[Animes K3] Detectiu Conan

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Detectiu Conan


Imatge
Imatge


Fitxa tècnica:


-Nom original en japonès: 名探偵コナン Meitantei Conan (Detectiu Conan)
-Autor: Gosho Aoyama
-Gènere: Misteri, comèdia, aventura
-Estudi: Tokyo Movie Shinsha
-Capítols: Actualment al Japó 813 i en català 514 a la numeració japonesa i 561 a la numeració catalana
-Any: 1996/2001

Informació adicional:


- Basat en: El manga del mateix nom que és va publicar el 1994 a la Shonen Sunday encara és publica avui dia amb 89 toms
- Seiyuus principals:
Shinichi Kudo: Kappei Yamaguchi
Conan Edogawa: Minami Takayama
Ran Mouri: Wakana Yamazaki
Kogoro Mouri: Akira Kamiya / Rikiya Koyama
Professor Agasa: Kenichi Ogata
Juzo Megure: Fûrin Cha
Genta Kojima: Wataru Takagi
Mitsuhiko Tsuburaya: Ikue Ootani
Ayumi Yoshida: Yukiko Iwai
Sonoko Suzuki: Naoko Matsui
Ai Haibara / Shiho Miyano: Megumi Hayashibara
Wataru Takagi: Wataru Takagi
Miwako Sato: Atsuko Yuya
- Pel·lícules: Un total de 20 (8 en català)
Text amagat.
1 - El gratacel explosiu
2 - La catorzena víctima
3 - L'últim mag del segle
4 - Atrapat als seus ulls
5 - Compte enrere cap al cel
6 - El fantasma de Baker Street
7 - Cruïlla a l'antiga capital
8 - El mag del cel platejat
9 - Estratègia sobre les profunditats
10 - El rèquiem dels detectius
11 - La bandera pirata en el gran oceà
12 - La partitura de la por
13 - El caçador de corbs
14 - El vaixell perdut en el cel
15 - El quart d'hora de sil·lenci
16 - L'onzè davanter
17 - L'investigador del mar distant
18 - El francotirador d'una altra dimensió
19 - Els girasolas del foc infernal
20 - Malson de negre pur

- Curiositats: Aqui teniu unes quantes curiositats ben interesants
Text amagat.
· El mateix nom de Conan fa referència a dos grans autors de novel·les de misteri: el britànic Arthur Conan Doyle, creador de Sherlock Holmes i Ranpo Edogawa.

· Els personatges de la sèrie viuen en el districte fictici de Beika. Aquest nom ve de Baker Street, famós carrer de Londres on vivia Sherlock Holmes.

· El riu que travessa el districte de Beika es diu Teims (Teimuzu), adaptació del nom angles del riu Tàmesi (Thames).

· L'episodi 238, El K3 d'Osaka, té curiosament el nom del canal català (K3) que va emitir la sèrie, ara al Canal Super 3.

· La cafeteria que hi ha a sota de l'oficina de Kogoro Mouri es diu Hèrcules Poirot, referència al detectiu belga creat per Agatha Christie.

· En el segon opening de la sèrie es pot veure a Conan i a Shinichi vestits amb roba de Sherlock Holmes, i en el primer ending de la sèrie es pot veure tota la Lliga de Detectius Júnior vestits iguals.

· La disfressa de Kaito Kid és exactament igual que la del personatge de Moriarty de l'anime Sherlock Holmes i la d'Arsène Lupin.

· A la primera ova, fugint després d'un robatori, Kaito Kid va a parar per accident al jardí d'una casa en el que s'enfronta amb un altre personatge creat per Gosho Aoyama: Yaiba.

· La pistola d'en Kaito Kid sempre dispara el mateix tipus de cartes: l'as de piques, però en la pel·lícula 8, en la qual Kaito es disfressa de Shinichi es poden observar altres tipus de cartes.

· En la primera edició del dos primers toms del manga (edició espanyola), hi va haver problemes amb la traducció dels noms d'alguns personatges de l'Organització dels Homes de Negre, donant el nom de Cherry a Sherry o el de Belmotte a Vermouth.

· Els personatges de Genta, Ayumi i Mitsuhiko són un homenatge de Gosho Aoyama als personatges Gegant, Shizuka i Suneo del manga i anime del Doraemon.

· El personatge de l'inspector Megré és una versió una mica més grassa de l'Hércules Poirot.

· El dia 7 de març del 2007, la revista Shōnen Sunday va commemorar el capítol 600 d'aquest manga.

