Shadows House

Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM
Entrades: 590
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
1
3
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 312 cops
Gràcies rebudes: 278 cops

Shadows House

Imatge
Ve d'un manga: Sí , i el te llicenciat Milkyway en caste
Episodis: 13
Estudi: CloverWorks
Genres: Slice of Life, Supernatural, Seinen,COMEDY
Ésta subtitulada en catala? Si, en anime fansubs. (Catsub)

Sinopsi:
Els Shadow, una família d'aristòcrates sense cara, viuen en una mansió d'estil occidental prop d'un penya-segat. Els seus servents, una mena de nines vivents, actuen fent-los de cara i netejant tot el sutge que emeten els seus misteriosos amos.
La història se centra al voltant de l'Emilyko, una nina jove i alegre que aprèn a treballar com a acompanyant de la Kate Shadow. Què s'amaga darrere d'aquesta misteriosa família?
OP I ENDING PRECIÓS I MARAVELLÓS!
Text amagat.

.
.
Opinió personal: Doncs se que sempre em repeteixo, pero unicament li faig posts als animes/mangues que m'encanten i doncs aixo... AQUEST M'ENCANTA. En veure el primer episodi vaig veure que tenia manga i en un sol dia mel vaig acabar fins on esta traduit i ...UFF EM FLIPA. ESTEM DABANT DEL SUCCESOR DELS YAKUSOKUS NO NEVERLANDOS. Esperem que aquesta adaptació no sigui tan desastrosa com la segona inutil i merdosa temporada dels yakusokus. De moment hi han dos episodis emesos (i els dos ja traduits en catala!!) i si be es cert que es salten detalls que sempre fan gracia veure (Per aixo recomano SEMPRE. llegir el manga, A MES EL DIBUIX ES TAN ADORABLE JODEEER) ho esta adaptant prou bé! TINC GANES DE VEURE AL JONH ANIMAAAT (i al shaun tambeee) ...BÉ, A TOTS!!!
A SEGUIR-LA... A DESCOBRIR TOTS ELS MISTERIS QUE AMAGA...! FHSKG

Imatge
Imatge
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 119
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
0
Pronom: Femení
Gràcies donades: 22 cops
Gràcies rebudes: 74 cops

Ja n'he vist els dos primers capítols i em moro de ganes de veure el següent!
De moment aquestes són les meves teories.
1. Les nines vivents em semblen massa humanes, potser són humans als quals han rentat el cervell? Nens orfes segrestats d'orfenats?
2. Els mestres ombra en realitat són l'ombra de les nines vivents? És la teoria que tenia quan vaig acabar el segon capítol i el vaig tornar a mirar sencer per veure si se'ls veia una ombra a terra o no. xDDD Sí que en tenen, però potser és l'ombra de la roba que porten i no la seva. :scratch:
3. Al primer capítol es veu com beuen una cosa estranya i després fan vés a saber què amb una mena de tentacles d'ombra. Potser aquesta mena de ritual estrany és el que fa que siguin "idèntics" als seus mestres ombra i que no recordin res. I també deu ser quan els renten el cervell perquè no es facin preguntes. Amb la Emilyko hi deu haver alguna cosa que no ha anat bé durant aquest procés, perquè ja es veu que no "funciona" bé com les altres nines. Potser per això també es fa preguntes sobre la casa dels Shadow.
4. El contrari de la teoria 2. Fan alguna cosa a les ombres perquè en surti una "replica" amb cara i per això diuen que són "nines".

Quants dubtes! Quines ganes de saber què passa. :uki:

I sembla que a la nina senpai de l'Emilyko li fan bullying la seva mestressa, pobreta. :/
Respon