Resum d'Steins;Gate

Respon
Minatoni
Administrador
Administrador
rm -rf /
Entrades: 675
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 192 cops

14 abr. 2018, 20:24

Imatge

Ara que s'està emetent Steins;Gate 0, molts no recordareu exactament què va passar a Steins;Gate. No he estat capaç de trobar un bon resum de l'anime, així que l'estic veient i apuntant què va passat (que sigui rellevant). Per si de cas, vaig comprovant-ne la wikia, però si veieu que m'estic colant en alguna cosa, digueu-ho.

Faré un spoiler per capítol. Tot i que no hi posaré spoilers dels següents capítols, si mencion una cosa és perquè serà rellevant. Si veieu un spoiler dins l'spoiler del capítol és perquè sí que és un spoiler d'un capítol futur, així que aneu amb compte si ho estau veient per primera vegada i ho estau consultant per mirar d'entendre què va passant (jo mateix vaig haver de veure-la dues vegades).

Per cert, aquí hi ha un gràfic de tots els salts de línies temporals. Evidentment, està ple d'spoilers: http://i.imgur.com/V3R2kPR.png. Aquí n'hi ha un altre, de la wikia, que és més detallat: http://vignette3.wikia.nocookie.net/ste ... wchart.png.

Episodi 1

Text amagat.

Episodi 2

Text amagat.

Episodi 3

Text amagat.

Episodi 4

Text amagat.

Episodi 5

Text amagat.

Episodi 6

Text amagat.

Episodi 7

Text amagat.

Episodi 8

Text amagat.

Episodi 9

Text amagat.

Episodi 10

Text amagat.

Episodi 11

Text amagat.

Episodi 12

Text amagat.

Episodi 13

Text amagat.

Episodi 14

Text amagat.

Episodi 15

Text amagat.

Episodi 16

Text amagat.

Episodi 17

Text amagat.

Episodi 18

Text amagat.

Episodi 19

Text amagat.

Episodi 20

Text amagat.

Episodi 21

Text amagat.

Episodi 22

Text amagat.

Episodi 23

Text amagat.

Episodi 24

Text amagat.

Episodi 23 β

Text amagat.

Esper que vos serveixi! Animau-vos a tornar-la a veure si no vos en recordau o si no ho heu fet encara, feis-ho!!
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Respon