Capítol #4
Per fi ha sortit el capítol, si no l'heu vist esteu tardant! Estava clar que la profe aquella no era normal, era massa santurrona i perfecte per ser real, però flipo bastant amb lo tarada que està, només està amb els homes perquè li agrada que la desitgin però només quan hi ha un'altra dona que els desitgi a ells per poder fer-li mal a la noia (ho he entés bé? és com putament retorçat). Però al final resulta que si, que l'Onii-chan és simplement tonto i no s'entera de res, es vol tirar a la profe perquè li recorda a sa mare (
Hola Freud, que tal?) i no s'empana de res de lo que passa al seu voltant (que la Hanabi està enamorat d'ell, que la profe és una sociòpata), vaya hostia té l'Onii-chan.
M'he quedat flipant perquè la Hanabi ha calat perfectament a la profe i s'ha adonat que només es comporta així amb l'Onii-chan per fer-li mal a ella, i m'encanta que la Hanabi sigui tant llesta i la vegi venir, que llesta és

està clar que aquest no és un shojo normal i corrent, els protagonistes pensen! I està anant tot tant ràpid que no m'imagino per on pot anar a parar tot, la Hanabi ha decidit canviar per poder competir amb la
psycho-profe però això que vol dir? Es tornarà també ella una cabrona sense sentiments que s'aprofita dels homes? Es ficarà més pit? Em perturba molt això... per mi ja és perfecte tal i com és la Hanabi no vull que canvii...
I finalment el moment BOLLO

ha sigut tant maco la Hanabi deixan-se estimar per l'Ecchan, tot i que no l'estima però li ha agradat estar amb ella perquè ara sap que és que l'estimin i això ni amb en Mugi ni amb l'Onii-chan ho tindrà. La psycho-profe per fer mal li diu a la Hanabi que els dos homes l'estimen a ella però bitch please a la Hanabi l'estima la millor tia de tot l'anime i això ella no ho podrà compensar mai. Hanabi surt amb l'Ecchan i olvida't de tota aquella pandilla d'imbècils que no entenen lo perfecte que ets...
Per sort en aquest capítol en Mugi no ha sortit, però en el següent segur que no ens en lliurem i es liarà quan s'enteri que la psycho-profe surt amb l'Onii-chan, espero que no ho pagui amb la pobre Hanabi no em fio un pel de limbècil aquest. Espero que sigui el capítol on finalment poguem sapiguer que passa a dins del cap vuit d'aquest tio.
He de dir que m'ha agradat molt com han montat el capítol, com l'han portat pel fil conductor a través dels pensaments dels diferents personatges per anar explicant les diferents històries (psycho-profe/Hanabi/Onii-chan/Ecchan), m'ha agradat molt conèixer també els altres personatges així que espero amb ganes que ens fiquin per fi al cap d'en Mugi i descobrim que cony li passa a aquest tio i perquè és tant tonto.