Jo vinc a portar el true ship de BNHA:
Kacchako!

Tant en Bakugou com la Uraraka són dos personatges que m'encanten, en Bakugou des de el minut 1 i en canvi la Ochako al principi sembla que serà el típic personatge femení inutil (ejjemsakurajjem) però justament a partir de la seva lluita amb en Bakugou decideix canviar i sortir de la seva zona de confort per poder tornar-se una millor heroina.
Tant en Deku com l'Iida com la resta de personatges tracten a la Uraraka com una noia fràgil a la que se li ha de donar peixet en les lluites perqué pobreta és una noia i es farà mal. En canvi en Bakugou lluita contra ella amb el 100% de les seves forces reconeixent-la així com a rival, i después de la batalla reconeix que la Ochako de fràgil no en té res.
I uns quants més de regal:
Text amagat.
p.d.: la temari i en shikamaru van lluitar entre ells en el primer torneig dels examens per chuning, i han acabat junts, yo no digo nada y lo digo todo~
p.d.2: que ja se que no seran canon perqué els escritors de shonens són uns pussies i van a les ships fàciles però jo seguiré shippejant-los hasta el fin.