Stranger Things

Respon
Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 1024
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 87 cops
Gràcies rebudes: 154 cops

29 jul. 2016, 18:23

Stranger Things

Imatge

Año: 2016 - en emisió
Genero: Ciencia ficcio, Drama, Horror, Misteri, Suspens, etc.
Canal: Netflix
Numero de capitulos: 1ª temp de 8 cap, 2ª temp (confirmada)
Duracio: 50min per cap.

Sinopsis:
Text amagat.

Opinio Personal
La serie esta plena d'intriga, suspens i referencies al cine del epoca que donen nostalgia. Avui he vist l'ultim capitol de la temporada però ja espero amb impaciencia la segona.
Netflix a trobat la gallina dels ous d'or i espero que no la deixi escapar, esta fent series originals molt bones.
Imatge

Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 102
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
Gràcies donades: 8 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

31 jul. 2016, 23:03

BRUTAL, pels que estigueu dubtant entre mirar-la o no, molt recomanable. T'enganxa des del primer episodi, al tenir només 8 episodis sents que et falta alguna cosa però tranquils que hi haurà segona temporada. L'ambientació és impresionant, et transporta a un poble dels anys 80 , a més els actors (des del meu POV) es sentien molt a gust dins dels personatges i les seves posades en escena no perden força en cap moment.

Opinió personal:
Text amagat.
Imatge

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Drakkar
Entrades: 442
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 129 cops

01 ago. 2016, 16:25

La vaig acabar fa pocs dies i també la recomano moltissim, es una serie homenatge a les series de misteri dels anys 80 per lo que hi ha molts guiños, i no només a les series també a Star Wars amb un munt de referències continues a la saga. La història enganxa des de el primer moment i potser amb una o dos excepcions la majoria de capítols mantenen un bon ritme que fa que no puguis deixar de mirar-la. Part del mèrit és dels actors que considero que fan un gran treball i han aconseguit que el públic s'enganxi a l'història, la Winona Ryder es menja la càmara però els demés no es queden gens enrere i aconsegueixen que no els deixin en segon pla, personalment m'ha agradat molt com ho fa l'actor que fa de Sheriff, gran personatge i gran actuació.

Text amagat.

Jo he sentit que hi haurà segona temporada però que serà una història independent de la primera, com s'ha fet a True Detective o American Horror History, algú pot confirmar-ho o desmentir-ho?
Imatge

Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 102
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
Gràcies donades: 8 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

01 ago. 2016, 22:13

Nafi ha escrit: Jo he sentit que hi haurà segona temporada però que serà una història independent de la primera, com s'ha fet a True Detective o American Horror History, algú pot confirmar-ho o desmentir-ho?
La segona temporada està confirmada segur, he llegit que serà una seqüela del que hem viscut a la primera entrega, el que té molt de sentit després de veure com acaben la temporada. Queda esperar a que ho confirmin, acaben de treure la primera ens haurem d'esperar unes setmanes fins que no diguin res segur.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 1024
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 87 cops
Gràcies rebudes: 154 cops

01 ago. 2016, 22:17

Es una sequela 100%, ja ho van dir els creadors, i que sortiran els mateixos personatges i alguns de nous.
http://www.slashfilm.com/stranger-things-season-two/
Imatge

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Drakkar
Entrades: 442
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 129 cops

24 jul. 2017, 13:23

Ja ha sortit el trailer de la segona temporada que s'estrenarà el 27 d'octubre, i poso el trailer en anglès perquè m'ha semblat simplement sublim amb la banda sonora clavadíssima.

Aprofito per dir que si algú encara no ha vist la sèrie que aprofiti les vacances per veure-la, val molt la pena. M'estic plantejant seriament agafar Netflix només per poder veure la segona temporada bé, espero que aconsegueixin mantenir el nivell de la primera temporada.
Imatge

Melkor
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Kai kai!
Entrades: 20
Membre des de: 15 jul. 2017, 18:36
Gràcies rebudes: 5 cops

24 jul. 2017, 23:03

Quines ganes! XD
Nafi ha escrit:
24 jul. 2017, 13:23
M'estic plantejant seriament agafar Netflix només per poder veure la segona temporada bé, espero que aconsegueixin mantenir el nivell de la primera temporada.
Pots agafar el mes de prova gratis que donen, jo per exemple me l'he agafat ara a HBO, quan s'acabi el mes et pots fer una altre compte i aixi...
"Els teus somnis perduraran, en les marees dels temps, perquè mentre hi hagi gent que busca la resposta en la llibertat, no moriran mai!"

Respon