Tenki no Ko (Weathering with you)

Respon
Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
5 / 12
Entrades: 496
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 343 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

10 abr. 2019, 15:17

Tenki no Ko (Weathering with you)

Imatge

Fitxa tècnica

• Títol original: Tenki no Ko
  • Director: Makoto Shinkai
  • Gènere: Coses de la vida, drama, romanç, fantasia
  • Estudi: CoMix Wave Films
  • Any: 2019

Argument

En Hodaka, un estudiant d'institut, se'n va de casa seva, en una illa llunyana, i es trasllada a Tòquio, però acaba ràpidament arruïnat. Passa els dies de manera solitària, però finalment troba feina com a redactor en una revista d'ocultisme. Després de començar a treballar, es troba que cada dia plou. En un racó de la ciutat, acaba coneixent una noia anomenada Hina, que resulta tenir un poder especial: el poder d'aturar la pluja i fer que el cel torni a ser assolellat.

Tràiler

Versió traduïda a l'anglès aquí.

Doncs tot just ahir es va presentar aquest primer tràiler del nou film de Makoto Shinkai: Tenki no Ko (Weathering with you). Sembla que s'estrenarà als cinemes japonesos el 19 de juliol d'aquest any (això vol dir que el tindrem per aquí més o menys mig any després). També sabem ja que l'apartat musical torna a ser responsabilitat de RADWIMPS.

De moment no se'n sap gaire cosa més... Però què en penseu? Serà un altre èxit com Kimi no na wa (Your name)? A mi, personalment, el tràiler no m'ha generat tanta expectació (tot i que com sempre, els paisatges són preciosos). Què us ha semblat a vosaltres?
Imatge

Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Principiant
3 / 12
Entrades: 151
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 133 cops

14 set. 2019, 19:29

Veient que s'estrenarà el 29 de novembre vinc a reviure una mica aquest tema.

A mi no em solen agradar gaire les pel·lícules d'aquest director, però suposo que si la doblen al català potser sí que la miraré. Després de Kimi no Na wa, que la van posar pels núvols i no n'hi havia per tant, aquesta pel·lícula no em fa especial interès.

I vosaltres? L'anireu a veure?
Imatge
Un autèntic guerrer no necessita espasa.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1997
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 223 cops
Gràcies rebudes: 647 cops

15 set. 2019, 11:58

Atir dels Senders ha escrit:
I vosaltres? L'anireu a veure?

Doncs jo igual, si la fan en català, ja que la porten, aniré a veure-la! La veritat és que després del hype de Your Name no sé jo què esperar d'aquesta... No he volgut llegir res per no fer-me expectatives, no sé si anirà per l'estil o no, però vaja, que aniré a veure-la i podreu comptar amb el meu comentari ple de hate... o no xDDD

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1108
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 655 cops
Gràcies rebudes: 289 cops

15 set. 2019, 12:21

Atir dels Senders ha escrit:
Després de Kimi no Na wa, que la van posar pels núvols i no n'hi havia per tant, aquesta pel·lícula no em fa especial interès.
UkiHana ha escrit:
15 set. 2019, 11:58
La veritat és que després del hype de Your Name no sé jo què esperar d'aquesta...
A veure... a mi Kimi no Na Wa em va agradar. És cert que estava hypejada fins a l'infinit i més enllà, però bastant merescut, crec.

No he notat el mateix amb Tenki no Ko. Segurament hi hagi grans expectatives, però pareix ser que no és el cas.

Tot i això, com deis, si la fan en català, l'aniré a veure. Vaig molt poc al cinema, així que ja tenc excusa :p

I, encara que no es correspongui amb el hype, sé que no serà dolenta.
Imatge
Text amagat.

Respon