Més que a comentar el capítol vin a veure si vosaltres me'l podeu explicar perquè tinc la sensació que no m'he enterat del que ha passat durant els 20 minuts. L'Onii-chan li va donar carbasses a la Hanabi i ella està feta caldo perquè a més el tonto d'en Mugi s'ha oblidat d'ella ara que es pot tirar a la Bitch Sensei, aleshores la Hanabi accepta el rollo-bollo montañero que li proposa l'Ecchan, fins aquí bé. A partir d'aquí tot es torna molt confós, que cony hi fa allà el cosí? Molestar per que no s'ho puguin montar amb tranquilitat la Hanabi i l'Ecchan? L'Ecchan l'últim dia li diu a la Hanabi que ja havia decidit abans del viatje al bollo-paradís que s'oblidaria d'ella i intentaria passar pàgina, o sigui que l'únic que fa és donar-se una ultima alegria aprofitant que la Hanabi està amb el cor trencat? Molt maco tot, Ecchan. I mentre estaven a la casa aquella, tot i ser-hi el maleït cosí incestuoso, la Hanabi semblava feliç amb l'Ecchan o m'ho he flipat jo? L'escena dramàtica al balcó amb la pluja (obviament) que vol dir? La Hanabi vol que l'Ecchan li obri el seu cor però a l'hora al final del capítol es dona a entendre que tant l'Ecchan com en Mugi surten de la vida de la Hanabi i ella està sola (quan se'ls veu als dos d'esquena) així que com vol que li obri el cor l'Ecchan? Perquè l'Ecchan (crec que) accepta lo que li diu la Hanabi (és que és impossible dir-li que no ha la Hanabi, normal), aleshores que faran? L'Ecchan sudarà de la Hanabi i quan superi que a la Hanabi mai li agradaran les noies tornaran a ser amigues com si no hagués passat res? Això és impossible...
A en Mugi com sempre li trencaria la cara per tonto, per seguir enamorat de la Bitch Sensei tot i sabent com és... a tu que coi et passa?!
I la loli deixarà de ser loli? Quan es treu els llassets del cap i se la veu menjant com un animal significa que ja ha superat l'etapa infantiloide i es comportarà com una adolescent normal? (perquè així en Mugi si que se la vulgui beneficiar). I que heu entés a la conversa final entre la Hanabi i la loli? Perquè amb els subtítols que jo vaig veure el capítol posava nosequé d'un danés i no em vaig empanar gaire de que parlaven. Em perdo molt amb les converses ultra-metafóriques dels japonesos...