Holaaa :D

Respon
Avatar de l’usuari
Aheradin
Sense cara
Sense cara
Okaeri!
Entrades: 3
Membre des de: 20 jul. 2017, 19:50
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Hola a tots! Ja fa temps que coneixia la existència d'aquest fòrum però per alguna raó no em vaig arribar a registrar, avui L'Ichi4 m'ho ha recordat, així que aquí estic!

Em dic Adrian i tinc 20 anys, sóc de Barcelona i fa uns mesos que he acabat el CFGS d'Animació 3D jocs i entorns interactius, ara estic a l'espera de començar la universitat al setembre.

Fa uns anys vaig tenir una temporada de mirar molt anime i de tot tipus, però ara només m'estic mirant Boku no Hero Academia, respecte a mangas no he llegit gaires, ja que prefereixo tenir-los en físic a llegir-los per internet (a excepció de Bleach i un parell mes), actualment estic llegint Boku dake ga inai machi que l'anime em va agradar molt.

Ens veiem! :uki:
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Holaaa, benvingut!!

Espero que t'ho passis molt bé per aquí, ja veuràs que estem una mica bojos però en el fons som bona gent (em sembla :stuck_out_tongue:).

Toca sessió de preguntes, així que com que sóc el primer de respondre, et faré les clàssiques: Anime i manga preferits? Prefereixes anime o manga?

Que vagi bé, i que ens continuem llegint! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Benvingut Aheeee! Com ja t'he dit, aquí trobaras gent collunuda, espero que t'agradi tot el que es fa i parla per aquí. Ens anem veieeent! :3 :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Aheradin
Sense cara
Sense cara
Okaeri!
Entrades: 3
Membre des de: 20 jul. 2017, 19:50
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Ereza ha escrit: 20 jul. 2017, 21:27 Holaaa, benvingut!!

Espero que t'ho passis molt bé per aquí, ja veuràs que estem una mica bojos però en el fons som bona gent (em sembla :stuck_out_tongue:).

Toca sessió de preguntes, així que com que sóc el primer de respondre, et faré les clàssiques: Anime i manga preferits? Prefereixes anime o manga?

Que vagi bé, i que ens continuem llegint! :adeu:
D'animes diré Code Geass, em va agradar molt, sobretot en com acaben la segona temporada, i també Boku dake ga inai machi que tot i ser "nova" s'ha tornat una de les meves preferides. I K-ON! K-ON! es lo millor del mon!!
Respecte a manga, Elfen Lied, va ser un anime que des que el vaig veure vaig tenir molt interès en veure com acabava, tant que vaig anar a comprar tots els mangas quan vaig tenir ocasió, i va valer la pena.

Prefereixo anime, tot i que mai diré no a un bon manga :D

Afegit en 31 segons:
Ichi4 ha escrit: 20 jul. 2017, 21:35 Benvingut Aheeee! Com ja t'he dit, aquí trobaras gent collunuda, espero que t'agradi tot el que es fa i parla per aquí. Ens anem veieeent! :3 :uki:
Merci Ichii!! :urahara:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Wooooooooooolas Aheradin!

Imatge

Encantada de tenir-te per tadaima, espero que t'ho passis molt bé per aquí i que facis molts posts al fòrum, que al cap i a la fi el fòrum està fet dels missatges que hi deixem. Vinga, conta'ns alguna cosa més de tu: ets més d'anime o de manga? quin va ser el primer anime que vares mirar? i el primer manga? Acostumes a seguir anime de temporada en emissió al Japó?

Espero llegir-te molt per aquí!

Ens llegim!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Eeei! Benvingut!

Hm... ja no sé què més dir-te... Però vaja, que si n'Ichi t'ha convidat segur que ja t'ha dit com funciona això :p

Així que... passa-t'ho bé amb nosaltres!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Ohhhhh!!! Benvinguuuut!!! :D Tu passaràs xaxiiii per aquí!!! ;)
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Benvingut Aheradin (em sap greu donar-te la benvinguda tan tard :()

Tot i això, veig que no has parlat gens de jocs... T'agrada algun joc? sigui de la plataforma que sigui... (?)

Espero que t'ho passis molt bé amb nosaltres, ens anem llegint!
Respon