[Animes K3] Sergent Keroro

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Sergent Keroro


Imatge


Fitxa tècnica

  • Nom Original: ケロロ軍曹, Keroro Gunsō
  • Autor: Mine Yoshizaki
  • Gènere: Aventura, Comèdia, Sobrenatural
  • Estudi: Sunrise
  • Capítols: 358 Episodis de 20 minuts, dels quals 251 en català.
  • Any: 3/4/2004 - 3/4/2011 (Japó)
Informació addicional:
Manga: Està basat en el manga del mateix nom, començat a dibuixar al 1999 i que consta de 26 volums fins al moment.
Seiyus/dobladors principals:
  • Sergent Keroro: Kumiko Watanabe (Japonès) / Roser Aldabó (Català)
  • Recluta Tamama: Etsuko Kozakura (Japonès) / Diana de Guzmán (Català)
  • Caporal Giroro: Jôji Nakata (Japonès) / Jaume Mallofre (Català)
  • Soldat Dororo: Takeshi Kusao (Japonès) / Gal Soler (Català)
  • Alferes Kururu: Takehito Koyasu (Japonès) / Norbert Ibero (Català)
  • Aki Hinata: Akiko Hiramatsu (Japonès) /Cristina Mauri (Català)
  • Natsumi Hinata: Chiwa Saitō (Japonès /Sílvia Gómez (Català)
  • Fuyuki Hinata: Tomoko Kawakami (Japonès) /Gemma Ibáñez (Català)
  • Narrador: Keiji Fujiwara (Japonès /Ramon Canals (Català)
  • Momoka Nishizawa: Haruna Ikezawa (Japonès) /Marta Barbarà (Català)
  • Angol Mois: Mamiko Noto (Japonès /Meritxell Mauri (Català)
  • Koyuki Azumaya: Ryô Hirohashi (Japonès) /Marta Covas (Català)
  • Mutsumi Hojo: Akira Ishida (Japonès) / David Brau (Català)

Argument


Tracta sobre una invasió d'una tropa d’extreterrestres provinents del planeta Keron. Aquests són abandonats per la nau i s'allotgen a casa d'uns humans, la familia Hinata, als quals ells anomenen pokopenians . Sempre s’inventen plans estrambotics i de quan conquistaran la Terra, però al final queden en res, ja que pensen més en divertir-se que en la pròpia invasió. Hi ha vegades que aconsegueixen dur una gran part del pla a terme , però al final per una cosa o una altra , sempre ho acaben espatllant tot .

Imatge

Openings i endings



Openings en català
Text amagat.


Openings en Japonès (1-11)
Text amagat.


Endings en Català
Text amagat.


Endings en Japonès
Text amagat.





etc


Llistat d'openings (traduïts)
  • Kero! En Marxa per TV3 / Kero-! to Māchi per Nobuaki Kakuda i Juri Ihata (Episodis 1-51).
Llistat d'endings (traduïts)
  • Sargent Afro per TV3 / Afuro Gunsou per Dance Man (Episodis 1-18 i 27-39).
Imatge


Opinió Personal


Aquesta serie en concret ha estat l’anime en català que rivalitza amb Bobobo! Pel que fa al que m’he rigut veient-la. Veure totes les situacions enrevesades que creaven les granotes, els invents que desenvolupava el Kururu (era el meu preferit de l’esquadró) com a bon cientific boig i l’amor incondicional del Keroro per les maquetes i els Gundam m’han posat content en moltes ocasions.

Una de les coses que més m’agradava d’aquest anime era la quantitat de referencies que feien a altres animes o series, com Sailor Moon, Bobobo, Death Note, Gundam, Doraemon, Evangelion... Era com un Gintama pero mes dirigit a nens.

Un dels arcs que més recordo de la serie es quan la Tropa Garuru (germà gran del Giroro) ve a substituir a la Tropa Keroro i cada membre de la tropa lluita amb la seva contrapart, i com li renten el cervell al Keroro pero el Fuyuki el torna a la normalitat, son els capitols que més recordo i que més em van emocionar.

Va ser una llàstima que cancel·lessin l’emissió de l’anime a Espanya i altres països per considerar-lo politicament incorrecte i inadequat per a determinades audiencies per la APT (Associació de Pares i Tutors) i per la AMPA (Associació de Mares i Pares Associats), ja que era un anime molt divertit i considero que el raonament que exhibien personatges nus, homosexualitat i paraules obscenes ocultes no feien del tot justicia... (Tot i que la relació Tamama-Keroro era bastant de base Yaoi :pervertmoon:)

I per acabar, com oblidar la gran vibració x5 de la tropa Keroro:
Kero,kero,kero,kero,kero....
Tama,tama,tama,tama,tama....
Giro,giro,giro,giro,giro...
Kuru,kuru,kuru,kuru,kuru...
Doro,doro,doro,doro,doro...

Imatge


I fins aquí la fitxa de Sergent Keroro. La recordeu de quan la donaven al K3? Quin era el vostre personatge preferit de la tropa? Quin capítol o anècdota recordeu?
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Justament dilluns en parlava de Keroro, un anime que havia vist episodis sueltos a l'infància però no recordo res i que em plantejo a remirar.

L'opening és tan genial que, sense haver vist l'anime, me'n se trossos xDD AI SENYOR NO HE CUIT L'ARRÒS QUIN ERROR MÉS GROOOS

Me l'apunto als animes en català a remirar! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Per mi, al igual que el Bank, Keroro no va ser un anime que vaig veure seguidament ab l'ordre que toquen els capítols. Simplement era un anime del qual mirava els capítols saltajats quan trobava que els feien a la tele, sense mai arribar a saber si el que estava veient anava abans o després del que havia vist l'ultim cop.

Imatge
Imatge
Respon