Ja està aquí! Ja tenim la primera imatge de la sèrie de The Lord of the Rings que farà Amazon. 2 de setembre del 2022, jo ja tenc aquesta data impresa en foc al cervell. I no puc esperar més, el hype és massa fort!!
D'entrada a la imatge podem veure Valinor, amb Telperion i Laurelin al fons. Sincerament, no m'imaginava Valinor d'aquesta manera, però m'agrada moltíssim. Pel que fa a la dona, molta gent pensa que és Galadriel, però no m'ho pareix pas, encara que si fos una imatge del pròleg tendria sentit que fos ella per donar una mica de continuïtat a la Galadriel narrador a LOTR. Si la qualitat visual de la sèrie és així, pot donar molt de joc...
S'ha confirmat que hi haurà episodis d'El Silmaril·lion adaptats, i que Sauron hi sortirà, així que és molt probable que hi poguem veure Celebrimbor i la forja dels anells o si podrem veure els silmarins i l'origen de l'enemistat d'elfs i nans. Només sabem que tractarà la segona edat (evitant-nos la gènesi dels Valar i tota la pesca). Doncs ara, per si en tenieu cap dubte, toca rellegir-se El Silmaril·lion...