Steins;Gate

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

L'univers té un principi, però no té fi. Infinit. Les estrelles també tenen el seu propi inici però el seu poder resideix en l'autodestrucció. Finit. Aquells que posseeixin saviesa són els més ximples. La història ens ho ha fet veure. Podríem dir que aquesta és la darrera advertència de Déu a aquells que es resisteixen.

Steins;Gate



Imatge


Títol original: シュタインズ・ゲート Shutainzu Geto.
Autor: Chiyomaru Shikura
Basat en: Visual Novel de Nitroplus
Estudi: White Fox
Gènere: Ciència ficció, suspens, sobrenatural i psicològic.
Capítols: 24
Any: 2011


Argument

Steins;Gate ens narra la història de l'Okabe Rintaro o també conegut pel pseudònim de Hououin Kyoma, un home que s'autoproclama com a "científic boig" i que juntament amb la Mayuri Shiina i el Daru crea un laboratori d'invents futuristes.

Una tarda l'Okabe acompanyat per la Mayuri, la seva amiga de la infància, van al barri d'Akihabara, on es troba el seu laboratori a una conferència sobre les màquines del temps i allà la Makise Kurisu és apunyalada. Aleshores té lloc tota una sèrie d'esdeveniments que canvien i alteren el curs normal de les línies del temps. La Kurisu viu i ajuda a l'Okabe amb el seu nou aparell: "el telèfon-microones" gràcies al qual poden enviar mails al passat i, així, canviar-lo.

Els diferents amics de l'Okabe enviaran e-mails al passat alterant tot el món conegut. L'Okabe, gràcies al seu Reading Steiner és l'únic que pot recordar els canvis que han tingut lloc després de modificar el passat i per tant, és també l'únic que pot prevenir la tragèdia que s'acosta.

Imatge

Opinió personal

Per a mi Steins;Gate és un molt bon anime de ciència ficció i de viatges al passat i tenia moltes ganes de parlar-vos d'ella des que vàrem veure Boku Dake.

Per a mi l'ànima d'Steins;Gate no és altra que el protagonista, el científic boig, l'Okabe que parla tot sol i viu amb el cap ple de paranoies sobre una agència que el controla, seguit d'altres personatges que també em van agradar molt: la Mayuri que sempre fa costat a tothom, la noia geni pervertida de la Kurisu, el super hacker Daru... Els personatges que s'emmarquen en aquest anime són simplement fantàstics tots i cadascun d'ells i tots tenen un paper a desenvolupar a la història.

És un anime de doble cara: molt divertit però també molt dramàtic alhora. El dramatisme conjuga perfectament a plans paral·lels amb la comicitat. De fet, l'argument és ben senzill i no és pas original ja que tots hem vist pel·lícules i llegit llibres sobre els viatges en el temps, però Steins;Gate en fa un anime fresc, ben estructurat i molt ben construït. D'altra banda, és un anime molt modern i l'animació és, simplement, fantàstica i els colors exquisits.

A més, s'ha de dir que els seiyus han fet una gran feina i que les veus no podien ser més perfectes i naturals pels personatges. No debades, qui posa veu al protagonista no és altre que el conegut Mamoru Miyano. No només els seiyuus, la banda sonora també és brutal!!

En general, ni us decebrà ni us deixarà indiferents, a mi em va enganxar des del primer moment però també he llegit gent que diu que no li va acabar d'atrapar. El meu consell és que, en el cas que trobeu que l'argument no és prou interessant, li doneu una oportunitat fins el capítol 12.

Opening:
Em va encantar que l'opening no té spoilers!!

Puntuació:

9/10.



Si us va agradar Boku Dake segurament us agradarà Steins;Gate!!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Fa temps que vaig veure Steins;Gate, l'historia es bastant entretinguda (tot i que un pel enrevesada potser). Opino igual que Hanako, si et va agradar Boku Dake, aquest tambe t'agradara.

Proximament surt el joc Stains;Gate 0 (la ruta Beta) i mes endavant surtira una nova adaptacio (basada en Gate 0).
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

A mi em va encantar Steins;Gate quan el vaig veure! No només perquè les bananes siguin el protagonista dels dos primers episodis (hehehe) sino perquè, tal com diu la Hanako a partir de l'episodi 12 o per allà, simplement no em podia desenganxar. És una història bonica, dramàtica i molt divertida.

