Remirar també és un art. Tornar-se a mirar un anime que ja has vist, sense presses, sense ànsies i ja coneixent el final també acostuma a ser molt gratificant, especialment quan et tornes a veure un anime que en el seu moment et va agradar molt.
Així doncs, vosaltres quins animes heu remirat més vegades??
Jo ara mateix tinc unes ganes boges de tornar-me a mirar un anime que ja he remirat: FullMetal Alchemist Brotherhood. El vaig mirar jo tota soleta i a l'any següent el Minato el va voler mirar i me'l vaig tornar a mirar encantada i ara que ja han passat uns anyets tinc ganes de tornar-me'l a posar!!Un altre anime que m'he mirat moltíssimes vegades ha estat Bleach. Crec que sencer, tot sencer, unes 3 vegades i sagues o capítols així sense mirar-ho tot seguit... un nombre de vegades incomptable. Hi ha capítols que estic segura d'haver-los vist més de 50 vegades i no em quedo pas curta, però valia la pena, és un anime que sempre portaré al cor.
D'altre que també em vaig mirar com a mínim dues vegades va ser Fushigi Yugi. A la seva època el vaig veure al 3xl i me'l gravava en un invent del segle passat anomenat "cintes de video" i el vaig mirar moltíssimes vegades! Va ser un dels animes que més em varen marcar en aquella època xDD
I per acabar crec que Hakuouki també l'he vist, la primera saga com a mínim, 3 o 4 vegades. La vaig mirar fa molts d'anys i em sona que la vaig remirar pel meu compte un poc després i més tard la vaig tornar a remirar acompanyada. La veritat és que potser faig un pensament i la torno a mirar un dia d'aquests, és un anime que m'encanta i que val molt la pena si no l'heu vist!
Quins són els vostres??