The Promised Neverland Temporada 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Estic super decepcionada, el millor arc del manga, per no dir el més important, se l'han fotut pel cul.
Text amagat.
O sigui, que no presentin a Yugo y el seu company i als de la casa vale. Pero que a sobre no hi facin la epiquísima batalla amb el nomu aquell y en Lewis. omg. Ja no penso seguir l'anime, quina decepció...🤧
A sobre, dos dies han passat al búnker aquell, quan e n veritat pasem mesos i créixen i de tot...😭
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

S'han saltat per l'article 25 mes de 100 capitols del manga, per flipar, han tirat pel dret i ja quasibe estan al arc final (cosa dolenta perque els nens tenen la mateixa edat que la temporada anterior) i al arc final tenen 1 o 2 anys mes.


Spoilers manga
Text amagat.
Yugo, goldy pond, la baralla amb el Lord Lewis, tot a la merda en 4 capitols. Hi dic que s'ho han saltat perque viuen amb Yugo una bona temporada al Refugi i son el Yugo i el Lucas qui lluiten contra un soldat de Ratri durant l'infiltracio,etc.

Es que ni trobar la sala amb les armes del Refugi... Faltaba un munt per fer dins del refugi i literalment en 2-3 dies d'arribar ja entren els Ratri? WTF....

Si aquesta part l'han fet aixi de malament, el tema de la reformulacio de la promesa i el retrobament amb Norman sera vist i no vist.
Es nota que ho volen acabar en aquesta temporda + una peli o alguna cosa aixi i prou, en comptes de fer-ne varies temporades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

UN ALTRE CAGADAAAA!!!!

Spoiler
Text amagat.
Ha aparescut en Norman i no es alt com hauria de ser despres dels experiments de la granja A7214 on el porten,etc.

L'aparicio mes random posible, li ha faltat drama i un clima mes propici.
Totalment inventat, quina decepcio de temporada.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

vaig anar al manga perque llegia per tot arreu que habien tret a un tal yuugo i era genial, que s'estaven saltant ARCS SENCERS i després de haber-m'ho llegit tot sento que aquesta temporada es un desperdici i no hi ha manera d'arreglar-la tot i que s'inventin un parell de coses noves.

Tot el que s'han saltat era totalment necessari, el dropejaré.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Mira que llegir-te el manga... quines ocurrències que tens, tu.

Encara sort que no està basat en un videojoc o et veig passant pantalles mentre et deprimeixes perque l'anime no segueix les side-quests del joc i els combos no funcionen per més que li donis play al streaming amb un comanament de consola XboX.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Sé que no podíeu passar sense el meu comentari -naturalment hater, of course-, però jo soc una decepció amb potes i és normal en mi decebre-vos-hi-en-li-ho.

Us confesso que no tinc prou poder per fer un comentari que sigui fidel i que reflecteixi la realitat, que estampi de manera veraç la BASSURA que està sent aquesta temporada. I dic BASSURA perquè la paraula escombraries no reflecteix prou bé la femta pudenta i en un avançat procés de descomposició que m'han semblat els darrers capítols, amb els nens molt happy flowers vivint la vida com si fos un videoclip de Melendi. Només vaig llegir uns quants capítols del manga, però em va semblar una història adulta, de misteri i intriga, no de nens semblant plantetes i cantant Kumbayá señooor, abans d'anar a dormir.

Ja està, aquesta és la meva aportació, que no aporta res, com de costum... què esperàveu?

Enga salu2

Imatge
Respon