Últimes Adquisicions

Regles del fòrum
Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.
UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1707
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 188 cops
Gràcies rebudes: 505 cops

05 nov. 2018, 11:05

Dooooooncs jo m'he comprat:

Imatge

-Imants de Hataraku Saibou que no surten a la foto (o sí, perquè els vaig ficar dintre els toms perquè no es fessin malbé)
-Molt de yaoi: Tamayura (recomanachionne de la @Yuri, no era a la meva llista), Un extraño a la orilla del mar, algo entre nosotros i You are in the blue summer.
-A més, prèviament per internet havia comprat amb la @Meina i la @Layla molt bon husbando material: el photobook del Maeno Tomoaki i la revista Seiyuu Men

Aquestes han estat les meves compres del Saló!! No he gastat tampoc una bestialitat, però estic satisfeta. Ara l'únic dilema és que no sé per quin tom començar... Recomanacions?? xDDD

Atir dels Senders
Esperits del bosc
Esperits del bosc
mitja lluna somriu
Entrades: 61
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 56 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

05 nov. 2018, 15:15

UkiHana ha escrit:
-Molt de yaoi: Tamayura (recomanachionne de la @Yuri, no era a la meva llista), Un extraño a la orilla del mar, algo entre nosotros i You are in the blue summer.
UkiHana ha escrit:
Aquestes han estat les meves compres del Saló!! No he gastat tampoc una bestialitat, però estic satisfeta. Ara l'únic dilema és que no sé per quin tom començar... Recomanacions?? xDDD
Jo et recomano Un extraño a la orilla del mar (Umibe no Étranger) MOLT MOLT MOLT.
Imatge

lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 148
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 45 cops

08 nov. 2018, 21:25

Compres pròpiament del saló del manga!! Al final no us vaig poder trobar! Vaig anar de bòlit tot el cap de setmana :(
Imatge

I ara, totes les novetats d'octubre!! Com sempre el mes de l'any amb més coses! Potser masses xD

Imatge
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat

Respon