· En la primera pel·lícula (El gratacel explosiu) es revela que l'aniversari de Shinichi, és el 4 de maig.

· Mentre que al manga, Conan es retroba amb els Homes de Negre l'adaptació de l'anime que correspon a l'episodi "La gran explosió del tren bala"; episodi 5, no són Gin i Vodka els qui apareixen al tren, sinó uns homes vestits de negre que s'hi assemblen molt físicament, però no tenen res a veure amb els homes de negre.

· La germana de Shiho Miyano, Akemi Miyano, és assassinada al manga per Gin gairebé al començament de la història. Aquesta adaptació de l'anime a la història correspon al capítol "El robatori dels 100 milions de iens"; en el qual l'Akemi no sembla tenir relació amb els Homes de Negre i en surt viva gràcies a Conan. Per solucionar això, ja que la mort d'aquest personatge era vital per a la futura trama de la sèrie, els responsables d'aquesta decisió, abans mateix de la primera aparició de Shiho/Haibara, van fer un capítol semblant a "El robatori dels 100 milions de iens" i en aquest sí que es veu que Akemi té relació amb l'organització i com és assassinada.

· Tots els membres de l'Organització dels Homes de Negre tenen un nom en clau de begudes alcohòliques. Gin és una beguda alcohòlica, aromatitzada generalment amb freses, i típica d'Holanda i Anglaterra. Vodka, és típic de Rússia i Polònia, prové de la destil·lació de plantes riques de midó. Tequila, prové de Mèxic. Pisco és una beguda alcohòlica de raïm destil·lat, del Perú i Xile. Vermouth, és un vi blanc aromatitzat amb herbes. Sherry, vi de xerès, és un tipus de vi blanc, sec, d'alta graduació, que s'obté a les ciutats andaluses de Jerez de la Frontera, El Puerto de Santa María i Sanlúcar de Barrameda, i és de qualitat fina. Bourbon és una beguda destil·lada que es caracteritza pel seu sabor aromàtic i acaramel·lat, es coneix com el whisky americà. Calvados és un aiguardent que s'obté per destil·lació de la sidra i és produït exclusivament en la regió de Normandia (França). Chianti és un dels vins negres italians més prestigiats i coneguts en el món. Kir és un popular còctel francès elaborat amb licor de cassís i vi blanc. Korn és una beguda destil·lada incolora alemanya fabricada a partir de sègol, però també de blat de moro, ordi o blat. Rye, sègol, es fa servir en la fabricació de destil·lats com el whisky i el vodka. Irish, cafè irlandès, és una beguda feta amb cafè i whisky calents, sucre i nata muntada.

· Minami Takayama, la dobladora de Conan Edogawa en la seva versió japonesa i integrant femenina del duet musical "Two-Mix", va aparèixer a versió animada, en el capítol "El segrest dels cantants famosos"; episodis 84 i 85, doblant-se a ella mateixa i naturalment a Conan.

· Al començament del capítol del manga equivalent a "El cas de l'assassinat de la biblioteca"; episodi 51, Conan sosté a les seves mans dos llibres: Magic Kaito i Yaiba, que són altres obres creades per Gosho Aoyama.

· Als primers episodis on surt en Kaito Kid el lladre va ser anomenat "Kid Cat".


Imatge


Argument:


En Shinichi Kudo és un estudiant d'institut de 17 anys apassionat dels misteris. És indiscutiblement famós a causa de la seva intel·ligència i agudesa, i això li permeten ser conegut com un detectiu per vocació que ajuda desinteressadament a la policia en els casos més difícils. En Shinichi és un gran admirador del famós detectiu Sherlock Holmes i està disposat a convertir-se en el nou Holmes del segle XX. En Shinichi té una relació d'amistad amb la Ran Mouri des de ben petits. Un dia, anant al parc d'atraccions Tropical Land, amb ella, van presenciar a la muntanya russa, una brutal decapitació d'un home, de la qual en Shinichi en va descobrir de seguida el culpable. Després, mentre tornaven a casa, ell va observar, en secret, un tracte sospitós entre uns homes vestits de negre. M'entre feien l'intercanvi un d'ells, el va descobrir i el va colpejar. Tot seguit li va donar un verí experimental anomenat APTX4869 (Apotoxina 4869), amb la intenció de matar-lo sense deixar rastre a l'autòpsia. Després de deixar-lo allà i sense saber que el verí no tindria cap efecte sobre els éssers humans, el cos d'en Shinichi va quedar reduït a la mida del d'un nen de set anys.

