L'Anime i l'streaming (Netflix, Crunchyroll, Daisuki,...)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Avui em trobo reflexiu i m'agradaria fer aquest tema d'opinio. Sento la parrafada!!!

Imatge


No es cosa nova que Netflix porta temps apostant per l'anime i adquirint-ne pero les ultimes setmanes l'aposta per part de Netflix es cada cop major, arribant a la produccio de material nou sota la seva estela. Nomes fa falta buscar "Netflix" als tags de les principals webs de noticies anime i tindras una bona llista de noticies recents.

La pregunta es, que penseu del streaming "legal", pot tenir exit i atraure gent a la plataforma o be nomes com un afegit?

Personalment, la formula de Netflix crec que es viable posiblement gracies a la combinacio amb series/pelis de Hollywood, pero plataformes com Crunchyroll o Daisuki (que ja ha confirmat el tancament) exclusives per anime no ho son.
Fins no fa gaire no existia cap metode alternatiu a les web "de fans per fans" o Crunchyroll (molt limitat) i encara avui no existeix cap plataforma on disfrutar de la majoria de les estrenes al japo sense tenir que contractar 2 o mes plataformes a l'hora.

I d'aqui surt la seguent pregunta, en cas d'existir una plataforma mes completa, considerarieu contratar-la tot i ser nomes d'anime?

Aqui estic en un gran dilema, crec que si Netflix amplies la seccio anime (un contracte amb TV Tokyo i li dediques un apartat exclusiu dins l'app) per no barrejar amb els "dibuixos animats", podria ser viable i a l'hora atraient per realitzar altres adaptacions alternatives (i la prova de foc sera Death Note).
Pero si Crunchyroll amplies catalec i emetes la gran majoria, tot i aixi no les tinc tots si ho contractaria.
Imatge
Avatar de l’usuari
Melkor
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Kai kai!
Entrades: 20
Membre des de: 15 jul. 2017, 18:36
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 5 cops

Jo espero que Netflix s’acabi menjant el mercat com van fer Google, facebook i steam en el seu moment, de manera que només hi hagi una única plataforma que englobes el 90% de les pelis/series/animes.

Per mi es l’evolució de la televisió per cable, una quantitat enorme de contingut esperant a que el vegis quan vulguis, i si, el pagaria encantat.
"Els teus somnis perduraran, en les marees dels temps, perquè mentre hi hagi gent que busca la resposta en la llibertat, no moriran mai!"
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Em sembla un tema prou interessant. A mi em sembla que sí que pot tenir èxit, ja sigui més general o només d'anime, Crunchyroll crec que va començar bé i a Estats Units diria que té força èxit.

Els preus són barats, i crec que per estalviar-te les molèsties de cercar coses per Internet, haver d'aguantar la publicitat, etc., pot tenir sentit, sempre i quan el catàleg sigui suficientment ampli. I els simulcasts amb només unes poques hores de diferència són un gran atractiu (la majoria de "fastsubs" que trobeu per Internet són en realitat amb subtítols robats de Crunchyroll i similars, així que sense ells no gaudiríeu tan ràpidament de les sèries).

Ara, jo personalment no m'he fet de cap d'aquests serveis per dos motius: un d'ells és que el contingut en català és ínfim, tot i haver-hi infinitat de pel·lícules i sèries doblades per TVC, la majoria no estan disponibles en català. I el segon motiu és que realment, tampoc miro gaire anime darrerament, per tant, no sé si realment em compensaria pagar una certa quantitat al mes per mirar ben poca cosa.

Sobre el tema del català, hi ha una empresa d'streaming on tot el contingut és en català, FilminCAT. Però malauradament, d'anime no hi ha res. Si hi posessin les sèries que es van emetre per TVC i que tinc pendents de veure, la veritat és que em plantejaria ben bé pagar els 8€ al mes que costa.

