Personatges desaprofitats

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
olidoliva23
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
L'oli sempre verge e
Entrades: 23
Membre des de: 29 ago. 2020, 19:57
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

Se m'ha passat pel cap parlar de personatges desaprofitats ( ja de pas podeu dir algun), i una de les primeres obres que se m'ha vingut al cap ha estat bleach.
Per molt que m'agradi, bleach te molts personatges que no van tindre molt protagonisme ni molt desenvolupament a la obra, com Unohana, Soi Fong, tota la divisió zero i un fotimé més, però vull parlar de l'urahara.
L'urahara tenia des del principi un misticisme espectacular, un home que havia sigut desterrat de la societat d'almes i que havia acabat en una tenda i a la vegada una espècie de traficant.
Va passar de ser un personatge misteriós a ser el que obre les portes per a canviar de món.
Més tard arriben uns dels meus capítols preferits són els capítols on es mostra com els vizards van arribar a ser-ho, els experiments de l'aizen i com van desterrar a la yoruichi i a l'urahara, aqui l'urahara crec que no va fer-ho malament però es podria haver profunditzat molt més, la seva relació amb la yoruichi i la soi fong, el perquè de la seva força, perquè és tant llest i també perquè va acabar més tard en la tenda que ja he comentat abans ( vull dir que si no hi havia millor manera de guanyar-se la vida en el món humà) i sobretot com no li guarda ressentiment als del seireitei, és a dir els del seireitei és menjen la trampa de l'aizen amb patates, però tot i que fos una trampa de l'aizen, m'estàs dient que no guarda cap mena de ressentiment?
A part de que només veiem el seu bankai al bodrio dels 1000 anys (guerra quincy) quan es podria haver mostrat perfectament abans.

Bueno, recordeu que això és la meva opinió, que bleach M'ENCANTA i que si a tu t'agrada urahara (igual que a mi) és perfecte.
Si voleu parlar d'algun personatge desaprofitat, us animo a fer-ho.

Chao!!
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Ja ho he dit alguna vegada, a mi Bleach em va agradar moltissim fins que es descobreix lo de l'Aizen. En aquell punt era top tier per mi. Després es va anar desinflant segons el meu gust. Va tenir bons moments i bones batalles amb els Espada, en Grimmjow va donar lloc al meu nick.

Però personatges desaprofitats, molts. Molts dels que ens presenten després no s'acaba sabent res del seu passat ni d'on surten. Els que estan amb l'Urahara per exemple molt random tot.

És una llàstima perquè Bleach va començar molt forta i tenia molt potencial per fer les coses molt millors. Després dels arrancars vaig perdre tot l'interès que em quedava.
Respon