Després d'adonar-se que s'ha convertit en un nen, va corrents fins a casa seva i demana ajuda al seu veí el professor Hiroshi Agasa i li explica tot el que li ha passat. Al principi, el professor, no se'l creu però després en Shinichi li ho demostra fent-li una gran deducció sobre el que ha fet i on ha estat. Finalment el professor se'l creu i l'adverteix deient-li que no pot explicar el que li ha passat a ningú perquè si el troben els homes de negre posarà en perill a totes les persones que l'envolten. Llavors entren a casa d'en Shinichi i en aquell moment arriba la Ran que estava molt preocupada per ell. Ella, que no el reconeix, li pregunta com es diu i s'inventa el nom de Conan Edogawa a partir dels noms dels escriptors Arthur Conan Doyle i Ranpo Edogawa. La Ran li agafa molt d'afecte de seguida, i l'Agasa li demana si en Conan pot quedar-se amb ella i el seu pare uns dies. La Ran amb molt de gust accepta ja que troba al nen com una mena de germanet. D'aquesta manera, com el pare de la Ran és detectiu (Kogoro Mouri) té l'esparança de trobar algun cas relacionat amb els homes de negre, encara que el pare de la Ran sigui un detectiu bastant mediocre.
Imatge


Opening i ending:



Llistat d'opening i endings:
Openings:
Text amagat.
#1 "Mune ga Dokidoki" (胸がドキドキ) [El meu cor batega fort] The High-Lows (1-30)
#2 "Feel your heart" [sent el teu cor] Velvet Garden (31-52)
#3 "Nazo" (謎) [Misteri] Miho Komatsu (53-96)
#4 "Unmei no Roulette Mawashite" ( 運命のルーレット廻して ) [Girant la ruleta del destí] Zard (97-123)
#5 "Truth ~a great detective of love~" [Veritat ~el gran detectiu de l'amor~] Two-Mix (124-142)
#6 "Giri giri chop" (ギリギリ chop) [Tall al límit] B'z (143-167)
#7 "Mysterious Eyes" [Ulls misteriosos] Garnet Crow (168-204)
#8 "Koi wa, Thrill, Shock, Suspense" (恋はスリル、ショック、サスペンス) [L'amor és calfred, xoc, suspens] Rina Aiuchi (205-230)
#9 "Destiny" [Destí] Miki Matsuhashi (231-258)
#10 "Winter Bells" [Campanes d'hivern] Mai Kuraki (259-270)
#11 "I can't stop my love for you" [No puc aturar el meu amor per tu] Rina Aiuchi (271-305)
#12 "Kaze No Rarara" (風のららら) [Lalala del vent] Mai Kuraki (306-332)
#13 "Kimi to Yakusoku Shita Yasashii Ano Basho Made" (君と約束した優しいあの場所まで) [Fins aquell lloc que et vaig prometre] U-ka saegusa IN db (333-355)
#14 "Start" [Inici] Rina Aiuchi (356-393)
#15 "Hoshi no Kagayaki yo" (星のかがやきよ) [Estrella Brillant] Zard (394-414)
#16 "Growing of my heart" [Creixent en el meu cor] Mai Kuraki (415-424)
#17 "Shoudou" (衝動) [Impuls] B'z (425-437)
#18 "100 Mono Tobira" (100もの扉) [100 Portes] Rina Aiuchi & U-ka saegusa (438-456)
#19 "Kumo ni Notte"(雲に乗って) [Sobrevolant els núvols] U-ka saegusa IN db (457-474)
#20 "Namida no Yesterday" (涙のイエスタデー) [Llàgrimes d'ahir] Garnet Crow (475-486)
#21 "Glorious Mind" [Ment gloriosa] Zard (487-490)
#22 "Ai wa kurayami no naka de" (愛は暗闇の中で) [Amor en la foscor] Zard (491-504)
#23 "Ichibyō goto ni Love for you" (一秒ごとに Love for you) [T'estimo a cada segon] Mai Kuraki (505-514)
#24 "Mysterious" [Misteriós] Naifu (515-520)
#25 "REVIVE" [Reviure] Mai Kuraki (521-529)
#26 "Everlasting Luv" [Amor Etern] BREAKERZ (530-546)
#27 "Magic" [Màgia] Rina Aiuchi (547-564)
#28 "As the Dew" [Com la rosada] Garnet Crow (565-582)
#29 "SUMMER TIME GONE" [El pasat temps de l'estiu] Mai Kuraki (583-601)
#30 "Tear Drops" [Llàgrimes] Caos Caos Caos (602-612)
#31 "Don't Wanna Lie" [No vull mentir] B'z (613-626)
#32 "Misty Mystery" [Misteri emboirat] Garnet Crow (627-641)
#33 "Miss Mystery" [Senyoreta Misteri] BREAKERZ (642-666)
#34 "Kimi no Namida ni Konna ni Koi Shiteru" (君の涙にこんなに恋してる) [Estic tan enamorat de les teves llàgrimes] Natsu Iro (667-680)
#35 "TRY AGAIN" [Torna-ho a intentar] Mai Kuraki (681-695)
#36 "Q&A" (Question & Answer) [P i R (Pregunta i Resposta)] B'z (696-717)
#37 "Butterfly Core" [El nucli de la papallona] VALSHE (718-743)
#38 "Greed" [Cobdícia] KNOCK OUT MONKEY (744-756)
#39 "Dynamite" [Dinamita] Mai Kuraki (757-773)
#40 "WE GO" [Anem] BREAKERZ (774-789)
#41 "Nazo" (謎) [Misteri] La Pompon (790-803)
#42 "Hane" (羽) [Ploma] Koshi Inaba (804-???)


