Shadows House
Ve d'un manga: Sí , i el te llicenciat Milkyway en caste
Episodis: 13
Estudi: CloverWorks
Genres: Slice of Life, Supernatural, Seinen,COMEDY
Ésta subtitulada en catala? Si, per Catsub
Sinopsi:
Els Shadow, una família d'aristòcrates sense cara, viuen en una mansió d'estil occidental prop d'un penya-segat. Els seus servents, una mena de nines vivents, actuen fent-los de cara i netejant tot el sutge que emeten els seus misteriosos amos.
La història se centra al voltant de l'Emilyko, una nina jove i alegre que aprèn a treballar com a acompanyant de la Kate Shadow. Què s'amaga darrere d'aquesta misteriosa família?
OP I ENDING PRECIÓS I MARAVELLÓS!
Text amagat.
.
Opinió personal: Doncs se que sempre em repeteixo, pero unicament li faig posts als animes/mangues que m'encanten i doncs aixo... AQUEST M'ENCANTA. En veure el primer episodi vaig veure que tenia manga i en un sol dia mel vaig acabar fins on esta traduit i ...UFF EM FLIPA. ESTEM DABANT DEL SUCCESOR DELS YAKUSOKUS NO NEVERLANDOS. Esperem que aquesta adaptació no sigui tan desastrosa com la segona inutil i merdosa temporada dels yakusokus. De moment hi han dos episodis emesos (i els dos ja traduits en catala!!) i si be es cert que es salten detalls que sempre fan gracia veure (Per aixo recomano SEMPRE. llegir el manga, A MES EL DIBUIX ES TAN ADORABLE JODEEER) ho esta adaptant prou bé! TINC GANES DE VEURE AL JONH ANIMAAAT (i al shaun tambeee) ...BÉ, A TOTS!!!
A SEGUIR-LA... A DESCOBRIR TOTS ELS MISTERIS QUE AMAGA...! FHSKG