Shokugeki no Soma, Ni no Sara

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36
Entrades: 1968
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 218 cops
Gràcies rebudes: 641 cops

02 jul. 2016, 21:41

Imatge

Shokugeki no Soma
Ni no Sara

Anime setmana a setmana

Capítol #1

Text amagat.

I vosaltres què en penseu d'aquest primer capítol? Us ha agradat?

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

02 jul. 2016, 22:01

Capítol #1
Text amagat.

Que et sembla si fem porra de si guanya o no la competicio Soma?
Text amagat.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36

02 jul. 2016, 22:11

POORRA, POOOORRA!! :uki:

Doncs a veure, jo penso bastant com tu, veig que el Soma és un crack però no el veig capacitat per guanyar el concurs, és talentós, però no crec que s'hagi esforçat suficientment com per arribar i arrassar amb tots els contricants. Si penso contra qui el faria perdre contra l'Erina seria una bona opció ja que ella l'odia i sempre fa tot el possible per humiliar-lo, però crec que com que era membre del consell aquell d'estudiants poderosos xungo no podia participar.

Estic entre el Kuro (era Kuro alguna cosa més, no recordo el nom sencer) aquell que al final de la temporada ens mostraven que era un crack o l'Akira, i si he de triar entre un dels dos crec que l'Akira està més capacitat per guanyar, ha fet molta recerca, està a un grup d'investigació i no es mou només per instint i experiència com el Soma. Crec que estaria bé que el prota aprengués que està molt bé tenir experiència en un restaurant real però que això no treu que hagis d'estudiar i d'investigar per ser encara millor.

Però crec que si o si la Tadokoro perdrà a la següent ronda. M'encanta, és molt kawaii però encara s'ha d'esforçar més... També està l'assistent de la Erina, però de moment no ens han mostrat massa (o si i no ho recordo) d'ella i no la veig plantant-li cara al protagonista.

En conclusió, que m'enrollo, jo voto per l'Akira i la seva sensualitaaaaaat!

Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

02 jul. 2016, 22:18

jajaja em fet la porra pels mateixos candidats, les grans ments pensen igual? XDD
Tot i que jo he donat 2 opcions Erina i Akira (per mi sera "el dels Olors" per sempre) sense especificar XDD

Voto per Kurokiba (votaria per Akira pero no mola que els dos votem pel mateix).

EDITO: Erina no participa (he mirat els capitols de la primera temp a camera rapida per torbar-ho xDD)
Capitol 19, minut 7-8
Text amagat.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

03 jul. 2016, 01:08

CAPÍTOL 1
Text amagat.

Ja tinc ganes de veure el següent!!

Aquesta part m'ha molat massa XD[/justify]
Text amagat.
Imatge Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36

03 jul. 2016, 11:24

Bé, jo no m'he llegit el manga, així que en aquest aspecte no puc comentar, però el que dius, que va molt ràpid, si que és cert que he llegit queixes a twitter de gent que si s'ha llegit el manga i que diu que han anat molt a saco, que es veu que al manga era molt més detallada aquesta part, tenia molt més argument i que no anava tan ràpid la resolució d'aquest duel.

Jo no he tingut tant aquesta impressió perquè no havia vist la primera temporada i com que vaig veure que feien la segona, he vist el primer anime fa molt poquet i més o menys recordava tot el que passava (sóc una cheateeer) i clar, per a mi quasi ha estat una continuació del que havia vist fa poc, com els darrers capítols de la primera temporada que també anaven molt ràpid, però si que és cert que per una oponent com l'Alice ha estat pim pam, com si hagués estat fàcil i mira que ella té un tipus de cuina que, com a mínim, haurien d'haver tingut en compte la tècnica que hi ha darrere de tot el que havia preparat.

De totes maneres és el que dius, amb 13 capítols, no sé jo com ho faran i si es comencen a enrollar amb la competició passarà com amb Chihayafuru 2, que es passen tot l'anime competint i al final acaba perdent la gràcia. Espero que els següents capítols estiguin més currats en argument i no siguin tots "eh, sóc el Soma i ho peto, aneu-vos tots a pastar bitches".

Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

04 jul. 2016, 10:08

Capítol 1

Text amagat.

Porra Porra!!!

Jo dic que guanya en Souma, si s'esforça penso que ho pot fer. Ja veurem que tal.
Imatge

Imatge

hellra8
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Live your life
Entrades: 48
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
Gràcies donades: 48 cops
Gràcies rebudes: 4 cops

04 jul. 2016, 14:42

Doncs jo sóc fidel del manga a mort.
L'anime només me'l miro per l'animació i per veure com reprodueixen els personatges. Per qué el que fa al tema de la história se salten trossos... que telita
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36