Jocs sobrevalorats o no recomanables

Respon
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 154
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
Gràcies rebudes: 31 cops

07 feb. 2017, 22:22

Doncs com diu el titol aquest post servira per parlar de jocs que o be no recomanariem ni al nostre pitjor enemic o be tot i ser bons estan sobrevalorats. Endavant deixeu les vostres opinions (rageos de call of duty en 3, 2, 1...).

Començare amb un titol que tot i ser un gran joc esta exageradament sobrevalorat i aquest joc es... Ho dic o no? Va si

Es ocarina of time PERO BAIXEU LES PUTES ARMES I DEIXEU-ME EXPLICAR!!!!

Es un gran joc, si, i ho dic jo que he passat incontables hores amb ell, pero te les seves cosetes (per no dir grans fallos, i no, no em refereixo al temple de l'aigua). Anem per pams.

Primer la puta Navi:

- Hey listen, hem d'anar al temple de foc
- Aixo estic fent subnormal!

- Hey listen
- Calla idiota no veus que ens estem intentant infiltrar?

Pero el veritable problema que hi tinc es l'argument.
Text amagat.

Aviam es un gran joc que segueixo recomanant tot i amb aquestes, pero aixo no vol dir que no sigui capaç de veure els seus numerosos fallos, els quals perdono per tot el que aquest joc ha aportat a la saga. I tot i aquestes enormes cagades me'l segueixo estimant tal com es per totes les hores de diversio que m'ha aportat.

NeKKa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 30
Membre des de: 13 ago. 2016, 02:06
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

07 feb. 2017, 22:49

Jo ho sento molt, però tinc que dir Call Of Duty. Una vegada, uns amics em van deixar probar-lo i aquell dia vaig descobrir dues coses: Que no m'agrada jugar en primera persona i que els jocs de shooting (O com es digui) No son per a mi, ni m'agraden. Es cert que no vaig jugar-hi a fons, però no em va caldre mes. I pel que he sentit es un joc força sobrexplotat

Y també el Minecraft, fa temps tothom hi jugaba i em semblava d'allo mes avorrit, no entenia com era possible que a tanta gent li agrades. De la saga de Zelda, només vaig jugar dos jocs, i eren de la Nintendo però per a mi son els unics que m'agraden, estic parlant de: Phanthom Hourglass i Spirits Tracks <3
Si podem plorar, també podem riure
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2015
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 229 cops
Gràcies rebudes: 655 cops

08 feb. 2017, 11:04

Sabeu quin puto joc està super sobrevalorat?? Vull dir, que ara em direu que la Ukihana és una hater perquè no sereu prou madurs com per enfrontar-vos a aquesta veritat, però que sapigueu que, a dintre vostre, molt profund ocult entre els vostres sentiments, sabeu que aquest joc és una puta merda.

Imatge

I sí, parlo del puto tetris. A veure, que algú m'expliqui la puta gràcia d'aquest joc: hola, mira, fas una linia amb maons que van caient del cel i quan a la fi has fet la puta línia que tant de temps t'ha portat, la molt filla de puta desapareix. No desapareguis cabrona, que m'ha costat molt construir-te!! Converteix-te en diners o en caramels, però no te'n vagis i em deixis aquí enyorant-te mentre els putos maons que canvien de forma segueixen caient de manera eterna.

A més, al joc li falta transforns. Vull dir, que estàs a una habitació de parets super altes però com collons has arribat fins allà, eh? I per què et cauen maons des del cel? Per quin motiu? Has estat mala persona, un criminar malo i el governador de la teva ciutat gaudeix fent que la gent sigui esclafada per maons supersònics que canvien de forma (però només una vegada) o com funciona la cosa?

No sé, li falta història, ja de per si el lore és completament ignorat i quina merda de joc és aquest que ni tan sols ens explica els origens del protagonista, ni el perquè del mateix joc, ni com has arribat fins allà, ni quin és el teu objectiu... Per què el joc no reflecteix l'angoixa vital del personatge principal que veu com ha d'estar eternament canviant maons per ficar-los fins els forats (Freud alert!)?

Està allà per sempre, veient com en una pluja incessant els maons el van atrapant, sentenciant-lo... En fi, ho deixo ja perquè només pensar en aquesta tristesa de vida o imaginar-me el passat de mort i destrucció, assassinats i orgies del protagonista m'entra la depre...

Tindràs una musiqueta molt guai tetris però jo, jo no et compro.

Text amagat.

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

08 feb. 2017, 17:50

Haaateee :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:

Doncs ja que tan amablement has donat via lliure al meu hate em queixaré de dos jocs d'un mateix gènere. Els MMORPG.

Concretament el TERA i el Lord Of The Rings Online (LOTRO).

Per què aquests dos? Doncs perquè són puta merda han fet que deixés de jugar abans de nivell 20 i això que he intentat jugar en diferents èpoques i per diferents motius.

Per començar, el LOTRO. En principi és un joc de món obert, en plan wow, ambientat en la terra mitja creada per Tolkien que coneixem. O més o menys.

