Correcte!! Imiten Suzumiya Haruhi :3
Ara et toca posar un gif on hi surti un cartell
[Joc] Quin anime es?
Regles del fòrum
Aquest fòrum especial és el lloc dels jocs de missatges que es facin dins el fòrum.
Per evitar l'abús amb aquests missatges, aquests no compten pel total de missatges fets.
Aquest fòrum especial és el lloc dels jocs de missatges que es facin dins el fòrum.
Per evitar l'abús amb aquests missatges, aquests no compten pel total de missatges fets.
- Shancks
- Moderador
- Yonkou
- Entrades: 1883
- Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 372 cops
- Gràcies rebudes: 507 cops
0
1
Que malament em va caure Haruhi, prefereixo Nagato al Spin-off xDDMeina ha escrit:Correcte!! Imiten Suzumiya Haruhi :3
Tambe sabia que era Lucky Star pero ja he repetit torn massa vegades xDD

- UkiHana
- Administradora
- Burxaratti
- Entrades: 2827
- Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
- Pronom: Femení
- Gràcies donades: 491 cops
- Gràcies rebudes: 1503 cops
0
1
Es Bakemonogatari!
LLetra petita: només vaig veure la primera temporada i em va costar molt. Els personatges molaven molt, menys la Senjogahara (tant de bo s'hagués estavellat contra el terra en aquest moment)
LLetra petita: només vaig veure la primera temporada i em va costar molt. Els personatges molaven molt, menys la Senjogahara (tant de bo s'hagués estavellat contra el terra en aquest moment)

- Skuld
- Calcifer
- Tadaima!
- Entrades: 574
- Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
- Gràcies donades: 69 cops
- Gràcies rebudes: 259 cops
0
1
Correcte!! Totalment la reacció contrària jajaja em vaig mirar totes les temporades de cop i em va encantar la Senjougahara, és la noia que més m'agrada de la saga XD
Et toca posar un gif on hi surtin almenys dos personatges en versió chibi!!
Et toca posar un gif on hi surtin almenys dos personatges en versió chibi!!

- Meina
- Totoro
- Dereshishishishishi!
- Entrades: 1098
- Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
- Gràcies donades: 313 cops
- Gràcies rebudes: 482 cops
0
1
Rock Lee No Seishun (diria)
Quan va començar en vaig mirar un o dos capítols pero aquí s'ha quedat, tot i que n puc negar que els personatges de Naruto chibis son massa kawaiis!!
Quan va començar en vaig mirar un o dos capítols pero aquí s'ha quedat, tot i que n puc negar que els personatges de Naruto chibis son massa kawaiis!!