RiME

Respon
Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
5 / 12
Entrades: 501
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 352 cops
Gràcies rebudes: 284 cops

20 març 2018, 00:34

RiME

Imatge

Fitxa tècnica

Any: 2017
Gènere: Aventura, puzle
Desenvolupador: Tequila Works
Plataforma: PC (Windows), PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch

Sinopsi

A RiME, jugues en el paper d'un nen que es desperta a la platja d'una illa misteriosa després d'una gran tempesta. T'hi esperen animals salvatges, ruïnes oblidades i una torre enorme que et convida a acostar-t'hi. La teva única ajuda per explorar l'enigmàtica illa serà el teu enginy, la teva voluntat de superació i una amistosa guineu que t'hi guiarà. Intenta arribar al cim de la torre i esbrinar quins són els secrets que s'hi amaguen. Per quin motiu has aparegut en aquesta illa? Què t'hi ha dut, i per què? Ho aniràs descobrint a poc a poc...

Imatge

Opinió personal

Es tracta d'un joc una mica especial, potser no per a tots els públics. La principal tècnica del joc consisteix a descobrir els paisatges i resoldre els puzles que presenten per poder continuar avançant pel terreny. Destaca especialment que no hi hagi cap diàleg en cap moment, amb el que passa i el que veus n'hi ha prou per entendre la història.

A nivell tècnic potser no és un gran joc, però l'estil visual tirant a "cartoon" és prou atractiu com perquè alguns paisatges siguin dignes de fer-los una foto. Pel que fa a música i ambientació, crec que tot està prou aconseguit. Però el que més sobta és la història i la manera d'explicar-la. Caldrà que arribeu al final per entendre-ho.

Personalment, quan vaig començar a jugar-hi no sabia què esperar-ne, ja que ni tan sols n'havia llegit res. Però m'ha sorprès molt gratament. El joc té alguns petits bugs o cosetes que caldria acabar de polir (alguna coseta amb la càmera en alguns casos puntuals, alguna caiguda de frames, i en una escena se'm va quedar penjat una vegada), però pel que fa a narrativa i estil visual, m'ha enamorat. El recomano de totes, totes.

I sobretot, si hi jugueu, pareu atenció a tots els detalls! Més endavant ho entendreu!

I aquí tiraré de spoilers per acabar de relatar el que n'opino, no ho llegiu si no us l'heu passat:
Text amagat.

Tràiler

En fi, hi heu jugat? Us hi animeu, si no? Què us sembla?

Imatge
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1114
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 665 cops
Gràcies rebudes: 293 cops

25 març 2018, 23:26

Ei!

Doncs jo ja l'he pillat i l'he provat uns minuts. La veritat és que mola bastant!

Trobes que podríem fer-ne un juguem-hi? Em sona que vas comentar pel xat que era bastant lineal. Podria anar molt bé!
Imatge
Text amagat.

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
5 / 12

25 març 2018, 23:37

Minatoni ha escrit:
25 març 2018, 23:26
Trobes que podríem fer-ne un juguem-hi? Em sona que vas comentar pel xat que era bastant lineal. Podria anar molt bé!
Sí, i tant, es podria fer! És lineal i té una durada d'unes... 8 hores potser? Parlem-ne :p
Imatge

Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

19 set. 2018, 16:50

Quan el vaig comprar no sabia què esperar-ne, de què anava o si m'agradaria, però he de dir que per ser el primer joc que jugo d'aquest estil m'ha agradat molt. Potser en algunes parts em quedava encallada i no sabia cap a on anar, per la qual cosa m'ha suposat un repte. El fet de que pots morir sense preocupar-te per les vides trobo que estar bastant bé. Pel que fa a la música, ambientació i animació trobo que és un 10, tot i que la història no sigui molt atraeint. Un dels errors que hi trobo és que no hi hagi post-game, però per lo general l'he disfrutat molt.
Imatge

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
5 / 12

19 set. 2018, 16:52

Taiga ha escrit:
19 set. 2018, 16:50
Un dels errors que hi trobo és que no hi hagi post-game, però per lo general l'he disfrutat molt.
Bé, segur que no has trobat totes les joguines, així que si el rejugues pots intentar trobar-les. De fet, això és el que intentaré fer si hi tornem a jugar (se n'ha de fer un Juguem-hi... :roll: )
Imatge

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Repte d'anime 2019
Fàcil
4 / 24
Entrades: 240
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 77 cops
Gràcies rebudes: 52 cops

11 juny 2019, 21:37

Ja que el van donar gratis a la botiga de EPIC GAMES vaig decidir donar-li una oportunitat i mare meva beneeida sigui la oportunitat, el joc és preciós tant la música com l'art 10/10, la historia encara que al principi confusa acaba sent també super maca.

Els puzzles en general no són massa complicats i algun es pot fer una mica pesat però estan tots molt ben pensats o això em sembla a mi :3 :3

SPOILERS
Text amagat.

Si no l'heu jugat doneu-li una oportunitat un cap de setmana o algun dia que no tingueu res a fer sobretot ara que ve l'estiu aquest infernal!

Imatge
Imatge

Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

13 juny 2019, 19:25

BlackStar ha escrit:
11 juny 2019, 21:37
Si no l'heu jugat doneu-li una oportunitat un cap de setmana o algun dia que no tingueu res a fer sobretot ara que ve l'estiu aquest infernal!
La veritat es que és un joc curt, jo me'l vaig passar amb 5 hores, tot i que ho vaig dosificar molt :riu: i personalment també el vaig trobar preciós, i amb un final molt trist, però una cosa no treu l'altre <3
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1135
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

06 jul. 2019, 13:04

Al final m'el vaig comprar per la Switch fa unes setmanes quan em va arribar per correu l'avis de que estava a 17€(-50%) i l'he anat jugant de tant en tant. El vaig acabar ahir i he de dir que esta molt ben pensat el joc, es entretingut i esteticament molt bonic.
Alguns puzles m'els vaig tinir que plantejar desde tots els angles per pasar-los, pero son asequibles tots.

Ara estic tornant a fer els capitols per aconseguir totes les joguines, etc.

Pel meu gust crec que no es un joc de 34€ per la curta durada que te (i avegades si et mous massa depresa despres d'una cinematica s'encalla una mica, i a un precipici sem va quedar clavat i vaig tenir que reiniciar desde l'ultim punt de control) pero si no teniu presa, recomano posar-lo a "Titols interesants" i Nintendo t'avisa quan estigui d'oferta.

Com tots els anteriors usuaris, jo tambe el recomano evidentment.
Imatge

Respon