Quines ganes de que sigui dijous perque surti ja la maleida boda i veure la sorpresa de luffy.
M'han pasat aixo per facebook i m'he mort del riure:

Totalment d'acord. Sembla estrany, amb l'apreci que li té a tots els seus fills (almenys els que no li ha esguerrat cap matrimoni), que li parli com un inútil a un dels que precisament és dels més forts. Per cert, això que en Katakuri pugui "disparar" amb els dits forma part de la seva fruita? No, no?Taiga ha escrit:El que m'ha sorprès és la relació que en Katakuri té amb la Big Mom, ja que tot i ser un dels fills més poderosos sembla que la Big Mom no li té molt de respecte.
Si he entès bé, en Katakuri té un haki més potent que en Sanji, ja que pot veure el futur però té algunes limitacions, com ensenya en el capitol, que ha d'estar a prop de la persona de la qual veu el futur, en canvi en Sanji no pot veure el futur.surreak ha escrit:Per cert, això que en Katakuri pugui "disparar" amb els dits forma part de la seva fruita? No, no?
Pel tema d'en Jimbei, crec que el que ha quedat clar és la seva voluntat per unir-se a la tripulació, però em temo que no serà tan fàcil...
I en Sanji esquivant bales a lo matrix... és haki d'observació igual o més potent que el d'en Katakuri, oi?
Jo diria que la gràcia d'esquivar la bala d'aquella manera era la sorpresa de descobrir que en Sanji també pot veure el futur i per això ha sigut capaç d'esquivar la bala. Vaja, almenys jo ho he entès així. Si no, com ho ha fet? :scratch:Taiga ha escrit:Si he entès bé, en Katakuri té un haki més potent que en Sanji, ja que pot veure el futur però té algunes limitacions, com ensenya en el capitol, que ha d'estar a prop de la persona de la qual veu el futur, en canvi en Sanji no pot veure el futur.
Hahahahaha, vale, li has tret tota la màgia, però no puc no donar-te la raó xDDTaiga ha escrit:I això de "disparar" no crec que sigui res de la fruita, simplement que en Katakuri està mazao del gym hahahah