Les nostres OTP

Yami
Sense cara
Sense cara
Entrades: 6
Membre des de: 07 gen. 2018, 18:37
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

11 gen. 2018, 21:27

Si començo a pensar en totes les OTP que tinc... xD encara que les que més hype em fan son : Tidus x Yuna (Final Fantasy X) Add x Eve (Elsword) Rakan x Xayah (League of Legends) Zelos x Sheena (Tales of Symphonia) Kenshin x Tomoe (Rurouni Kenshin) Natsuhiko x Mikoto (Norn9) Lux x Jinx (LoL Star Guardian universe) InuYasha x Kikyo (InuYasha)

Text amagat.
Imatge
~N o c t e o f D e s p e r a t i o~

lostbrain
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 40
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

11 gen. 2018, 22:24

No és manga/anime però es la millor de totes.

Lisa i Allison

Imatge

Aquestes dos son un amor. M'agraden massa <3 <3
El còmic Sunstone el recomano a tothom que vulgui una boníssima, eròtica, divertida i sincera história d'amor a través del BDSM. T'enamores de les protagonistes a les quatre pàgines i només son 5 volums. I el dibuix d'Stjepan Sejíc es brutal.
Aquí us deixo imatges.

Imatge

Imatge

Imatge
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat

UkiHana
Administrador
Administrador
十三番隊隊長
Shinsei
Entrades: 1439
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 154 cops
Gràcies rebudes: 383 cops

13 gen. 2018, 00:27

Buaaaaaaaaaaaah, l'OTP màxima de la vida i no l'he posat, vergonya sobre mi i sobre els meus descendents fins a final del món. Del joc de Hakuouki (tot i que la ruta del Kazama i de l'Okita ho petaven massa) la millor és la del Hijikata que és com el husbando més sensual del món i amb la Chizuru fan una parella preciosa.

Hijikata x Chizuru

És a dir, són OTP perquè és que queden taaaaan bé un al costat de l'altre i ella és tan putament mona i ell és tan putament perfecte que és difícil que no m'agradin! <3

Imatge

Imatge

Yami
Sense cara
Sense cara
Entrades: 6
Membre des de: 07 gen. 2018, 18:37
Gràcies rebudes: 1 cop

14 gen. 2018, 11:43

No se com se'm va passar una de les meves màximes OTP xd De fet es mes OTP encara que Lux x Jinx SG, pero crec que em vaig deixar emportar per el hype de que recentment el meu millor amic em va regalar dues skins de SG per Nadal (Janna y MF) ja em falta menys per tenir-les totes jujuju.

Doncs per mi, una de les mes supremes OTP's en tots els universos del LoL (?) es Miss Fortune x Sona. Em semblen un duo criminal en la bot lane xD i em fascina imaginar coses molt yuris amb elles (?)
Imatge
Imatge
~N o c t e o f D e s p e r a t i o~

BlackStar
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Sybilladura Lelladyb
Drakkar
Entrades: 31
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies rebudes: 7 cops

14 gen. 2018, 18:19

Ja s'ha dit varies vegades la OTP de GaLe... llàstima és de les meves preferides <3 :kawaii:

Doncs jo dire Deku x Uraraka o Izuocha com diuen alguns, des del principi de Boku no hero que em tenen enamorat són super monos i han d'acabar junts si o si, la Uraraka mirant al deku amb uns ulls...

Aquest fan-art m'encanta cada vegada que el veig em fa somriure de lo monos que són junts <3 <3 <3
Imatge

Poso una imatge en spoiler per la gent que no va al dia amb el manga ja que seria spoiler
Text amagat.
Imatge

Respon