Pokémon Masters

Respon
Lluis_Cat
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
HELLO YELLO!
Entrades: 21
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
Gràcies donades: 7 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

09 set. 2019, 15:56

Ja fa força dies que ha sortit el joc Pokémon Masters i estic sol com un mussol així que busco gent per afegir.
A veure si n'hi ha aquí, haha!

El joc es desenvolupa a l'illa de Pasio on els millors entrenadors hi van perquè s'hi esdevé el torneig mundial de combats. Aquí els combats són de 3 en 3. Cada entrenador només disposa d'un Pokémon i la parella entre tots dos es coneix com a company ("compi" en la versió espanyola)
Per tot això, hi trobareu tot d'entrenadors de jocs antics i nous com en Roig, la Cíntia, en Brock, la Misty etc.
(tu ets un personatge personalitzable)

Imatge

Aquest joc es divideix en capítols on hi haurà combats i per arribar al torneig has d'aconseguir 5 medalles.
L'Equip enemic és el Team Break que vol robar tots els Pokémon. Ara mateix arran de la sortida del joc hi ha l'esdeveniment d'en Blau on el tens disponible per aconseguir en un "gacha" amb un percentatge més elevat del normal i podràs fer diverses missions amb ell i multijugadors per obtenir diverses recompenses (missions no disponibles fins que no has arribat al capítol 5 del joc)

El joc es troba disponible en 8 llengües (malauradament, no inclou el català) i pots triar entre les veus en anglès i japonès.

Captures del joc:
Text amagat.

Enllaç de la play store: https://play.google.com/store/apps/deta ... 6418&hl=ca
Enllaç de l'app store: https://apps.apple.com/es/app/pok%C3%A9 ... 1442061397

Us hi animo a tots a jugar-hi!
El meu codi d'amic és: 6615-3192-1826-7014

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
25 / 36
Entrades: 262
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 97 cops
Gràcies rebudes: 105 cops

13 set. 2019, 21:47

Jo me'l vaig descarregar però no hi he jugat quasi gens, només era per veure com era.
No dubto que sigui un bon joc, però és que amb els jocs de mòbil no puc, siguin quins siguin em fan mooolt de pal i tinc altres prioritats sempre.

Potser hi jugo esporàdicament però difícil igualment.
Imatge

Lluis_Cat
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
HELLO YELLO!
Entrades: 21
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
Gràcies donades: 7 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

14 set. 2019, 15:04

Grimmy ha escrit:
13 set. 2019, 21:47
Jo me'l vaig descarregar però no hi he jugat quasi gens, només era per veure com era.
No dubto que sigui un bon joc, però és que amb els jocs de mòbil no puc, siguin quins siguin em fan mooolt de pal i tinc altres prioritats sempre.

Potser hi jugo esporàdicament però difícil igualment.
A mi tampoc m'agraden normalment perquè la majoria comencen que t'has d'esperar 5 minuts i després per un edifici 3 dies i coses així o se t'acaba l'energia i t'has d'esperar i te'n canses. En canvi, en aquest joc l'única limitació que tens és aconseguir algun personatge especial o alguns objectes per fer més forts als teus Pokémon. Tu pots estar tota l'estona que vulguis jugant que cap energia ni res t'impedirà continuar. Jo hi acostumo a entrar almenys per aconseguir la recompensa diària (Ahir van regalar 6000 gemmes per un error :ilu: ) i m'obligo a completar un capítol per dia o si no puc, almenys les missions diàries.
És cert que no és l'experiència completa Pokémon però em sembla un joc molt bo per ser de mòbil. Ara que tinc tantes dades al mòbil i que dilluns començo la uni, em sembla que m'entretindrà força amb el viatge d'1h 30m que tinc :/

drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 150
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
Gràcies rebudes: 31 cops

15 set. 2019, 23:33

Jo tambe li he donat a aquest joc i per fi he acabat tots els capitols del modo historia.

De moment el joc m'esta molant. Si, sera pur fanservice, pero es fanservice ben fet, agraeixo tenir els entrenadors de la saga amb el seu pokemon insignia. De fet el tema d'un pokemon que representi a cada entrenador es un tema que sempre m'ha interessat.

Tot i aixi estic esperant la seguent remesa de personatges, aviam quan apareixen els campions, els liders d'equips dolents i el gran Red.

Btw per si a algu li interessa el meu codi es: 4839-6771-2108-2540

Respon