¿Quina serie de TV estas veient?

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
Repte d'anime 2019
Fàcil
1 / 24
Entrades: 306
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 173 cops
Gràcies rebudes: 155 cops

10 des. 2018, 20:44

HILDA!

Imatge
La història segueix a la Hilda, una nena que viu a la natura des de que va néixer juntament amb la seva mare i alguns éssers del bosc. Per una sèrie de conseqüències i problemes, ella i se mare es queden sense la casa del bosc i han de traslladar-se a la ciutat, un fet que a la Hilda no li fa gens de gràcia. Tot i això, aconseguirà fer amics i descobrirà que la ciutat no és tan avorrida com semblava...
Imatge
Imatge

M'esta agradant MOTISISIM! La animació es fluidissima i bonica, la historia te tot el que m'encanta (Nens, misteri, criatures estranyes de llegenda i bona MUSICA!) A vegades sembla que estiguis veient un videoclip. ELS PERSONATJES SON CARISMATICS I ENCANTADORS!!! Molt recomanadissima tant per nens com per tothom! Els episodis es fan curts.
Imatge

L'OPENING;

Imatge
ÉS EL CATAN A MI NO M'ENGANYEN!!! :pervertmoon:
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24
Entrades: 1080
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 100 cops
Gràcies rebudes: 165 cops

20 des. 2018, 19:01

Hakan the Protector

Imatge

Any: 2018 - ??
Genere: Accio, Drama, Arts marcials, Ciencia ficcio, Fantastic
Numero de capitols:1ra temp: 10 cap

Argument:
Text amagat.

Valoracio personal:Em molen molt les series de Netflix, aixi que he probat amb aquesta.

He de dir que no es pas dolenta pero es fa molt dificil de seguir, la versio original es en turc i l'audio en angles no esta ben sincronitzat i ja ni dir dels subtitols en castella (que al final vaig treure perque entenia mes sense xDD). Esta tambe doblada en castella pero meh...

Deixant aixo de banda, l'historia/guio estan ben pensats i hi ha accio a tot els capitols. Millorable en la part de l'actuacio dels actors pero be es comprensible.

No espereu una gran serie pero per pasar una bona estona compleix.

Nota: 6/10, entretinguda.

Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24

03 gen. 2019, 16:46

Una serie de catastrofiques desgracies

Imatge

Any: 2017 - 2019
Genere: Fantasia, Drama(moolt drama), Aventures, Misteri
Numero de capitols: T1x8 cap, T2x10 cap i T3x7 cap

Argument(Sinopsis)
Text amagat.

Valoracio personal/Opinio:
Pensaba que habia parlat de les 2 temporades previes pero no he trobat res pel forum aixi que en parlo ara que ja esta totalment acabada. Es molt fidel als llibres i els an adaptat tots.

Es absudament divertida, la recomano moltisim per un canvi d'aires. Prova d'aixo es que la 3ra temp va sortir el dia 1 i ja l'he acabat xDDDD

Nota: 8/10

Mes val una imatge que mil paraules, mireu el trailer:

L'opening m'encanta com juga amb la psicologia inversa i la rima que te (Netflix et permet omitir introduccio pero no ho feu!, cada introduccio es diferent i inclou coses que pasaran durant el capitol.)

PD: Neil Patrick Harris :lloa: :lloa: :lloa:
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 gen. 2019, 16:04, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
Repte d'anime 2019
Fàcil
1 / 24
Entrades: 306
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 173 cops
Gràcies rebudes: 155 cops

03 gen. 2019, 16:52

Shancks ha escrit:
16 juny 2018, 16:00

Lost in Space

Imatge

Any: 2018
Genere: Drama, Ciencia Ficcio, Fantasia
Numero de capitols: 10

Argument:
Text amagat.

Valoracio personal:
Molt bona feina per part de Netflix, tinc que reconeixe que m'han guanyat com adepte a la plataforma. Un altre serie de qualitat que a qualsevol amant de les space operas voldran veure :3 :3 :3 :3

Nota: 8/10, graficament de gran nivell i amb un cast molt ben escollit. La recomano 100%
Ja estic esperant la 2na temporada ja confirmada :uki: :uki:
10/10. Basicament li poso una nota tan alta perque no mha avorrit en CAp moment, molt ben dirigida, uns actors que ho fan molt be(PERSONATJES BIEN) i el toc perfecte de humor/drama/etc. No tinc res dolent a dir. La recomanaria sens dubte. VULL MES TEMPORADES FINS LINFINIT! DEBBIE 4 THE WIN XD
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24

13 gen. 2019, 16:04

Titans

Imatge

Any: 2018 - ??
Genere: Comic, Thriller, Superherois
Numero de capitols: T1 x 11 cap

Argument(Sinopsis)
Text amagat.

Va sortir l'any pasat a EUA i el dia 11 a tot el mon a Netflix, la veritat es que dels capitols 1 al 9 m'ha agradat força pero el 10 i 11 crec que no els han portat com calia.

Si es cert que ho deixen perfecte per la 2na temporada (que ja esta confirmada) pero s'han enrotllat massa a fer flashbacks molt llargs als 2 ultims capitols en comptes de fer-ho a la meitat de temporada i tot i que, tenen explicacio, deixen un regust estrany.

Tambe es cert, en honor a la veritat, l'historia es molt mes dark del que solen ser les series de superherois i en aquest cas tot i tenir "poders" no els denominaria com a supers.

