Panini acaba de treure el primer número d'una revista dedicada al manga, l'anime, el cosplay... i el món otaku en general. El nom de la revista, "Otaku Bunka" es podria traduir com cultura otaku i segons panini inclourà continguts com informació sobre manga, anime, cosplay, figures, el Japó, gastronomia, pel·lícules i videojocs. La revista té 100 pàgines i val 6 eurazos.
Què en penseu? Us la comprareu? Creieu que, amb internet que ens proporciona notícies gratuïtament, una revista otaku té futur?
Jo personalment no me la compraré i molt menys si és de Panini que sempre demostra que suda molt d'aquest món, basta veure com ho fa amb Bleach, que treu toms nous quan li dóna la gana i molt sovint equivocats, que pareix que ni els revisen. Només per com tracten els mangas que publiquen ja no espero massa professionalitat d'ells i molt menys mirant les pàgines de l'interior on veig un munt d'imatges i el text no crec que em pugui dir res de nou que no pugui llegir a Ramen para dos, per exemple.
I ara em poso hater: crec que els senyors de Panini es volen aprofitar de la moda otaku i que la revista està dirigida a nens de 13 anys que comencen a interessar-se per aquestes coses perquè estan de moda i que se la compraran amb els diners que li donin els papis. 6€ em pareix una exageració per una revista, caríssim. Penso que des del primer número aquesta revista té data de caducitat i que, al final, Panini acabarà dient que la culpa és dels fans perquè no donen suport a aquest tipus de publicacions. Jo en si a la revista no li dono ni un any: molt cara, sense sentit als temps que corren i molt superficial (és a dir, que es veu que expliquen coses però no pareix que entrin gaire en profunditat).
Us deixo amb unes imatges de l'interior!