Amb el tema d'en Waluigi la gent són uns pesats, en la meva opinió és un personatge que no aporta gaire i en poden posar molts més que fan més patxoca. I dubto que el posin perquè ja és un "assist trophy", i si aparegués alhora en pantalla seria confús (tot i que podrien canviar l'assist trophy per algun altre personatge, suposo).
He de dir que no sóc gaire fan dels Smash Bros. en general (tot i que els tinc perquè per a jugar-hi amb amics solen estar bé) i no he seguit gaire la polèmica dels nous personatges, però l'Ultimate és un senyor joc. I que la gent es queixi després de com està de treballat és penós, si fos en Sakurai ja els hauria engegat a la merda xD
El que no pot fer la gent tampoc és comprar el contingut per avançat sabent que és 100% sorpresa i després queixar-se que no és el que ells esperaven. Per a això, t'esperes que ho anunciïn tot i llavors ho compres, dic jo, vaja...
Super smash bros ultimate
No soc especialment fan del seu joc pero ja nomes per aquest personatge el fighter pass ja val la pena. Trailer BRUTAL i hype pels nuvols. Es d'aquests trailers que em sap greu no haver pogut seguir en directe:
I als meus alumnes fans del fornite que els petin, penso anar a l'escola amb la samarreta del joc en questio a restregar-los-hi per la cara.
Text amagat.
I als meus alumnes fans del fornite que els petin, penso anar a l'escola amb la samarreta del joc en questio a restregar-los-hi per la cara.