RadioBeat

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 336
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 252 cops
Gràcies rebudes: 184 cops

05 des. 2018, 22:33

M'estreno en aquest tema. Haig de dir que durant mesos no el vaig ni obrir perquè pensava que era d'algun grup en concret, amb aquest nom tan estrany xD

Sóc una mica estrany en tot això de la música, i no sé mai quin és el gènere de les coses que escolto (la música m'agrada, evidentment, però odio estudiar-la i analitzar-la, no tinc oïda ni cultura xD), així que ja em disculpareu si penjo alguna cosa que no toca.

Dels Falsterbo que ha penjat l'Atir em va agradar força aquesta:

Falsterbo Marí - Què s'ha fet d'aquelles flors?

Text amagat.

Però venia aquí a posar-vos una cançó que potser desentona una mica amb la resta... Però a mi m'agrada, així que la comparteixo:

Patric - Se canta

Text amagat.

Aquesta cançó ha esdevingut l'himne de facto d'Occitània. N'hi ha moltes versions diferents de diverses regions d'Occitània.

Segons la Viquipèdia... L'origen de la cançó és antic i el veritable autor és desconegut, si bé la llegenda l'atribueix a Gaston Fèbus, Comte de Foix. Segons aquesta llegenda, Gaston Fèbus, comte i poeta, s'hauria enamorat d'una princesa navarresa, que va ser obligada a tornar a Navarra. Els Pirineus, per tant, serien una barrera per al seu amor i per això ell desitjava que s'esfondressin. [...] Se canta seria de fet no solament un himne d'amor i de nostàlgia envers la dona estimada, però igualment, i sens dubte sobretot, una cançó que fa secretament al·lusió a la cèlebre Croada contra els albigesos, el rossinyol simbolitzant l'accés a la dimensió mística en els càtars, les muntanyes i els obstacles materials i interiors travant aquesta, l'amor per la dona estimada reenvia finalment a la questa de l'amor espiritual.

Però bé, llegendes (amb alta probabilitat de ser falses) a part, no deixa de ser bonica. I també serveix per a demostrar que l'occità i el català són força comprensibles entre si.
Imatge

Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
Shinsei
Entrades: 154
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
Gràcies donades: 105 cops
Gràcies rebudes: 37 cops

07 des. 2018, 10:08

EDEN - rock + roll (official video)

Text amagat.

Afegit en 9 hores 3 minuts 48 segons:
Una de mes animada va :p

Moe Shop - Moestep

Text amagat.

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 336
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 252 cops
Gràcies rebudes: 184 cops

09 des. 2018, 17:50

Paradise Fears - Next To Me

Text amagat.

Molt fan d'aquest grup, tenen força cançons que m'agraden :3
Imatge

lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 153
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 48 cops

09 des. 2018, 23:04

FollowBane - The Last Knights

Text amagat.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat

Respon