Paradise Kiss

Respon
UkiHana
Administrador
Administrador
Horny x Hisoka
Repte d'anime 2020
Categoria Or
26 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
6 / 12
Entrades: 2161
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 262 cops
Gràcies rebudes: 728 cops

27 set. 2017, 18:00

Imatge

Ahir vespre vaig acabar Paradise Kiss i necessit comentar-la amb algú perquè m’ha deixat molt crazy.

Pels que no l’heu vist, Paradisse Kiss és un shojo que tracta la vida de la Yukari, una noia que no té cap somni a la vida i que es mata a estudiar pels exàmens d’ingrés a la Universitat perquè és el que li demanen els pares que faci. Fins que un dia, mentre va pel carrer, la intercepten uns estudiants de moda i li demanen que la Yukari sigui la seva model. La noia s’hi oposa fortament perquè ha d’estudiar, però lentament els anirà coneixent i se n’adonarà de la passió que posen en crear roba i voldrà tenir també un somni: convertir-se en model professional tot i l’oposició de la seva mare.

Doncs bé, l’anime està bastant bé, té 12 capítols i es veu ràpid, la música és bona però els seiyuus no són res de l’altre món (excepte el Miki Shinichiro, ell sempre està bé faci el que faci <3 ). Està bé perquè és curteta i bé, és de l’autora de Nana i l’esquema és un poc el mateix: no és que passin grans coses però t’enganxa amb els personatges. En el cas de Paradise Kiss no n’hi ha tants com a Nana però de totes maneres els acabes agafant molt de carinyo a tots, per això us la recomano: curta, personatges xulos i enganxa.

La prota a mi no em va acabar de fer gaire, però bé, això ja són gustos personals. El que em va deixar molt pillada va ser el final, així que el comentaré en spoiler per si algú l’ha vist i ho vol comentar:

Text amagat.

Espero que us animeu a veure-la i, si algú l'ha vist, que la vulgui comentar xDDD

Respon