Imatge

El hate comença quan et crees un personatge i apareixes bc yes en una de les dues zones de tutorial en que no pots fer absolutament res sino seguir endavant casi cinemàticament. Un cop has sortit d'aquesta intro en la qual gràcies a deu si t'enteres de res, perquè els textos no estan doblats i ansiós de jugar no te'ls llegeixes, arribes a una zona on et comencen a donar merdes inútils "Banana élfica de recuperación superior x5" que no utilitzes en ta puta vida perquè no tens puta idea de què fa o perquè els npcs d'aquella zona son tan dèbils que no ho necessites. També et trobes un munt de penya que no tens punyetera idea de què serveix o estan tan mal fets que t'has de morir de diarrea per adonar-te que aquell pavo que t'està donant missions és l'Aragorn.

En resum, passes d'un lloc on t'ho donen tot mastegat i no t'empanes de res a un lloc on et donen massa coses de cop i no saps per on ficar-te-les. No hi ha una introducció progressiva al joc i la quantitat d'stats, objectes, habilitats i merdes a la interfície que has de controlar al començament em van atabalar tant que vaig clicar "uninstall".

I el TERA, doncs más de lo mismo.

Imatge

Els gràfics són molt millors que el LOTRO o el WOW i el començament va molt bé. Tampoc han doblat els textos però què hi farem (al wow tampoc), però no es fa pesat. Vas per un tutorial dels X primers nivells (no recordo si eren els 5 o 10 primers), vas aprenent habilitats i et van ensenyant de mica en mica el pa que s'hi dona.

Però tot canvia quan acabes el tutorial i arribes a una ciutat putament enorme, amb tantes coses per veure i tantes poques coses que pots fer perquè ets un noob que t'atabales. Malgrat que està molt més ben indicat que el LOTRO on has d'anar, al final acaba sent un altre puto joc repetitiu de matar 200 bitxos al mig del monte per aconseguir una "escama azul con raya verde". Que és un dels problemes dels MMO. Al final també vaig acabar fart i vaig desinstalar-ho al poc temps.

Ah, també que el fanservice és brutal, no només per la política de "les armadures de les ties, com menys tapin, millor" sinó per la política de "tenim un motor gràfic només pels pits de les ties i si hi han noves classes de personatges per alguna raó només poden ser ties. Una mica de fanservice no fa mal, però tant ralla.

L'únic bo és que hi ha un tio que suposo que és el malo malote que es diu Samael i potser se li pot pegar pallissa (?).

Però bé, potser sou d'aquests jugadors que no els hi importa la quantitat d'elements que s'han de gestionar alhora i us encanten aquests jocs. Ja direu :cheers:

En quant als jocs que heu dit abans:
- no he jugat mai al zelda :(
- els cods estan bé per jugar-hi un dia per desestressar-te i no tornar-lo a jugar fins que t'hagis oblidat que hi ha una explosió nuclear al mig de la partida. Per jugar-hi repetidament o online, no el recomano gens (potser perquè sóc força manco als shooters (?))
- puto tetriiiiiiiiis (però la música és la hòstia) :banana:
Imatge

drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 154
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
Gràcies rebudes: 31 cops

13 feb. 2017, 11:15

Va una endevinalla: Quin es el joc mes repetitiu de la historia? No, no es el Mario, si be el lampista italia te mil spin-offs, com a minim els jocs son diferents entre si i es nota un minim esforç per part de la companyia. Parlo del FIFA.

Jo sempre comparo el FIFA amb la meva ex, perque amb tots dos tothom s'hi diverteix menys jo (ba-dum-tsss).

Si, es cert, no m'agraden els jocs de futbol, pero puc entendre que a algu li agradin..... fins a cert punt. Trobo bastant lamentable que treguin el mateix joc cada any amb una o dues innovacions i una lleugera millora de grafics per justificar que es un joc nou i que cal pagar 60 euros per ell. Pero pitjor es la posicio del consumidor que el compra, el qual financia i dona el seu like a mes projectes mediocres com aquest, perque les empreses aixi sapiguen que no importa que llancin merda, el consumidor la comprara igualment.

Vale si, se que acabo de sonar com el calvorotas (alies sasel) pero es que a mi se'm cauen els collons a terra quan miro la llista dels 10 mes venuts del 2016 i hi veig 3 call of duty (no, no es broma, ojala ho fos), el FIFA en 2a posicio i que 8 dels 10 llocs son shooters, i vale que tothom jugui al que vulgui pero em pregunto molt el criteri de la gent a l'hora de comprar videojocs, i aquesta mena de practiques fa que als que ens agrada disfrutar d'un bon joc o d'altres generes en paguem les consequencies.

Penso que seria mes etic per part d'EA renovar el joc cada 4 anys o aixi i cada temporada enviar els canvis i els nous jugadors fitxats com a actualitzacions via DLC (per no mes de 10 euros i aixo sent molt generosos), pero no ens enganyem, el FIFA imprimeix diners i dubto molt que una companyia usurera com EA deixi anar la seva gallina dels ous d'or.

