Penny Dreadful

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

10 maig 2016, 16:31

Penny Dreadful

Imatge

Año: 2014 - en emisió
Genero: Ciencia ficcio, Drama, Horror, etc.
Canal: Showtime, Moviestar(Espanya)
Numero de capitulos: 1ª temp de 8 cap, 2ª temp de 10 cap i 3ª temp 02/08 (en emisio)
Duracio: 60min per cap.

Sinopsis:
Text amagat.

Opinió personal:
La segueixo desde que va sortir i la setmana pasada va estrenar la 3ra temporada, la recomano moltisim ja sigui per que t'agradi el genere o perque vulguis veure una genialitat d'actuacio per part del actors, sobretot Eva Geen.
No es una serie per a tots els publics s'ha de dir, te escenes molt crudes al estil American Horror Story (tot i que menys psicodelic pero amb una cantitat de sang equiparable), pels que veuen Jocs de Trons no tindria que suposar cap problema.

L'ambientacio es genial, mostrant una anglaterra del epoca Victoriana amb molt detall i escenaris unics acompanyats d'una bso que posara els pels de punta a me d'un.

Trailer:

He posat el trailer en castella pero recomano 100% que es vegi VO subtitulat, les veus donen un punt molt diferent a la serie.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

10 maig 2016, 20:27

Doncs no la coneixia però pel que veig pot ser interessant, crec que quan tingui temps potser li dono una oportunitat a veure si m'agrada. Per la sinopsis m'ha recordat un munt a Kuroshitsuji i ja només per això tinc ganes de posar-m'hi xdd No sé perquè però tinc una mania rara amb l'ambientació victoriana, m'agrada molt aquest estil. Bàsicament si la miro serà perquè m'atreu el gènere, però amb el poc que he vist del trailer realment sembla que hi ha bons actors, i si a sobre hi ha bona música m'hauran guanyat ^^ Gràcies per la recomanació!!
Imatge Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

19 maig 2016, 01:14

En menys d'una setmana m'he acabat la primera temporada i ja he començat la segona XDD Estic bastant enganxada, ja feia temps que volia trobar una sèrie així. Realment sap com mantenir-te atent tot el capítol i amb ganes de posar el següent, han fet una bona feina. La història en si potser no és gaire original, però per com està narrada i les sorpreses que van deixant anar en els diferents capítols fan que m'agradi molt.

He de recalcar que els actors són tots esplèndids, m'han agradat moltíssim les seves actuacions. Tal i com vas recomanar l'he estat veient en versió original i no me'n penedeixo. A més, acostumada a altres sèries amb un accent americà més marcat he trobat que l'anglès que parlen (la majoria) és preciós. No és que sigui una entesa, però normalment la manera que tenen de parlar els americans no m'acaba de convèncer i prefereixo l'accent britànic. Això sí, l'actor que fa de Mr Chandler també té un accent molt maco tot i ser americà XD. Tenint en compte l'ambientació de la sèrie crec que està molt d'acord amb l'època. Potser és una mica estrany, però realment no vaig poder evitar fixar-me en com parlaven. A més, aquesta setmana tinc examen d'anglès i no he pogut evitar prestar-hi encara més atenció XD

I a banda dels actors també m'agraden molt els personatges!! No n'hi ha cap que no sigui interessant o que no tingui un doble fons. Si hagués d'escollir el meu preferit probablement diria la Vanessa, m'encanta la seva actitud i a més, com ja dius, l'Eva Green fa una actuació espectacular. Tot i això m'agraden pràcticament tots i, els que no m'agraden tant segueixen estant molt ben escrits i no són d'aquells que sobren, sinó que aporten més contingut a la història de la resta de personatges i permeten un altre fil de desenvolupament en la història. Els meus preferits són Malcolm Murray, Vanessa Ives, Victor Frankenstein, Ethan Chandler i Dorian Grey. Sí, sé que els he dit pràcticament a tots, i és per això que els personatges són un punt a favor de la sèrie, ja que es dediqui a qui es dediqui el capítol, aquest té un èxit assegurat.

Spoiler primera temporada
Text amagat.