Uf, ara que veig la resposta d'en @Melkor, he de dir que no hi estic gens d'acord, els monopolis mai són bons. Però sí que crec que les empreses haurien de posar més avantatges de manera que totes les pel·lícules i sèries siguin al màxim de plataformes possibles.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Melkor
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Kai kai!
Entrades: 20
Membre des de: 15 jul. 2017, 18:36
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 5 cops

@Ereza en serveis de continguts penso que el monopoli és més beneficiós per l’usuari, sinó hi ha el que passa actualment vols veure juego de tronos? paga HBO; vols veure rick & morty? paga Netflix; vols veure els simpsons? Paga la fox. Al final és millor pagar un únic servei encara que infli els preus (posem que passa dels 8€ als 20€) i tenir tot el contingut en HD i en català/castellà, que no pagar varis serveis (HBO+netflix ja farien 16€) i encara haver de buscar a pàgines pirata alguna sèrie que no tenen cap de les dues, com per exemple passa actualment amb l'anime
"Els teus somnis perduraran, en les marees dels temps, perquè mentre hi hagi gent que busca la resposta en la llibertat, no moriran mai!"
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Doncs jo fa uns mesos que tinc Netflix i una de les coses que em va agradar va ser descobrir que hi havia més anime. Tenim movistar+ a casa i abans de netflix a vegades havia pogut veure alguna miniserie o pel.licula però res més. No tenia ni idea de que hi havia anime i tanta varietat i em mola molt. Jo pagaría per veure més anime a Netflix. A banda d’això em molesta no trobar tot el que m’agradaria. Per expemple que no hi hagin els subtítols que m’agraden. Jo els vull en àngles. I també em molesta que estigui pagant i no hi hagi la serie o pel.lícula que vull veure.
Arran de posar Netflix vaig interesar-me per buscar si havia alguna manera de veure només anime i vaig descobrir Crunchyroll. També m’agradaría una plataforma només d’anime pero a crunchyroll alguns animes no es poden veure fora d’USA. Jo penso que podría estar bé. Si n’hi hagués alguna m’ho miraria. Però espero que abans Netflix amplií el catàleg i millori alguns aspectes.

Per cert, algú ha provat crunchyroll?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

L'altre dia en xerràvem pel xat i vaig pensar... deu poder-se posar Crunchyroll a la Wii U?

Ja hi tenim posat Netflix, i funciona raonablement bé (també per l'anime :p ), així que era una possibilitat.

Evidentment, hi podem posar Crunchyroll.

Imatge

Què ens hem trobat? Que el catàleg és bastant pobre. M'esperava trobar Dororo o Yakusoku no Neverland a la secció de Simulcast, però no. No hi són.

És cert que hi podem trobar altres animes, com Black Clover o Fairy Tail, que s'estan emetent ara, i sí, estan al dia. Però si no volem pagar, només podem veure el penúltim capítol.

Llavors... La meva opinió és que si el catàleg fos complet, valdria la pena pagar. Si tanmateix t'han de quedar molts d'animes pendents... no té gaire sentit pagar per només uns pocs.

Quina és la vostra experiència amb Crunchyroll?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo bàsicament és el que vaig dir. També tenia Crunchyroll per defecte a la Wii U, i al ser realment de pagament m'esperava alguna cosa superior al que es pot trobar gratuïtament. Que equivocat estava.

Catàleg pobríssim, subtítols correctes (però m'han dit que millorables en moltes ocasions), i publicitat absurda que ho fa poc còmode.

En definitiva pel consumidor no aporta res més que tenir-lo de més fàcil accés, ja que de forma gratuita es pot trobar el mateix en bona qualitat.

Fa poc hi va haver polèmica amb el tancament de certes pàgines il·legals on crunchy diuen, va ser el denunciant per robatori de contingut. Si és així no tinc res a dir, ja que molta gent va començar a omplir la seva pàgina amb insults i retrets però em sembla normal fins aquí.

El que ja seria discutible es el tancament de qualsevol pàgina d'anime gratuït, llavors si que podríem discutir hores i hores.
Avatar de l’usuari
Shoyo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 04 feb. 2019, 10:48
0
1
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 1 cop

Jo més d'una vegada m'ho he plantejat d'utilitzar la plataforma Crunchyroll, sobretot per comoditat però...pfff, llegint crítiques a diverses webs i referències d'altres persones que conec no val massa la pena penso. O almenys a mi no em cundeix ja que la llista com bé heu dit és bastant pobre. Si haig de pagar que sigui per poder veure les sèries que m'interessen, si no les tenen bon vent i barca nova
Respon