Pel·lícula Sword Art Online

Respon
marcv619
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 07 nov. 2016, 12:15
Gràcies rebudes: 8 cops

10 gen. 2017, 08:24

Gent no se si algu tambe es fan de SAO, pero nomes us volia informar de que el 18 de febrer s'estrena al cine la pel·lícula, nomes es fara a 1000 cines per tot el mon, tot i aixó si no hi ha sort de que es faci per aquí aprop sempre ens queda internet.

Per aclarir: no sera com la pel·lícula que ja van fer, que va ser un recopilatori de la primera temporada, aquesta pel·lícula es completament nova, una nova historia i no una recopilació.
Imatge

Shiroyama
Esperits del bosc
Esperits del bosc
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 50
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 16 cops

15 feb. 2017, 12:33

Tinc moltes ganes de veure aquesta pel·lícula, fa poc vaig veure el recopilatori que comentes per a refrescar la memòria... Espero que no em decebi com algunes de les trames, la veritat és que com la primera trama de la primera temporada cap, si vaig seguir amb la sèrie, va ser perquè havia agafat molt d'afecte als personatges.

Pel que he pogut llegir sobre aquest OVA el tema va d'una nova aventura amb un nou joc que es diu com la pel·lícula, Ordinal Scale i que es juga a través de Augma, un nou dispositiu de realitat augmentada.

També he trobat aquest fragment dels 12 primers minuts, és com una espècie de vídeo promocional, no sé si és correcte penjar-ho aquí però pel que he vist crec que si, si no és així, només m'ho heu de dir i el retiro.

Sword Art Online: Ordinale Scale (12 primers minuts)

Text amagat.

Respon