One Piece [Discussió Manga] -Spoilers-

Respon
Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Entrades: 1213
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 122 cops
Gràcies rebudes: 204 cops

19 juny 2020, 22:05

BRUTAL!!!!!!! Quin capitol mare meva.

Spoiler #983
Primer començem el capitol amb Perospero amb ganes de vengança amb tothom que hi ha a la illa i Big Mom liantla parda com sempre.

Despres pasem al interior d'Onigashima on estan apunt d'executar a Momonosuke i Kid,Zoro, Luffy,etc l'estan liant tambe. Quina escena de batalla Luffy vs Ulti amb un super cop de cap per tot seguit transformarse en Dinosauri perque reconeix la força de Luffy :uki: 4

I per acabar, la cirereta no podia faltar, apareix el fill de Kaido i resulta que ajuda a Luffy i ataca a Ulti :hurra: :hurra:

L'hype el tinc per sobre del 9mil xDDDD

Oda, you are a Boss :lloa:
Imatge

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2020
Categoria Or
7 / 32
Entrades: 372
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 133 cops
Gràcies rebudes: 136 cops

22 juny 2020, 17:01

Crec que la saga m'agradaria més si la llegis/veiés tota de cop. No sé si soc jo o el nivell de trama de les sagues no està al del preTS o és per això mateix que he dit de llegir 1 capi per setmana, però si que coincideix que el meu interès es va reduir a partir de que vaig pillar el manga.

Dit això no és una mala saga, però crec que els villanos estàn trigant massa en sortir. A aquestes alçades ja hi hauria d'haver hagut hòsties amb algun subordinat i no deixar-ho tot per ara el final, no sé.

Sobre en Yamato em crida l'atenció que l'Oda no vol que li vegem la cara (com sempre fa). És una manera d'ocultar el seu aspecte perquè no el vol revelar encara o... No em quadraria que fos algú que ja coneixem.
Imatge

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2020
Categoria Or
7 / 32
Entrades: 372
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 133 cops
Gràcies rebudes: 136 cops

13 set. 2020, 00:15

Sense voler ser molt pesat i sabent que inclús anant al dia del manga la gent pot sudar bastant pensant-se que no valdrà la pena, deixo el meu últim vídeo per qui pugui veure'l.

El feedback rebut és molt bo en general i estic bastant content, també és cert que me'ls curro tant com puc. Com en aquest últim vídeo, el qual m'agrada bastant com m'ha quedat:

Imatge

hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 69
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
Gràcies donades: 65 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

13 set. 2020, 01:14

Buen vídeo! Te he dejado comentario y like en el vídeo.

Respon