En general la serie es bona i ara que ja hem vist tot el passat dels protes, la 2na temporada es pot centrar mes en el nus de l'historia aixi que es positiu.

Nota: 7/10

Trailer:
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24

20 gen. 2019, 18:22

Future Man

Imatge

Any: 2017 - ??
Genere: Comedia, Ciencia Ficcio
Numero de capitols: 26 capitols (2 temp de 13)

Argument(Sinopsis)
Text amagat.

Vaig veure la primera temporada al 2017 i pensaba que com no habia tingut massa exit no la continuarien, pero fa poc (el dia 11 de gener) va sortir la 2na temporada i l'he acabat aquest mati.

Sincerament va dirigida a un public molt reduit i es dificil de disfrutar si no pots soportar lo grollera/absurda que es l'actuacio del personatges, l'historia no es dolenta pero te alguns buits i "pifies" argumentals que et fan pensar si val la pena veure-la o no.

No la puc recomanar pero si vols riuret amb humor absurd i amb viatges en el temps pel mig, es la teva serie.

Nota: 5/10

Trailer:
Imatge

Loraninja
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Lluna Plena
Entrades: 30
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
Gràcies donades: 10 cops
Gràcies rebudes: 14 cops

09 feb. 2019, 04:08

Wilfred

Imatge

Any: 2011-2014
Gènere: Humor negre (?)
Número de capítols: 49, 4 temporades (3 temporades de 13 capítols, i l'última de 10)

Argument (Sinopsis):
Text amagat.

Valoració personal/Opinió: Episodis de 20 minuts, al principi de cadascun es presenta una frase, que li dóna temàtica a l'episodi. Per exemple, "Let not a man guard his dignity but let his dignity guard him.", i es tracta la dignitat. Crec que és la sèrie menys atractiva de la història, no sé com coi hi vaig arribar si la premisa i el gènere de comèdia em semblen fatals, a sobre és com la típica sitcom estatunitenca, i gairebé no hi ha argument (almenys al principi, al final sí que sorgeixen més preguntes). Tot el valor de la sèrie prové de la potència dels seus guions, i la seva presentació de situacions i diàlegs aparentment absurds que et conviden a reflexionar sobre els dogmes de la teva vida. És una sèrie que es desenvolupa més fora de la pantalla que dins.

Nota: 10/10 De fet, és la meva sèrie preferida

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24

20 feb. 2019, 19:47

The Umbrella Academy

Imatge

Any: 2019 - ??
Plataforma: Netflix
Genere: Fantástic. Acció, Cómic, Superherois
Numero de capitols: 10 capitols

Argument(Sinopsis)
Text amagat.

Acabo d'acabar aquesta nova de Netflix i estic FLIPANT!!!! Quina joia, es espectacular en tots els sentits.

Entretinguda de principi a fi, historia molt cuidada i amb un argument de pes, BSO molt ben escollida i uns efectes especials mes que correctes.

Doneu-li una oportunitat, no us defraudara. De moment a tots als que els hi estic recomanant els esta encantant.

Trailer:
Text amagat.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24

13 març 2019, 18:29

L'Orde

Imatge

Genere: Fantástic. Acció. Magia. Sobrenatural

Argument(Sinopsis)
Text amagat.

Un altre serie nova de Netflix cruspida en 3 dies :riu: La vaig acabar diumenge passat pero entre una cosa i un altre no he pogut comentar-la fins ara.

Historia: Em va soprende lo be que lligan els capitols pero amb petits arcs de 2 capitols cadascun i en cap moment tens temps per aborrirte, tot el contrari.

Personatges/Actuació: Per una banda els personatges estan molt ben pensats i tenen un rerefons prou ampli, pero per un altra banda les actuacions no acompanyen. Es nota que no son prescisament actors amb molta filmografia a les espatlles pero l'historia disimula prou be aquesta falta.

La valoracio global, m'ha agradat i crec que podria donar peu a mes temporades pero de moment no hi ha res confirmat. No es la millor serie d'aquest any ni de prop, pero es deixa veure i compleix la funcio d'entreteniment.

Nota: 6.5/10

Trailer:
Text amagat.
Imatge

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Principiant
4 / 12
Entrades: 492
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 34 cops
Gràcies rebudes: 160 cops

25 març 2019, 16:43

Shancks ha escrit:
20 feb. 2019, 19:47

The Umbrella Academy

Imatge

Genere: Fantástic. Acció, Cómic, Superherois

Argument(Sinopsis)
Text amagat.

Acabo d'acabar aquesta nova de Netflix i estic FLIPANT!!!! Quina joia, es espectacular en tots els sentits.

Entretinguda de principi a fi, historia molt cuidada i amb un argument de pes, BSO molt ben escollida i uns efectes especials mes que correctes.

Doneu-li una oportunitat, no us defraudara. De moment a tots als que els hi estic recomanant els esta encantant.

Trailer:
Text amagat.
Acabo d'acabar de veure-la i la veritat és que estic dacord amb tu, em va enganxar des de el primer moment i no he pogut parar fins que l'he acabat. L'argument està molt bé però els personatges estan molt desequilibrats en el sentit que n'hi ha que són molt potents (Klaus, Número Cinco i el pare) i altres molt plans i insustancials (Luther, Diego, Vanya). Per a mi hauria pogut ser perfectament una serie només sobre en Klaus i ho hagués petat el doble.

Text amagat.

Jo sóc una mica més escèptica que tu però tot i així veuré la segona temporada si algun dia es decideixen a fer-la.

Nota: 7.5/10
Imatge

Respon