The 100

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Gooraa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 18
Membre des de: 01 jul. 2015, 00:01
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 1 cop

Imatge

Fitxa tècnica

Títol: The 100 (Los 100)
Any: 2014 - Actualitat
Gènere: Acció, aventura, drama, ciència ficció.
Repart: Artine Brown, Chelsey Reist, Chris Browning, Eliza Taylor, Genevieve Buechner, Josh Ssettuba, Lindsey Morgan, Marie Avgeropoulos, Richard Harmon, Sachin Sahel, Thomas McDonell, Bob Morley, Paige Turco, Kelly Hu, Isaiah Washington, Henry Ian Cusick, Eli Goree, Devon Bostick, Chris Larkin, Ricky Whittle, Christopher Larkin, Alycia Debnam Carey, Steve Talley.
Capítols: En emissió, fins ara porten 2 temporades de 13 i 16 capítols respectivament.

Sinopsis
The hundred es un drama post apocalíptico escrito por Jason Rothenberg (Body Politic), basado en los libros de Kass Morgan. La historia está centrada en lo que ocurre con la civilización casi cien años después de que una guerra nuclear la haya devastado. Después de que ocurriese esa catastrófica guerra nuclear, se produjo una huida de los humanos que consiguieron sobrevivir. El futuro de la supervivencia de la raza humana está en manos de unos jóvenes delincuentes que consiguieron huir y salvarse de la guerra. Éstos viven desde entonces en una nave espacial. Desde la estación espacial The Ark, cien de los supervivientes son enviados de vuelta al planeta tierra para investigarlo y poder estudiar las posibilidades que existen de volver a colonizar la tierra.

Opinió personal
Tot i que no està acabada encara, només al veure la 1a temporada et deixa enganxadísima! Aquest misteri de "Què passarà" i aquests moments de tensió que et dona la sèrie, que fins i tot t'agobies perquè les coses no surten com vols, etc. Fa que sigui una de les millors que he vist fins ara.

Puntuació: 9/10 (7.78 li donen els de pordede xD)
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'encanta! La veritat és que no és molt original com a serie ja que a part de lo de la nau i tal s'sassembla bastant a Perdidos (a vegades massa) però tot i així em va enganxar molt XD Els personatges són lo que més em va enganxar i després els moments de tensió, que com has dit casi mai surten com un vol XD
Tot i que comença una mica en plan estupideses d'adolescents ràpidament la cosa es posa sèria i comença a morir gent en plan bien.
Ja fa mig any que espero a que surti la següent temporada T_T necessito més!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

The 100 *-* Jo ja fa temps que la tinc pendent per veure, pero encara no he començat... :focus: Com més gent me la recomana més ganes tinc de veure-la, pero la mandra em supera, pero la penso mirar!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Meina ha escrit:The 100 *-* Jo ja fa temps que la tinc pendent per veure, pero encara no he començat... :focus: Com més gent me la recomana més ganes tinc de veure-la, pero la mandra em supera, pero la penso mirar!!!!
Lo difícil és posar-s'hi, però un cop la comences ja no podràs parar, trust me! A mi se'm van fer molt curtes les dos temporades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Gooraa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 18
Membre des de: 01 jul. 2015, 00:01
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 1 cop

Nafi ha escrit:
Meina ha escrit:The 100 *-* Jo ja fa temps que la tinc pendent per veure, pero encara no he començat... :focus: Com més gent me la recomana més ganes tinc de veure-la, pero la mandra em supera, pero la penso mirar!!!!
Lo difícil és posar-s'hi, però un cop la comences ja no podràs parar, trust me! A mi se'm van fer molt curtes les dos temporades.
Tinc entés que la següent surt l'any que ve! Ganes ganes ganes ganes :hurra:
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

Vamosss! Jo vull una altra temporada!!

Text amagat.
Vull ves Clexa! Vull més Lexaaaaaaa, die you AI Alie!
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Ja ha sortit el trailer de la 4a temporada!! :love: :love: :love: :love: :love:

Text amagat.


I al final diu que el primer capítol de la quarta temporada s'emetra el dia 1 de febrer!! Ara a esperar per aquest dia!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Sabia que començaba al febrer pero no había vist el trailer. :uki: :uki:

Merci meina
Imatge
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Me l'acabo d'acabar! Osigui molt fan de la sèrie. Ara estic amb el hype perquè l'acabo d'acabar i potser se'm passa una mica la febre quan passi un temps però OMG!!!! El meu personatge preferit sens dubte és la Lexa.

Text amagat.
La sèrie se'm va començar a fer una mica pesada amb lo del monte weather i las llaves, però amb el gir de l'última temporada quan mor la Lexa i li treuen la llama... OMG MOLT TOP


JUS DREIN JUS DAUN

Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja ha sortit el trailer de la 5a temporada!! :love: :love: :love: :love: :love:

Text amagat.

Per fi!!!!! Va sortir el primer capitol en angles dimecres passat i surt en castella aquest dimecres.

No vull fer spoiler pero quina manera de començar!!!!!! :hurra: :hurra:
Imatge
Respon