Endings:
Text amagat.
#1 "Step by Step" [Pas a Pas] Ziggy (1-26)
#2 "Meikyuu no Lovers" (迷宮のラヴァーズ) [El Laberint dels amants] Heath (27-51)
#3 "Hikari to Kage no Roman" (光と影のロマン) [Romanç de llums i ombres] Keiko Utoku (52-70)
#4 "Kimi ga inai Natsu" (君がいない夏) [Estiu sense tu] DEEN (71-83)
#5 "Negaigoto Hitotsu Dake" (願い事ひとつだけ) [Només aquest desig] Miho Komatsu (84-108)
#6 "Koori no Ue ni Tatsu you ni" (氷の上に立つように) [Com estant a sobre del gel] Miho Komatsu (109-131)
#7 "Still for your love" [Encara pel teu amor] Rumania Montevideo (132-152)
#8 "Free Magic" [Màgia lliure] WAG (153-179)
#9 "Secret of my heart" [Secret del meu cor] Mai Kuraki (180-204)
#10 "Natsu no Maboroshi" (夏の幻) [Il·lusió d'estiu] Garnet Crow (205-218)
#11 "Start in my life" [Comença en la meva vida] Mai Kuraki (219-232)
#12 "Always" [Sempre] Mai Kuraki (233-247)
#13 "Aoi Aoi Kono Hoshi ni" (青い青いこの地球(ほし)に) [En aquesta blava terra] Azumi Uehara (248-265)
#14 "Yumemita Ato de" (夢みたあとで) [Després de somiar] Garnet Crow (266-287)
#15 "Mushoku" (無色) [Descolorit] Azumi Uehara (288-299)
#16 "Overture " [Obertura] Koshi Inaba (300-306)
#17 "Ashita wo Yumemite " (明日を夢見て) [Somniant del Demà] Zard (307-328)
#18 "Kimi to iu Hikari" (君という光) [Una llum anomenada tu] Garnet Crow (329-349)
#19 "Nemuru Kimi no Yokogao ni Hohoemi wo" (眠る君の横顔に微笑みを) [Sonrient al teu perfil dorment] U-ka saegusa IN db (350-375)
#20 "Wasurezaki" (忘れ咲き) [Reaparèixer] Garnet Crow (376-397 )
#21 "June Bride ~Anata Shika Mienai~"(ジューンブライド ~あなたしか見えない) [Núvia de juny ~només et puc veure a tu~] U-ka saegusa IN db (398-406)
#22 "Sekai Tomete" (世界 止めて) [El món s'ha aturat] Shiori Takei (407-416)
#23 "Thank You For Everything" [Gràcies per tot] Sayuri Iwata (417-424)
#24 "Kanashii Hodo Anata ga Suki" (悲しいほど 貴方が好き) [Quant més trist estàs, més t'estimo] Zard (425-437)
#25 "Mō Kimi Dake wo Hanashitari wa Shinai" (もう君だけを離したりはしない) [No et deixaré mai més] Aya Kamiki (438-458)
#26 "Shiroi Yuki" (白い雪) [Neu Blanca] Mai Kuraki (459-470)
#27 "I still believe ~tameiki~" (I still believe~ため息~) [Creuré] Yumi Shizukusa (471-486)
#28 "Sekai wa Mawaru to Iu Keredo" (世界はまわると言うけれど) [Pots dir que el món gira] Garnet Crow (487-490)
#29 "Yukidoke no Ano Kawa no Nagare no You ni" (雪どけのあの川の流れのように) [Com el riu que flueix després de descongelar-se] U-ka saegusa IN db (491-504)
#30 "Summer Memories" [Records d'estiu] Aya Kamiki (505-514)
#31 "Go Your Own Way" [Segueix el teu propi camí] Yumi Shizukusa (515-520)
#32 "Koi Gokoro Kagayaki Nagara" (恋心輝きながら) [Mentre brilla l'amor] Naifu (521-529)
#33 "Doing all right" [Fent-ho tot bé] Garnet Crow (530-539)
#34 "Hikari" (光) [Llum] BREAKERZ 540-561
#35 "Hello Mr. my yesterday" [Hola senyor meu d'ahir] Hundred Percent Free (562-587)
#36 "Tomorrow is the Last Time" [Demà és l'últim cop] Mai Kuraki (588-601)
#37 "Jūgoya kuraishisu 〜 kimi ni aitai" (十五夜クライシス 〜君に逢いたい〜) [Crisi de la quinzena nit - Vull veure't] Hundred Percent Free (602-609)
#38 "Tsukiyo no Itazura no Mahou" (月夜の悪戯の魔法) [Truc de màgia a la llum de la lluna] BREAKERZ (610-626)
#39 "Pilgrim" (ピルグリム) [Pelegrí] B'z (627-628)
#40 "Your Best Friend" [El teu millor amic] Mai Kuraki (629-643)
#41 "Kanashii Hodo Kyou no Yuuhi Kirei da Ne" (悲しいほど 今日の夕陽 きれいだね) [El capvespre d'avui és tristament bonic] grram (644-653)
#42 "Overwrite" (オーバーライト) [Sobreescriure] BREAKERZ (654-666)
#43 "Koi ni Koi Shite" (恋に恋して) [A l'amor amb amor] Mai Kuraki (667-686)
#44 "Hitomi no Melody" (瞳のメロディ) [La melodia dels teus ulls] BOYFRIEND (687-704)
#45 "Kimi no Egao ga Naniyori mo Sukidatta" (君の笑顔がなによりも好きだった) [El que més m'agrada de tu és el teu somriure] Chicago Poodle (705-721)
#46 "Ima Aaitakute..." (いま逢いたくて…) [Trobemnos ara...] Daigo (722-736)
#47 "RAIN MAN" [L'home de pluja] Akihide (737-749)
#48 "Muteki na Heart" [Cor invencible] Mai Kuraki (750-762)
#49 "Kimi e no Uso" (君への嘘) [Mentint-te a tu] VALSHE (763-803)
#50 "Unmei no Roulette Mawashite" ( 運命のルーレット廻して ) [Girant la ruleta del destí] La Pompon (804-812)
#51 "Futari no Byōshin" (ふたりの秒針) [Segona part de dues persones] Takuto (813-???)


