Això és Barcelona, centrada a la plaça d'Espanya, on es fa el Saló del Manga:

No només es pot jugar a les ciutats, sinó també arreu del món, a tots els pobles hi ha portals on jugar.
El joc es desenvolupa al voltant dels portals, que s'originen de la concentració de matèria exòtica (XM) en elements cultural, socialment o d'alguna manera importants. En el joc dos equips es disputen el control dels portals: els Enlightened, que busquen fer evolucionar la humanitat gràcies a aquesta forma d'energia i la Resistance, que volen impedir-ho.
Això s'aconsegueix unint els portals en triangles, i cobrint superfície del món per un dels dos equips.
Aquesta és una gran operació internacional que van fer els Enlightened l'any passat:

De tant en tant es van fent esdeveniments, com el que es va celebrar el desembre de 2014 a Barcelona, o aquest novembre passat a Sevilla.
Foto de Darsana Barcelona. Nosaltres estem per allí, pel fons.

Aquest joc és ideal si us agrada caminar o passejar (o si voleu començar a fer-ho: he caminat més de 1300km en dos anys) o si us agrada anar d'excursió.
Si el voleu provar (us ho recomano, és molt diferent del que podeu estar acostumats), comenteu-m'ho abans d'instal·lar el joc, ja que us puc reclutar i aprofitar uns premis! ;)
Per acabar, us deixo amb el tràiler:
i un vídeo que explica un poc de què va (té subtítols, també en castellà):