Música que emociona
Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.
Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.
No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.
Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.
No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
- manolini
- Calcifer
- YELLOW TEAM
- Entrades: 579
- Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 303 cops
- Gràcies rebudes: 270 cops
1
3
1
Vaig veure pel discord que habien passat algunes cançons de eurovisió i vaig dir OSTIA QUE NOMES HE ESCOTLAT LA PUTA BASURA QUE ENVIAREM NOSALTES NO LES ALTRES!!!! I escoltantles totes vaig trobarme aquesta i vaig saber que cap altre valdria la pena. Pura guanyadora. Pur sentiment i emoció.
Barbara Pravi - Voilà FRANCE EUROVISION 2021
Text amagat.

- Ereza
- Moderador
- この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
- Entrades: 609
- Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
- Gràcies donades: 430 cops
- Gràcies rebudes: 338 cops
1
3
0
RADWIMPS - Aitai
Text amagat.
Cançó de RADWIMPS per al 10è aniversari de l'11 de març del 2011.

«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»

- Grimmy
- Porco Rosso
- Judo ❀ Master
- Entrades: 433
- Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
- Gràcies donades: 150 cops
- Gràcies rebudes: 159 cops
6
10
3
L'altre dia em vaig instal·lar el Genshin Impact, ja que tenia l'instal·lador a l'escriptori des que pràcticament va sortir el joc i no em volia viciar abans d'exàmens però vaig decidir instal·lar-lo i veure com era una mica...
I JODERR, només obrir a la pantalla principal ja em vaig quedar sorprès. No havia ni començat cap partida i la soundtrack que sonava ja era màgica, una meravella i transmetia gran profunditat.
Jo no sé, dec ser dels pocs homes rarets que els hi molen aquestes músiques emocionals, molts em dirien cursi segur, però és que me la suda 3 pernils la veritat.
Aquí us la deixo (son 3 versions), en plan relax:
A ver com serà la resta de la ost.
I JODERR, només obrir a la pantalla principal ja em vaig quedar sorprès. No havia ni començat cap partida i la soundtrack que sonava ja era màgica, una meravella i transmetia gran profunditat.
Jo no sé, dec ser dels pocs homes rarets que els hi molen aquestes músiques emocionals, molts em dirien cursi segur, però és que me la suda 3 pernils la veritat.
Aquí us la deixo (son 3 versions), en plan relax:
GENSHIN IMPACT (Title Screen BGM)
Text amagat.
A ver com serà la resta de la ost.