Video d'openings i endings que més m'agraden:
Text amagat.






Opinió personal:



Detectiu Conan va marcar molt la meva infancia, va ser dels primers animes que vaig veure i tinc molts bons records (veure com mor gent sempre és guai (?) ), recordo com moltes tardes em posava davant la tele per veure-ho i feia la conya amb els meus pares de que era un malote per veure una serie amb classificació +13 quan jo tenia 8 anys xD. I amb el manga igual, molts cops sortia a comprar el manga a la llibreria que tinc al costat amb la meva paga, era molt feliç.

Detectiu Conan és un anime més llarg que One Piece així que veure-ho tot és com la mort, però lo bo d'aquest anime és que a cada capítol (o parell de capítols) et parlen d'una cosa diferent, cada cas és algo nou per això si veus un capítol random no passa res. Em fa molta gracia veure com després de 800 capítols quasi ningñu s'adona de que en Conan és qui fa de Kogoro durment, amb el rellotge anestèsic i el llaç que canvia la veu. S'ha de dir que els invents del professor Agase són increibles, gracies a ells en Conan s'ha salvat més d'un cop.

Els personatges són interessants i força carismàtics, els que més m'agraden són el Conan/Shinichi i la Haibara.

La història té lloc a la ciutat ficticia anomenada Beika, en homenatge al carrer on vivia en Sherlock Holmes, Baker Street. Aqui viuen casi tots els personatges principals per no dir tots.

