Tsuki ga Kirei

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Tsuki ga Kirei

Imatge

Informació general
Basat en: Original
Estudi: flying DOG
Gènere: Escolar, Romanç
Capítols: 12
Any: 2017
Opening: "Imakoko (イマココ)" by Nao Touyama
Ending: "Tsuki ga Kirei (月がきれい)" by Nao Touyam

Sinopsis
Text amagat.
La història és centra en Akane Mizuno i Kotarou Azumi, dos alumnes de tercer any institut que són companys de classe per primera vegada. La sèrie se centrarà en les relacions i el desenvolupament de cada un dels personatges amb els seus companys, pares i professors. L'obra també busca parlar dels romanços en l'adolescència i com aquests són incerts i canvien amb el pas del temps..

Trailer:

Era entre recomanar aquest o algun altre que m'hagues agradat mes. Pero m'ha semblat adient recomanar l'ultim que he vist i crec que pot agadar a bastants del forum. Si li doneu una oportunitat, deixeu-li 3 capitols de marge.
Es un anime romantic i bonic de veure amb una animacio "peculiar".

Imatge

I res mes, espero que us agadi!
Imatge
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

M'estava plantejant si podia fer una recomanació sobre la serie. La veritat és què per a mi, va ser una de les millors d'aquesta pasada temporada. 😀

Haig de dir que és un anime molt tendre y que té mèrit perquè no hi ha clichés o almenys no de manera continuada. Així doncs completament d'acord amb el @Shancks
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Respon