Saga Kokuhaku no Oto - Vocaloid

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
Respon
Meina
Moderador
Moderador
Dereshishishishishi!
Repte d'anime 2019
Principiant
0 / 12
Entrades: 594
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
Gràcies donades: 128 cops
Gràcies rebudes: 160 cops

27 feb. 2016, 16:59

Porto un temps pensant si fer aquest post en el post de cançons Vocaloid o fer-lo per separat, i avui finalment l'he decidit fer apart.

Imatge

Que és la Saga Kokuhaku no Oto? La Saga Kokuhaku no Oto són un seguit de cançons, cantades per vocaloid, que expliquen històries d'amor i amistat, i estan totes relacionades entre elles.

Em primer lloc deixaré els personatges:

Personatges:

Text amagat.

Cançons:

Hatsukoi no Ehon

Imatge

Basada en el punt de vista de l'Aida Miou i els seus sentiments per en Serizawa Haruki.

Text amagat.

Kokuhaku Yokou Renshuu

Imatge

Basada en el punt de vista de la Enomoto Natsuki, i el com decideix confessar els seus sentiments a en Setoguchi Yuu.

Text amagat.

Kokuhaku Yokou Renshuu -Another story-

Basada en el punt de vista del Setoguchi Yuu, explicant com afronta la confessió de la Enomoto Natsuki i li correspon.

Text amagat.

Yakimochi no Kotae

Basada en el punt de vista del Mochizuki Souta, qui intenta trobar una solució a la gelosia. Finalment decideix que l'única resposta és confessar-li el que sent a la Hayasaka Akari.

Text amagat.

Yakimochi no Kotae - Another Story -

Imatge

Basada en el punt de vista de la Hayasaka Akari, comptant el com se sent en veure que en Mochizuki Souta li confessarà els seus sentiments.

Text amagat.

Terekakushi Shishunki

Imatge

Basada en el punt de vista d'en Setoguchi Yuu, que en veure com la seva germana petita, Setoguchi Hina, ha crescut i està decaiguda a causa d'un fracàs amorós, decideix animar-la.

Text amagat.

Byoumei Koi Wazurai

Basada en el punt de vista de l''Enomoto Natsuki, explicant el molt que li va costar acceptar els seus sentiments pel Setoguchi Yuu.

Text amagat.

Kokuhaku Rival Sengen

Basada en el punt de vista de l'Ayase Koyuki, explicant com es va enamorar de la Enomoto Natsuki i va decidir canviar per ella, tot i presenciar la confessió de Natsuki a en Yuu més tard, i adonar-se que des del principi havia estat rebutjat.

Text amagat.

Inokori Sensei

Basada en el punt de vista de l'Akechi Saku, el professor de'n Serizawa Haruki qui va ser el seu amic de la infància, i que encara sent remordiments per no salvar el seu millor amic, el germà de Haruki.

Text amagat.

Kinyoubi no Ohayou

Basada en el punt de vista de'n Hamanaka Midori, explicant el com planeja acostar-se a la Narumi Sena.

Text amagat.

Kinyoubi no Ohayou-another story-

Imatge
Basada en el punt de vista de la Narumi Sena, qui en esperar que Hamanaka Midori s'acostés a ella, va ser qui va acabar donant el primer pas.

Text amagat.

Sayonara Ryou Kataomoi

Basada en el punt de vista de'n Serizaka Haruki, qui després de la graduació s'acomiada de tots els seus amics, i es penedeix per no haver pogut revelar els seus sentiments cap a la Aida Miou, qui a l'últim moment, li envia un missatge dient-li que sempre li esperarà.

Text amagat.

Ima Suki ni Naru.

Imatge

Basada en el punt de vista de la Setoguchi Hina, qui després d'estar temps enamorada de l'Ayase Koyuki, la seva confessió no és presa seriosament. Més tard és animada pel seu germà.

Text amagat.

Ima Suki ni Naru. -triangle story-

Basada en el punt de vista de l'Enomoto Kotarou, explicant els seus sentiments per la Setoguchi Hina, i el com va presenciar el seu rebuig i va decidir seguir al seu costat, tot i saber que no era correspost.

Text amagat.

Ijiwaruna Deai

Basada en el punt de vista del Shibasaki Ken explicant com va acabar fixant-se en la Takizawa Arisa i la forma en la qual intenta acostar-s'hi.

Text amagat.

Tokyo Summer Session

Imatge

Narra el com en Serizawa Haruki, la Aida Miou, en Mochizuki Shouta, la Hayasaka Akari, la Enomoto Natsuki i en Setoguchi Yuu passen junts el festival d'estiu, cadascun amb els seus sentiments.

Text amagat.

No n'estic segura pero m'havien explicat que d'una d'aquestes històries se'n havia fet un manga!
Imatge

Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 140
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
Gràcies donades: 47 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

27 feb. 2016, 17:16

Gran currada Meina!! Molt bon post, i molt bones cançons, segueix així! :ok: :lloa:
Imatge
Just the choosen one can be this cool

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36
Entrades: 1968
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 218 cops
Gràcies rebudes: 641 cops

27 feb. 2016, 22:03

OH MARE MEVA, QUINA CURRADA :lloa:

Els personatges m'han agradat molt!! Són bastant diferents i m'agraden molt les seves personalitats. L'Ayase Koyuki i l'Akechi Saku són molt kawaiis!

Les cançons també estan molt xules, les més mogudes són les que m'han arribat al kokoro! Tokyo Summer Session és de les que, pel ritme, m'ha agradat més!

Molts gràcies per tota la info i per haver traduït fins i tot la lletra d'algunes cançons!! Molt currat! :lloa:

Meina
Moderador
Moderador
Dereshishishishishi!
Repte d'anime 2019
Principiant
0 / 12
Entrades: 594
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
Gràcies donades: 128 cops
Gràcies rebudes: 160 cops

28 feb. 2016, 13:53

Merciii als dos!!! :hug:

Sii, els personatges són tots molt amor i cadascú té les seves propies peculiaritats!! Els meus preferits són en Souta, en Midori i la Akari, pero els altres també m'agraden molt :3

Bueno... En realitat molta feina no m'ha portat, per que ho tenia tot en castellà i només ho havia d'anar traduint. El que si que em va portar és temps :''') Pero n'estic orgullosa :fumar: i m'ho vaig passar molt bé fent-lo :3
Imatge

Respon