Imatge


I fins aqui!

Quants heu vist Detectiu Conan? Aneu al dia? Que us agrada més? Creieu que algun dia acabarà?

Espero que us hagi agradat :visca:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kagome
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinjitsu no uta
Entrades: 44
Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 12 cops
Gràcies rebudes: 18 cops

Després d'Inuyasha, aquest és sens dubte un dels animes que més m'han marcat, recordo mirar-ho cada dia i cada vegada provar de resoldre els casos (sense èxit, es clar xD)
Em sembla un anime molt ben fet, amb molts elements interessants, tot i que veure sang i cadàvers es una cosa que mai he tolerate amb detectiu Conan feia una excepció. El que més m'agradava era la part divertida que li donava el Kogoro Mouri i la seva relació amb en Conan, i la part romàntica de la relació entre la Ran i en Shinichi (m'interessava molt més que no pas els casos, he d'admetre)
Fa anys que no en sé res, i encara em pregunto si la Ran i el Shinichi acaben junts o no, si ell torna a la seva forma, que passa amb la Haibara (que també m'agradava molt)... Espero que acabi algún dia i preferiblement que acabi bé, no em faria cap gràcia que es carreguessin a la Ran o a en Shinichi. En fi, molt bon post, m'ha agradat llegir-lo :)
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El detectiu Conaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Quins records!!!! M'agradava moltíssim, m'esperava sempre per veure'l (crec que el feien després de Fushigi Yugi, pot ser?) M'ha encantat el post, he pogut recordar un gran anime, uns grans personatges i una molt bona època per l'anime en català!!

l Kogoro és, sense cap mena de dubte, el millor personatge de Detectiu Conan. Ho havia de dir. A mi m'encantava perquè era com pringat a saco i tothom ho sabia menys ell i mentre el nen dels ous li resolia els casos. El que diu el Victor, que després de 800 capítols ningú se n'ha adonat que està adormit i és el Conan qui parla i diu que és l'assassí (i escrivint això m'ha vingut al cap la veu del seiyuu en català quan deia "vostè és l'assassí!").

Recordo uns quants capítols random, com un d'una noia que es posava pegamento als dits per matar el seu enamorat i no deixar aixi empentes digitals, o un d'una còmoda on la victima havia escrit el nom de l'assassí i el culpable havia desordenat els calaixos, un que estaven a un hotel i mataven algú (que joder, quina mala sort que té aquest nen que vagi on vagi sempre hi ha morts). Crec que tots deuen ser de la primera o segona temporada, la veritat és que no en vaig veure gaire més... Es va acabar Fushigi Yugi i ho vaig deixar xDDD

En català la segueixen fent?? No sé on vaig llegir que no la podien posar perquè havien de tornar a pagar els drets d'emissió o una paranoia semblant... De totes maneres, com ja he dit, jo fa molt de temps que no la segueixo, de fet, molts personatges crec que no els vaig arribar a conèixer.

Gràcies pel post Victor! Una autèntica passada :lloa:

El puto amo:
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Les curiositats estan molt bé, molt interessants!! Algunes ja les coneixia, però d'altres ha estat bé descobrir-les :) A mi el que em mola moltíssim és que els anys no passen per ningú però en canvi es van introduint tots els elements tecnològics (mòbils última generació, televisors moderns...) XD És graciós com passem de gravadores i cintes de casset en els capítols antics i ara van tots amb DVDs o versions digitals jajaja s'ha d'innovar en els crims!! El que també s'ha notat molt és el canvi en l'animació :3 Sóc jo la única que troba que van canviar moltíssim en Takagi?? Recordo una vegada que vaig veure de casualitat un capítol qualsevol i no vaig saber qui era XDDD Quan van dir el nom vaig flipar :shock:

