Juguem-hi! Golden Sun

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
27 / 36
Entrades: 1925
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 213 cops
Gràcies rebudes: 618 cops

09 jul. 2019, 09:31

A veure tets, aquí els que ho peten (a part del volcà LOOOOL) són na Jessie i en James. Són els fuckers del joc, que van a veure el batle per subornar-lo. El Drake es nota que no és del PP perquè si no hauria caigut sota els efectes de l'atac "Corrupció" però és un tio legal i en comptes de dir-los el que volia saber, s'estima més agafar tres joves innocents i portar-los a un santuari (un vell amb tres nens a un santuari, bale oc) i destapar la fi del món.

Podem parlar durant un moment de per què el savi és una roca amb un ull? No us veig impactats per aquesta revelation!! I'ts creepyyyy. El Félix, per la seva banda, és husbando. I com va dir el Morte, el millor és el Guardián de las Estrellas xDDDD

I res, doncs aquesta és la meva aportació. És cutre però l'he fet amb molt d'amor i elementos elementales.

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1039
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 620 cops
Gràcies rebudes: 281 cops

12 jul. 2019, 10:13

Ja he arribat a les portes del castell de Bilibin, però sóc pobre i no puc permetre'm una granera... (tot i que crec que no és tan bona, crec que no és massa bona compra).

Imatge

Djinn:
  • Venus
    • Sílex
  • Mart
    • Fragua
  • Júpiter
    • Ráfaga
Què vos ha parescut el que ha passat a Vault?
Text amagat.

Heu explorat a fons la cova Noma?

Text amagat.

Quina gràcia! Hahaha.

I res, pareix que a Bilibin hi passa alguna cosa...

Text amagat.

Si xerrau amb els vilatans descobrireu què passa. Hi heu trobat alguna altra cosa? :pervertmoon:
Imatge
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
27 / 36
Entrades: 1925
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 213 cops
Gràcies rebudes: 618 cops

18 jul. 2019, 16:57

Doncs recuperar el bastó no va ser senzill, la veritat, el team Rocket ho va posar difícil i volia lluitar i no sé, jo estava en mode pacifista. Però al final la justícia va triomfar i tothom els va fotre de pals i els varen escopir a un ull perquè robar és lleig (això pot ser que no passés)

I res, després me'n vaig anar d'aventura, perquè la vida és beautiful i el meu amigu que va dir que el molt cabró que partia, doncs al final no, quin fill de puta. Que jo ja estava ben feliç perquè qui vol viatjar amb un tio que et llegeix la ment? Ja no pot el pobre Garet pensar en coses pervertides amb el Hans sense que hi hagi l'Ivan el trolasso allà llegint-li la ment fosca i perversa. (això també és probable que m'ho hagi inventat jo, l'argument em satisfà, però té carències de yaoi).

I bé, ara sóc a un poble on hi ha un arbre tot creepy que li llegeixes la ment i et diu que compris tabac i porros. No és gaire de fiar, el puto arbre aquest. Així que vaig anar a partir-li la cara a un tio que tenia un palau super gegant que té una moguda xunga de poder i va considerar que nosaltres erem uns pringats. A veure, uns pringats no, només uns pajeros d'aventura pel món. T'empassaràs les teves paraules, mira que t'ho dic.

I ara ja no recordo què he de fer. Ah sí, he d'anar a un bosc a pegar-li pallissa a algú. Han enviat un munt d'inútils i gent que no pagava els impostos i allà s'han muntat una rave eterna i no torna ningú perquè al bosc d'està millor que al poble creepy. Si és que no en saben...

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1039
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 620 cops
Gràcies rebudes: 281 cops

18 jul. 2019, 17:04

Hahaha,

llavors vas al dia de la setmana passada.

L'objectiu d'aquesta setmana és anar a veure què passa a Kolima i al seu bosc.
Imatge
Text amagat.

Respon