Mai oblidaré al Supa Hacka, el Maddo Saientisto i el Tuturu! Un gran anime :visca:
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Tuturuu~~ Okariin~~

Steins; Gate és un anime que vaig començar a veure, en una cosa semblant al anime time, però com que no m'anava massa bé l'horari em vaig quedar endarrerida i me'l vaig acabar llegint, per que em vaig comprar els mangas que va treure Ivrea. És un anime (manga) que em va agradar força i que estic contenta d'haver-me pogut comprar els mangas per que ara els puc disfrutar sempre!!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Meina ha escrit:Tuturuu~~ Okariin~~

Steins; Gate és un anime que vaig començar a veure, en una cosa semblant al anime time, però com que no m'anava massa bé l'horari em vaig quedar endarrerida i me'l vaig acabar llegint, per que em vaig comprar els mangas que va treure Ivrea. És un anime (manga) que em va agradar força i que estic contenta d'haver-me pogut comprar els mangas per que ara els puc disfrutar sempre!!

Uoooh, i què tal els mangas?? Jo no me'ls vaig comprar perquè ja havia vist l'anime però ara que ho has dit m'ha entrat molta curiositat! Estan xulos? El dibuix està bé?? L'argument és igual al del anime o canvia molt? (Perquè em costa veure com en 3 toms han ficat 24 capítols d'anime...)
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

UkiHana ha escrit:
Meina ha escrit:Tuturuu~~ Okariin~~

Steins; Gate és un anime que vaig començar a veure, en una cosa semblant al anime time, però com que no m'anava massa bé l'horari em vaig quedar endarrerida i me'l vaig acabar llegint, per que em vaig comprar els mangas que va treure Ivrea. És un anime (manga) que em va agradar força i que estic contenta d'haver-me pogut comprar els mangas per que ara els puc disfrutar sempre!!

Uoooh, i què tal els mangas?? Jo no me'ls vaig comprar perquè ja havia vist l'anime però ara que ho has dit m'ha entrat molta curiositat! Estan xulos? El dibuix està bé?? L'argument és igual al del anime o canvia molt? (Perquè em costa veure com en 3 toms han ficat 24 capítols d'anime...)
A mi em van agradar molt :3 Els dibuixos jo els trobo molt monos, tot i que de normal m'acostumen a agradar més els dibuixos dels mangas que l'anime (sense contar SnK, i algun més...) El que no sé és si l'argument és igual al anime... per que jo no em vaig acabar l'anime, fins al capítol 9 si que és igual, a partir d'allà no en tinc ni idea, gomene u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

És cert que Boku Dake i Steins;Gate tenen un tema similar, però en el fons crec que és completament diferent. No és per ser desconsiderada però en aquesta comparació la primera sortiria perdent perquè segurament haurien d'haver fet la història en 24 capítols.
Pel que fa a Steins;Gate tot està completament lligat i molt ben estructurat de manera que vas entrant a poc a poc dins la història i en els moments de dramatisme és quan has quedat atrapat completament :ilu: És del millor que he vist pel que fa a viatges en el temps, ja que no és simplement un "i així ho demanava el guió". A mi em va enganxar des del primer capítol, i és que sóc de les persones que un ritme tranquil no la posa nerviosa XD De veritat, els que només vulguin acció que mirin una altra cosa, que d'aquests n'hi ha un munt :p Steins;Gate és una sèrie que necessita un inici com el que té perquè hi ha molta informació per assimilar i s'ha de presentar correctament perquè sinó llavors ningú entén res. Jo sempre vaig amb la calma i quan la gent diu "moooolt lent", jo em quedo en plan... per mi anava tal i com havia d'anar :scratch: Sóc més de queixar-me quan les coses van a full-speed :xiular: És un anime complex amb molts temes de física, informàtica, neurociència etc. evidentment han de posar una mica la base.
De fet ara he començat a jugar la novel·la visual i la quantitat d'informació i recerca que hi ha darrere és per deixar-te estupefacte. Hi ha un munt de paraules i associacions complicades, a més de termes de física i altres disciplines i s'han pres la molèstia d'explicar-les totes!! Vaig flipar amb la feinada ^^ Pel que fa al tema de les "decisions" però, he de dir que és una novel·la força complicada, quan acabi la primera ruta hauré de buscar una guia XD A banda d'això l'animació i la banda sonora és igual de bona que la de l'anime. I tampoc es perd el treball dels seiyuu perquè són els mateixos que a l'anime i claven tots els diàlegs!! Evidentment havien de fer una bona feina, la Hanazawa Kana (adorable com sempre) i en Miyano Mamoru (boig com sempre) estan esplèndids!!
I ja que poses l'opening, he de dir que la Itou Kanako també canta l'opening de la visual novel; de fet, aquesta noia ha cantat bastants temes de les novel·les que he jugat fins ara. Al final quan no ho faci em sentiré decebuda XD De Steins;Gate 0 no sé què pensar-ne... a mi és que m'agrada molt la Kurisu i si pràcticament no ha de sortir... en fi, a veure com serà. Molt fan de l'Okabe i la Cristina <3 Del manga sí que no en tinc ni idea, sabia que n'hi havia però no li he prestat massa atenció.
Imatge Imatge
Respon