No fa pas massa em va donar per tornar a veure la sèrie i... va ser una matada monumental, però ara estic més o menys al dia amb l'anime. Ara per ara el que faig és evitar els capítols originals de l'anime i veure només les adaptacions del manga (i si tenen a veure amb la trama principal millor). Espero que algun dia acabi, perquè realment el que vull saber i més m'interessa és el que té a veure amb els homes de negre XD El dolent de tenir tants capítols amb la mateixa temàtica de resoldre un cas en 1-2 parts és que he arribat a veure capítols força absurds... No crec que sigui cosa que quan era més petita m'hi fixava menys, sinó que els primers casos realment estaven millor pensats i tenien més sentit (els motius, els mitjans etc.). No vull dir que tots els d'ara siguin dolents, ni molt menys, però en molts he arribat a pensar "així de simple??" o "i per això l'ha matat??".
A mi els personatges que més m'agraden són en Bourbon (el de veritat), en Gin i en Kaito no em jutgeu, m'agraden els "dolents".Dels habituals els que més m'agraden són en Kogoro i la Haibara ^^ El canvi del seiyuu d'en Kogoro el vaig notar un munt T_T De petita potser m'agradava més en Shinichi (fins que va sortir en Heiji que, per cert, amb l'accent d'Osaka guanya molts punts <3 ), però ara mateix trobo que la seva lògica i defensa inexcusable de la "justícia" té llacunes. En la meva opinió la justícia no és una veritat absoluta i en Shinichi ho defensa d'aquesta manera quan realment no pensa més enllà de les lleis instaurades en una època i societat concretes. En aquest sentit no hi ha només una veritat o realitat, tothom té la seva i el que dedueix en Shinichi només és la veritat objectivable dels fets ocorreguts creient-se amb el dret de jutjar a tothom. No tot és blanc o negre i a vegades no estic massa d'acord amb tot el que fa o com ho fa. Ja sé que el tema de la sèrie no és aquest i tampoc em posaré filosòfica, però mentre la miro a vegades ho penso. Ser que pot semblar que sóc molt dura amb el personatge, però realment m'agrada en Shinichi XDD

El que també trobo que està molt bé és el ritme dels capítols a l'hora d'incorporar el misteri, presentar la situació etc. No obstant, m'he frustrat moltes vegades perquè a l'hora de resoldre els casos és pràcticament impossible per l'audiència per més que vulguis!! Bàsicament un no pot investigar i no veiem moltes de les les pistes que es troben. O aquesta és la impressió que he tingut sempre, potser el que passa realment és que sóc molt dolenta intentant resoldre casos :urahara:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Detectiu Conan, com tants altres, era un dels animes que veia així de reull per la tele en català i he de dir que primer no m'agradava, però a mesura que em vaig fer més gran em va anar enganxant.

Cada episodi un cas, més o menys, els personatges m'agradaven molt i els casos eren irresolubles per l'espectador tot i que em quedava flipant quan el resolvien i no m'ha sorprès veure en algunes sèries policíaques que alguns mètodes em semblessin coneguts degut a detectiu conan.

És una gran sèrie que algun dia miraré, ja que he vist episodis sueltos i sempre m'ha fet il·lusió veure-la sencera.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Doncs per no obrir un tema nou per comentar-ho, poso aquí les meves impressions sobre la pel·lícula 13 de El Detectiu Conan, que l'han passat aquesta tarda pel canal de dibuixos de la CCMA.

El detectiu Conan, pel·lícula 13
El Perseguidor Negre



Imatge


Argument:
Un nombrós grup de policies es reuneix a Tòquio per tractar d'esbrinar qui hi ha darrere d'una onada de crims. En Conan també és cridat a la reunió i descobreix que un membre de l'organització dels Homes de Negre vol robar un disc de memòria amb informació sobre el cas.

Opinió personal:
Doncs aquesta pel·lícula la tenia pendent de veure encara. El que tenen de bo les pel·lícules de Conan és que, al tenir més pressupost, estan molt més ben animades que l'anime. El cas ha sigut força interessant i amb prou pistes com per a que l'espectador pogués arribar a resoldre'l també. Per altra banda,
Text amagat.
és d'esperar que mai no avançarà la trama sobre l'organització dels Homes de Negre en una pel·lícula, per això havien d'acabar matant a l'Irish i destruint la tarjeta de memòria. De tota manera ha estat bé, menys al final quan s'han tornat bojos en Gin i en Vodka des de l'helicòpter disparant a tot tall a la torre i la pol·licia a baix sense veure-ho ?????? Conan i escenes d'acció amb armes en una pel·lícula són contraris ho miris per on ho miris, mai no surt bé.


Per la resta doncs tot correcte, tot i que han canviat algunes veus de doblatge i han gosat saltar-se els crèdits i fer un nyap amb l'última escena.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo avui he anat al cinema a veure la nova en català, El Puny del Safir Blau.

Molt entretinguda i Kaito Kid mai decepciona.

Us la recomano :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Atir dels Senders ha escrit: 09 nov. 2019, 18:55 Doncs per no obrir un tema nou per comentar-ho, poso aquí les meves impressions sobre la pel·lícula 13 de El Detectiu Conan, que l'han passat aquesta tarda pel canal de dibuixos de la CCMA.

