L'he vista avui i la veritat és que m'ha agradat molt!!
Per una banda, ja sabeu que he acabat Bola de Drac fa poc i que encara no he començat Z, així que tot el que han contat ha estat nou per a mi. Evidentment conec prou l'univers de Dragon Ball per saber què és una fusió i saber que els personatges ja s'havien fusionat abans i tal, però la història del planeta Vegeta, per exemple, no la coneixia.
Així que això que diu el Minato, que han contat una història que ja sabia d'una altra manera, en el meu cas -imagino que excepcional en aquest món- no ha estat així. Per a mi tot el que han contat era nou i m'ha encantat!! És a dir, sé que per a vosaltres és una cosa que ja sabieu, que el Freezer va destruir el planeta i com en Goku va arribar a la terra... m'ha encantat! Tampoc sabia que el Goku tenia un germà, ha estat com l'spoiler de la vida, però no passa res xDDD
I bé, a banda d'això, la pel·lícula en si ha estat la batalla. És a dir, han intentat donar-li un poc de transfons al Broly, però la veritat és que a part que el seu pare és dolent i que ell és tontet (la noia alien no atura de repetir-ho per si som curtets nosaltres i no ho hem acabat d'entendre i no sabem per on ve el drama) doncs poca cosa més sé d'ell, la veritat... És a dir, està molt ciclat, però és força sense cervell, ok, ho he pillat. Em sembla una excusa com qualsevol altra per fer una peli d'un personatge random fotent-se d'hòsties amb els protas, que ja em va bé.
L'animació de la batalla era per llançar-li les bragues a qui ho ha fet! Res de demanar-les al drac, li llancem nosaltres i ja està, perquè vaja quina passada. He de reconèixer que la batalla se m'ha fet un poc llargueta, que hi ha hagut moments que he desconnectat un poc (aaaaah, hauré donat de menjar als peixos? què faig demà per dinar?) però hi ha hagut altres moments que, en comptes de desconnectar, he estat mirant més l'animació que el que passava en si, no sé si m'explico xDD
Dir que el Freezer és com fill de puta total i que això m'encanta (ola k ase, el teu pare ha mort misteriosament xDD). Hi ha hagut moments de fanservice (com la Bulma volent-se treure 5 anys o el Freezer amb els seus 5 centímetres

) i després el final amb el desig al drac també ha estat un poc de fanservice total, jo em pensava que demanarien que en Broly relaxés la raja, però no, l'envien al seu planeta de mala mort i en Goku va allà a repartir càpsules com si fossin seves xDDDD
En general m'ha agradat molt! Gran moment quan apareix en Cor Petit i aquells dos practiquen la fusió! No sé què més dir... Ah sí! Que no estarà gaire temps més als cinemes, així que aprofiteu i aneu a veure-la aviat!!