Per cert algu se'n recorda de la intervencio d'EA a la conferencia de Nintendo Switch? Mireu-li detingudament la cara, el tio la nit anterior va pillar una bona merda i no es va recuperar a temps, si esta fent un esforç sobrehuma per tenir els ulls oberts i mentrestant el pobre traductor esta pensant "tierra tragame". Diu que esta molt emocionat d'estar en aquest escenari pero qualsevol ho diria. Jutgeu vosaltres mateixos:

Text amagat.

El millor joc d'esports mai creat per als jugadors de nintendo? Se suposa que es ara quan he de riure?

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
5 / 12
Entrades: 502
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 352 cops
Gràcies rebudes: 284 cops

15 feb. 2017, 21:00

Gran post, així podem alliberar el hate xD

Sobre l'Ocarina of Time, estic d'acord que està sobrevalorat, però no deixa de ser un dels meus jocs preferits i un dels millors Zelda de la història. Però bé, no venia a donar la meva opinió, venia a deixar aquesta perla de tràiler honest:

Text amagat.

Sobre el Tetris, què esperaves, @UkiHana? És un joc creat per idolatrar el penis. Si no, per què creus que la peça més desitjada és la que sembla un símbol fàl·lic? xD

Bé, jo avui venia a parlar d'un altre joc altament sobrevalorat. I no és cap altre que el...

Imatge

He de dir que no hi he jugat més de 2 hores, i no dubto que és un bon joc, però d'aquí a posar-lo en un pedestal com el té tothom, doncs no. El principal motiu pel qual el col·loco en aquesta llista és el mateix motiu pel qual el vaig deixar de jugar: la pèssima, pèssima, pèssima traducció. Això li resta valor al joc, per més bo que sigui.

Frases meravelloses com ara "Tifa se ha unido a tu fiesta." (Tifa has joined your party), "Guardar Punto" (Save Point), "¡Qué frío!" (How cool!), o autèntiques perles com "¡Allévoy!", fan que no puguis gaudir de l'essència del joc.

Un petit recull d'imatges:
Text amagat.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1121
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 667 cops
Gràcies rebudes: 295 cops

17 feb. 2017, 17:19

Eiii

Jo també havia de comentar aquí, no? :p

Crec que no cal dir res més de l'Ocarina of Time. Evidentment està sobrevalorat, però com les pel·lícules antigues d'Star Wars (ja estic notant la indignació xD), van ser molt trascendents quan van sortir (i durant anys després). Bastant bo el tràiler, @Ereza xD

En quant al FFVII; sí, crec que està sobrevalorat, però en el mateix sentit que l'Ocarina of Time. Però hi trobo una pega més que la que presenta l'@Ereza amb la mala traducció: la complicadesa. Jo hi he jugat fins quasi el final del primer CD i... no és senzill, és tot bastant embullós. No sé. No em va acabar de fer.

Però bé, jo he vingut aquí de parlar del meu llibre.

The Legend of Zelda: Wind Waker

Imatge

Molts pensen que és una obra mestra, successor del ja mencionat Ocarina of Time. Molts altres el critiquen pel dibuix (cell-shading, que fa que sembli un dibuix animat).

Imatge

Doncs bé, no estic d'acord ni amb uns ni amb els altres. Què en penso jo? Crec que és bastant infantil. No creieu que la trama ho és? Els pirates són nens; els savis tornen a ser nens; tota l'estona estas patronalitzat pel Mascaró Roig... No sé, en Ganondorf mateix només pensa que ets un nen! Si a això li sumem l'estètica del joc (que no em sap greu que sigui cell-shading), doncs acaba semblant un joc bastant infantil.

Llavors, a partir de l'Ocarina of Time (hi ha excepcions, eh) hi ha massa referència a jocs passats. Per exemple: calen tres orbs per obrir la torre dels déus. Per què només hi ha dues masmorres i et donen el tercer de gratis? Només per seguir amb la relació del tres?

Ara faig un salt fins el final: el castell d'en Ganondorf és un timo. Només són els quatre bosses i ja està... Un poc decebedor. I sí... per a arribar a ell... una escalinata... amb catifa vermella... i algú tocant un orgue... No sé de què em sona... De totes maneres, no sé qui toca l'orgue. En Ganondorf deu haver contractat un organista aquest cop, no sembla que ell tingui ganes de tocar-lo com a l'Ocarina of Time...

Imatge

De totes maneres, pel meu gust la crítica grossa és cap al personatge de na Tetra. Ja estem acostumats que na Zelda sigui un zero a l'esquerra (no dic que estigui bé, dic que és així). En alguns jocs na Zelda ha fet alguna cosa; ha passat de ser una princeseta a tenir un poc de protagonisme (OoT, TP); però en aquest joc és al contrari: passa de ser algú valent, algú amb protagonisme, algú que mola més que en Link a ser una princeseta per art de màgia (WTF) que l'únic que fa es ser raptada. Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Per cert, que el canvi de to de pell és digne de Michael Jackson (que sí, que només ha perdut el moreno... d'acord, però... uf).
Imatge
Text amagat.

Respon