Alguns capítols se centren només en un personatge i a vegades es pot fer una mica pesat perquè vols saber què passa amb els altres, però segueix essent interessant, a més de ser necessari per la història. El penúltim capítol de la primera temporada però, se'm va fer súper llarg perquè em va fer patir bastant XD A banda d'això la narració té un bon ritme i alguns diàlegs són força inspiradors, recordo sobretot els que involucren el doctor Frankenstein i el senyor Grey (per separat). I la banda sonora també molt bé, d'acord a la temàtica i en els moments oportuns. El problema és que en poc temps acabaré la segona temporada, passaré a la tercera i llavors m'hauré d'esperar... ¬¬
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

19 maig 2016, 01:32

M'alegro que t'agradi, es una gran serie que poca gent coneix per desgracia.

A mi de Dorian Gray no m'agrada la seva personalitat pero millora al final de la segona- principi de la tercera.

Text amagat.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

01 juny 2016, 01:20

Serà un comentari llarg, però és que acabo de veure l'últim capítol de la segona temporada i m'han entrat moltes ganes d'escriure i comentar :scared: L'últim capítol ha estat magistral en tots els sentits, m'ha encantat tot, ho han tancat tot a la perfecció, han donat peu a la tercera temporada i les escenes han estat visualment precioses. No sé com més dir-ho, crec que ha estat el millor capítol que he vist fins el moment!! Ensenya la simple decadència de tot, sublim. Si fins el penúltim capítol tenia algun dubte de com ho farien acabar perquè algun capítol m'havia semblat més fluixet, amb l'últim m'han callat la boca, impressionant :lloa:

Text amagat.

Aquesta segona temporada també m'ha encantat :3 Ara m'hauré de posar amb la tercera!! El que més m'enamora de la sèrie és que els diàlegs estan molt ben pensats, són boníssims. I si hi afegim la qualitat dels actors ja ni en parlem, m'agrada molt el guió i com l'han dirigit i la narració continua essent excel·lent (bons cliffhangers, sorpreses i diàlegs profunds/filosòfics interessants i ben trobats).
Aconsegueixen que puguis arribar a empatitzar amb tots els personatges, estan molt ben explicats. Tots els personatges m'han anat agradant més, fins i tot l'Evelyn i la Lily!! A més que la Billie Piper està increïble, aquesta segona temporada s'ha lluït més (tot i que de rossa em recorda massa a la Rose de Doctor Who!! :urahara:

Text amagat.

Aquesta segona temporada també m'ha agradat perquè ha tancat temes de la primera que van deixar oberts. Durant la primera em vaig estar trencant les banyes perquè hi havia una cosa que no m'acabava de lligar XD

Text amagat.

Pel que fa les parelles aquesta sèrie em mareja una mica jaja me'ls canvien cada dos per tres XD Els canvien, m'encanten i afiancen la relació i després la destrossen altra vegada en el mateix capítol. És tan frustrant!! De totes maneres segueixo pensant que Dorian x Vanessa the best ship ever!! Cap m'ha semblat tan intensa i emocionant com la seva.

Text amagat.

Text amagat.

En resum, m'ha agradat bastant!! Quan em posi amb la tercera ja aniré comentant :ilu:
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

01 juny 2016, 01:59

Spoiler temporada 2:
Text amagat.

Si t'ha agradat la 2na, la 3ra alucinaras sobretot amb el capitol 3, on surt una de les escenes mes impactants que he vist.

M'alegro que la recomanacio hagi servit a algu :)
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

06 juny 2016, 21:44

Episodi 3x06

Text amagat.

Skuld posat al dia plis!!! necesito algu amb qui compartir l'hype de la 3ra temporada que es igual o millor que les dues anteriors
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

08 juny 2016, 19:10

Encara no puc obrir l'spoiler perquè només he vist un capítol ¬¬ Últimament estic força ocupada, però em sembla que aquesta setmana em podré posar al dia!! De totes maneres, com que ja hi estic posada deixaré les primeres impressions del capítol :)

Text amagat.
Imatge Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

12 juny 2016, 12:00

M'he posat al dia i no sé si alegrar-me'n o no perquè m'he quedat sense material XDD Segons el que he vist encara no han anunciat si renovaran una altra temporada, però espero que sí!!! http://www.sensacine.com/noticias/serie ... -18542830/

Text amagat.

Pel que es veu només queden tres capítols... quina llàstima... espero que renovin la sèrie!!
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

12 juny 2016, 13:16

:hurra: :hurra: Ja tinc amb qui comentar Penny Dreadful.
Text amagat.

Tambe espero que renovin la 4rta temp, no ho dubto perque els hi es rentable la serie.
Imatge

Respon