El detectiu Conan, pel·lícula 13
El Perseguidor Negre



Imatge


Argument:
Un nombrós grup de policies es reuneix a Tòquio per tractar d'esbrinar qui hi ha darrere d'una onada de crims. En Conan també és cridat a la reunió i descobreix que un membre de l'organització dels Homes de Negre vol robar un disc de memòria amb informació sobre el cas.

Opinió personal:
Doncs aquesta pel·lícula la tenia pendent de veure encara. El que tenen de bo les pel·lícules de Conan és que, al tenir més pressupost, estan molt més ben animades que l'anime. El cas ha sigut força interessant i amb prou pistes com per a que l'espectador pogués arribar a resoldre'l també. Per altra banda,
Text amagat.
és d'esperar que mai no avançarà la trama sobre l'organització dels Homes de Negre en una pel·lícula, per això havien d'acabar matant a l'Irish i destruint la tarjeta de memòria. De tota manera ha estat bé, menys al final quan s'han tornat bojos en Gin i en Vodka des de l'helicòpter disparant a tot tall a la torre i la pol·licia a baix sense veure-ho ?????? Conan i escenes d'acció amb armes en una pel·lícula són contraris ho miris per on ho miris, mai no surt bé.


Per la resta doncs tot correcte, tot i que han canviat algunes veus de doblatge i han gosat saltar-se els crèdits i fer un nyap amb l'última escena.
Jo també la vaig veure quan la val donar pel Super 3 i la veritat és que em va agradar bastant! Potser perquè feina molt que no veia res d'en Detectiu Conan però el cas em va semblar molt interessant i més quan ho van lligar amb els Homes de Negre. Sempre m'ha tocat bastant els nassos que no avancin casi gens amb la història principal així que em vaig hypejar amb la peli... però al final tampoc avancen gens en aquesta peli tampoc. Que hi farem.

Text amagat.
El cas en si està molt bé, tot i que els Homes de Negre li acaben treient bastant el protagonisme. M'intriga molt el personatge de la Vermouth, en serio ningú es pregunta qui és aquest nen i per què sempre els hi va al darrera? Al final l'Irish se'l carreguen per no haver d'avançar amb la trama però perquè ningú més fa el que ha fet ell??

M'ha deixat molt loca el final, amb aquells dos disparant des de un helicòpter i la policia sense fer res, o es que potser ni se n'adonen però em sembla bastant impossible.

Ara tinc ganes d'anar a veure la que acaba de sortir al cine, però ja veure'm si l'acabo veient.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Avui han fet:

El detectiu Conan, pel·lícula 14
La nau perduda al cel


Imatge


Argument:
En un dirigible que vola de Tòquio cap a Osaka es trasllada una joia que en Kaito Kid vol robar. Però el no sap és que dins el dirigible també hi viatgen en Conan i els seus amics, el professor Agasa i la Sonoko, que faran tot el que estigui a les seves mans per evitar-ho.

Opinió personal:
Ufffff aquesta pel·lícula. Aviam, l'he mirada perquè l'han passada per la televisió doblada. Té molts dels elements que vol tot fan de El Detectiu Conan: Ran x Shinichi, en Kaito Kid, moments d'en Heiji i la Kazuha, els inspectors de policia i un munt de misteri. Ara, si et fixes gaire en els detalls comences a veure tot de coses que no s'aguanten per enlloc i l'argument és molt a convenir.

Text amagat.
El cas és poc clar i el que comença semblant un atac de terrorisme biològic increïble acaba sent poquíssima cosa i, pel meu gust, poc treballat amb uns personatges una mica fluixos.


En fi, si us agrada Conan la gaudireu fins i tot amb aquests detalls que potser no us acaben de convencer!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Doncs ahir vaig veure la pel·lícula 16: L'onzè davanter, l'última de les que han passat aquesta vegada per televisió. La veritat és que si no l'heu vist no us heu perdut res. És una pel·lícula feta simplement perquè n'han de treure una cada any...

Text amagat.
Que en una pel·lícula de Conan ell ja estigui a punt de morir al cap de mitja hora de començar, és que realment no val res i no hi ha cap mena de contingut interessant. De debó, és molt trist que tinguin errades tan grosses com que els policies, de cinc sospitosos, els investiguin un a la vegada; o que una sola persona hagi posat cinquanta mil bombes en llocs impossibles d'accedir.


La 15 encara estava una mica millor.

En fi, reeeees.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon