Test de Personalitat!

Regles del fòrum
Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.
Loraninja
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Lluna Plena
Entrades: 16
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 10 cops

11 feb. 2019, 15:57

Imatge

Sempre es fa complicat, perque hi ha vegades que no pots respondre a les preguntes de manera suficientment eficient. De vegades no és blanc o negre, sinó gris, i no hi ha proutes opcions.

Per exemple, jo crec que sóc una persona introvertida, gaudeixo de la soledat i la reflexió, i preferiré mil vegades quedar-me a casa que sortir de festa. Però he reconegut l'habilitat social com una necessitat en el món actual, i he acabat actuant moltes vegades de manera "extrovertida" com a característica adaptativa, després de molt esforç. Sospito que aquests tests confonen moltes vegades la introversió amb la timidesa o la manca d'habilitats socials. Hi havia moltes preguntes tipo "Tens dificultat en fer tal social". Doncs no, no tinc dificultat perque despres de tants anys d'esforç he acabat aprenent, però no m'agrada. I sempre em falta aquest punt, aquest matís, per acabar d'ajustar les respostes. Però bé, entenc que es un test cutre qualsevol, i serà molt difícil encertar si no et fa un estudi un professional preparat.

Text amagat.

Text amagat.

I fixa't! Diu que sóc intolerant, i en part és veritat, sempre he sigut intolerant (propi del meu caràcter, suposo). Però amb el temps he après a no ser-ho.

Estaria bé que algun test d'aquestos contemplés les dues parts, allò que tu ets de manera natural, i allò que tu has après o has canviat amb esforç al llarg de la teva vida.

Respon