La seqüela de Breath of the Wild ja té data d'estrena! 13 de maig!
Què en penseu?

Hmmm... ara pensava... El BOTW va ser el primer que va tenir DLC. És cert que no eren super importants, però si els ha anat bé, el més probable és que en tornin posar. I, aquesta vegada, potser seran un poc més importants.drew-kun ha escrit: ↑14 set. 2022, 09:28 I la data de sortida, 13 de maig, em va be sempre i quan surti al mercat un joc ben fet i treballat, que no l'hagin llençat amb les presses per calmar als fans, pero tenint en compte que tots els altres titols de la saga estan molt ben treballats amb molt de mimo i atencio al detall, aixo em deixa bastant mes tranquil.
Jo ja el tinc reservat al GameMinatoni ha escrit: ↑14 set. 2022, 11:40Hmmm... ara pensava... El BOTW va ser el primer que va tenir DLC. És cert que no eren super importants, però si els ha anat bé, el més probable és que en tornin posar. I, aquesta vegada, potser seran un poc més importants.drew-kun ha escrit: ↑14 set. 2022, 09:28 I la data de sortida, 13 de maig, em va be sempre i quan surti al mercat un joc ben fet i treballat, que no l'hagin llençat amb les presses per calmar als fans, pero tenint en compte que tots els altres titols de la saga estan molt ben treballats amb molt de mimo i atencio al detall, aixo em deixa bastant mes tranquil.
No crec que treguin un joc incomplet, però potser sí que tendrem encara més DLC.
De tota manera, no crec que haguem de passar gaire pena perquè no hagin tengut prou temps: amb 6 anys i 2 mesos és la vegada que ha passat més temps entre jocs principals de la saga del Zelda (entre Link's Awakening (SNES) i Ocarina of Time (N64) van passar 5 anys i 5 mesos).
Shancks ha escrit: ↑10 feb. 2023, 19:13 Simplement genial, llastima que no hagin tret una Switch (la rumorejada Switch 2 o pro) amb mes potencia per l'ocasió, seria brutal poder jugar-lo a 60fps tots l'estona.
Se que es una tonteria, però m'han molat els vehicles, sobretot el volador. Mantenen l'estètica Zelda pero mes avançat tecnològicament que anar tot el mapa a cavall i el planejador xDD
La reserva son 3€ i serà més fàcil obtenir la coleccionista
@Minatoni @Oriol @drew-kun @Estel @Ereza