1) Guardame en tu memory, no me vayas a olvidar, dejame jugar con la bolita de tu mousse!!!!

QUE BO! M'ha encantat el cinturó de Leds xDDD Sóc molt fan d'aquest video! M'ha encantat! Vull dir, és ridícul, però el tio s'ho ha currat així mateix i la lletra, encara que sigui ridícula, està currada. Le doy mis dies.
2) Sabes que mi toner no falla y que te encantaria verme en toalla. D'aquest video (a part del magnífic cinturó de leds que començo a desitjar ferotgement) el que m'ha agradat més són els efectes XDDD Vull dir, el video ja de per si cutre, però els efectes més cutres encara xDD Però bé, que això és el que fa que aquests videos siguin tan autèntics!! Tu me pixeleas mami, tu me pixeleas!!
3) Quan han començat a cantar m'he descollonat. Però com es pot cantar tan malament? Pareix que ho han gravat amb un micro que tenia ebola o vés a saber!! Com es pot ser tan cutre? Ja de per si els efectes ja és que ni els comento, però és que... em supera. Canten tan malament com les ties de l'Anime Song Contest xDDDD
4) Que fill de puta el puto pato!!

El puto crack. M'ho ensumava que al final no les voldria. Es mereix pallissa, terrible pallissa gitana...
Moltes gràcies pels videos Anfru. Sóc molt, molt fan d'aquestes tonteries!!