A veure, m'ha semblat un final espatarrant en el sentit de l'animació (que sempre ho és) i perquè se'ns presenta un nou personatge!!! El tio aquell de cabells blancs (3a lluna, era?), que sembla un boss important. Però és veritat que m'ha semblat un final una mica massa tranquil (podrien haver posat mitja lluita al principi i posar la resolució al final). Tot i així, me he emocionao al verlo
El que m'ha estranyat és veure l'aspecte humà de la Ume! (tampoc expliquen perquè es canvia de nom), perquè em pensava que tindria els cabells negres (com es va presentar al principi de l'arc), i resulta que és albina! Cabells blancs i ulls blaus. Tampoc m'esperava que el Gyutaro fos lleig sent humà, i ja semblava que tenia una vida molt de crim de petit. M'ha sabut greu el comiat, els dos van a l'infern :x (penso que l'Ume mentre era humana no va fer res mal fet, sinó que després de ser transformada actuava sota la influència diabòlica, potser per això ella es presenta com a humana quan els dos moren). El que
NO m'ha agradat gens és quan en Gyutaro ha insinuat que si la Ume s'hagués casat amb aquell samurai, tot hagués anat bé. Em sembla que va fer ben fet, perquè no s'hi volia casar, la van vendre.
De fet és una cosa que potser cal criticar d'aquest arc: el districte de l'oci se'ns pinta com un lloc amb molta gent, amb molts colors i amb vidilla, però realment és un lloc de tràfic humà, perquè literalment venen dones a gent que les compri. I de fet, estic força segura que també hi ha prostitució (recordeu l'escena aquella del Zenitsu al principi, quan unes noies el criden des d'un balcó? I l'Uzui li diu que "no és prou gran per aquestes coses" (lo qual em va sentar fatal perquè significa que en Zenitsu se'n volia anar de p****)... :/ Potser aquesta mena de llocs eren típics al Japó antic?
Tot se'ns pinta molt maco, amb les noies vestides i ben guarnides, però la realitat és terrible, i per això em va disgustar que en Gyutaro insinués allò. De fet, en vida eren víctimes del tràfic humà només perquè eren pobres! La manera de guanyar-se la vida era més per supervivència que per maldat, en Gyutaro va pensar d'aprofitar la seva lletjor...
En aquest sentit, la poligamia de l'Uzui no és la pitjor part xD (per cert, no aguanto la cridanera aquella que s'assembla a l'Inosuke).
Pel que fa a la Nezuko, ja havíem vist aquell poder que tenia de fer foc fa temps, i ara que hi penso té força sentit, perquè el seu pare era el pilar del Sol, que fa servir la dansa del foc i va també amb el nou estil d'en Tanjiro. També s'entén perquè l'Ume reacciona traumada quan la crema. El que m'agradaria saber és com és que la Nezuko té dos poders, aquest i el de canviar de mida :scratch: és curiós.
UOH! I a més, vosaltres creieu que el foc de la Nezuko pot curar el jefe dels pilars? Sisi, perquè sembla que estigui enverinat, no?? Seria molt guai! I a més també s'ha descobert que en Muzan era de la família del jefe aquest!!!!
No sé, de moment, l'Uzui s'ha jubilat xDDD (han dit que havia perdut un ull, però quan ha passat? Quan estava advertint a en Tanjiro perquè corrés tenia els dos ulls...). Parlant d'en Tanjiro, recuperarà els dits? Bueno, quina pregunta! Esclar que sí, això és un shonen!!