es pot ser el més fort de sobte (bé, en alguns animes si xDD). Però lo millor d'ell és la seva actitud, al principi semblava massa pringat i que no era capaç ni de dir el que volia, ara és ben diferent, fa el que considera lo correcte però també sap quan ha de callar per evitar problemes, com quan ha aparegut l'Andragoras. Ha sigut admirable veure lo bé que tracta als seus subordinats, felicitant a qui ha destacat a la batalla.

No m'ha agradat gens com ha tractat el rei al Arslan, gracies a ell Pars encara s'aguanta i va i li fica una bronca dient que només el rei pot dirigir l'exèrcit, patètic. A sobre va i l'obliga a marxar, l'Andragoras és un tirà. Suposo que ara l'Arslan marxarà amb els seus homes a aconseguir l'espassa que han robat els templaris, després aconseguirà arribar a la capital i finalment arribarà a ser rei ja que tothom el prefereix a ell. Que curts es faràn aquests 6 capítols.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capítol #2
Text amagat.
Epic fail... El rei desterrant a Arslan amb nomes 6 capitols restants? al final a aquesta temporada tampoc veurem Ecbatana conquerida i si ho veiem sera una batalla de un sol capitol....

:lloa: :lloa: Narsus es un geni
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

CAPÍTOL 2
Text amagat.
A veure, a veure, a veure... what?! Es pot saber què acaba de passar?! He flipat, això sí que no m'ho esperava :what: En serio, aquest rei és tonto perdut... o sigui, a sobre que li fa tota la p*** feina d'anar reconquerint el territori el tio va i el desterra?! Au va, a prendre pel cul tot plegat. No sé perquè des que era a la presó em semblava més interessant i espavilat, però és sortir i es torna subnormal, potser la llum solar o l'aire fresc li afecten el cervell, no sé, crec que hi havia opcions molt millors que aquesta. És que, o sigui, really?? Per ceeeeeeeert.... la Tahamenay no era al carruatge, oi? No m'ha semblat veure-la, i a Peshawar tampoc. On és?? L'Andragoras l'ha deixada marxar? JA! que chiste XD Que per cert, una altra estupidesa, a qui se li acudeix deixar anar l'ostatge tan fàcilment? Podria haver estat un peó interessant!! Però clar, pensar és un delicte i per això estan barallats amb en Narsus XDD Dios, desprecio infinito!!! :enfadat: Si l'Arslan marxa espero que no ho faci sol. No és per res, però essent un principiant ja és molt millor rei que el seu suposat "pare".

Canviem de tema XD La resposta de l'Arslan a la provocació ha estat típic seu jeje és massa bo pel seu propi bé ^^ Tot i que cedir tan fàcilment fa pensar que encara ha de millorar molt! De totes maneres quina pressa hi havia?? Aquells homes ja eren morts :') Que a tot això... lo seu no seria que el senyor aquest hagués esperat una resposta abans de matar-los a tots?? M'ha semblat una mica absurd... però no és que el senyor tingués massa llums si després de la derrota de l'última vegada el tio torna com si res XDDD

Ay... en Gieve i la seva aparició estel·lar!!! <3 Per cert, si algú s'ho preguntava, evidentment ha esperat el millor moment per tornar a aparèixer jejeje Sinó no seria ell ;) Ara de veritat, és que ningú sap perquè coi va marxar en Gieve?? És que quan ha tornat m'ha donat la impressió que ningú sabia on anava, ergo ningú li havia ordenat res XDD Si no en tenien ni idea perquè el van fer marxar i esperaven que tornés.... Confusión!!!! :uhm:

PD: En Narsus no calia que es currés tant l'estratègia amb aquella gent, ja s'apunyalen tots sols a plena llum del dia sense ajuda de ningú XDDDDD Què hi té tothom contra una retirada a temps per pensar un pla millor? No ho entendré mai :/
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Suposo que ara n'Arslan se n'adonarà que hi ha malvats fins i tot en la seva família... :huhuhu:

Possiblement ara veurem això del vaixell que surt a l'opening i tal.

El que no m'ha quedat clar és si marxa ell sol o si l'acompanyen la tropa de sempre.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Arslan Senki #3

He tingut els pintors a casa i no l'he pogut veure fins ara i tenia un hype en vena tan gran que no era normal xDDD

Text amagat.
OOOh, però quin capítol tan bonic, per favooor! La primera part amb la història del Hilmes m'ha encantat!! M'ha agradat moltíssim el seu passat, m'encanta que hagin explicat a la fi per tot el que ha passat i que li hagin donat un poc d'humanitat, el personatge que ho necessitava. Ara ja pareix una persona, no només un monstre ansiós de venjança.

Pel que a la part de Peshawar, doncs el puto Andràgores és un gilipolles integral, però això ja ho sabíem. Tothom s'estima l'Arslan menys el seu pare. Era evident que el Narsus faria alguna cosa xula per escapar-se, però realment massa xulo prendre-li foc a una torre no ha estat... però t'ho perdono Narsus, això i que no has estat capaç de preveure que et matarien el cavall. Quan arriben tots fins a l'Arslan... que bonic per favor!! <3



No sé si heu vist l'avanç del següent capítol però m'ha encantat el "Aquell paio és parent del Narsus, és el cosí del marit de la germana gran del Narsus"... He hagut d'aturar la reproducció del video per poder-ho assimilar!


Please, enjoy the OTP:
Text amagat.
ImatgeImatge
Respon