Lyrae, com estàs? És setembre, això et causa frustració o felicitat? A mi m'és força igual, odio la humanitat durant tots els mesos de l'any, però aviat serà tardor i això fa que em senti millor perquè aviat arribarà l'època dels bunyols i no pots dir que no a uns bunyols.
T'han fet moltes preguntes, però cap d'elles tan important com: per què el Venti? Trobes que Venti ve de Ventilador, ja que és un Pokemon expert en l'ús dels rajos màgics de vent concentrat?
Pensa-hi.
こんにちは (Hola)
0
1
Hola, Sara! T'han fet moltes preguntes interessants. Jo típicament pregunto sobre temes filosòfics i acadèmics perquè soc un pseudootaku de 29 anys, he, he! Estic aquí per a fer amics i perquè m'encanta Sakura i el menjar japonès i bueno, els videojocs i altres animes, però abans jugava i mirava més anime.
A lo que anàvem. Quina filosofia de vida segueixes? Quins principis vitals et defineixen com a persona? Sabries resumir-ho en una frase? I una altra cosa, a què et dediques? Jo estudio per a ser professor d'anglès i filosofia. També et voldria preguntar si dibuixes o escrius en el teu temps lliure.
Un goig veure com creix aquesta comunitat! Siguem fidels a nosaltres mateixos i fem un món millor junts
A lo que anàvem. Quina filosofia de vida segueixes? Quins principis vitals et defineixen com a persona? Sabries resumir-ho en una frase? I una altra cosa, a què et dediques? Jo estudio per a ser professor d'anglès i filosofia. També et voldria preguntar si dibuixes o escrius en el teu temps lliure.
Un goig veure com creix aquesta comunitat! Siguem fidels a nosaltres mateixos i fem un món millor junts
- Atir dels Senders
- Porco Rosso
- Tadaima!
- Entrades: 335
- Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
- Gràcies donades: 299 cops
- Gràcies rebudes: 303 cops
0
1
Bon dia @Lyrae!
Benvinguda! Espero que passis molt bones estones aquí al fòrum i et sentis sempre convidada a participar en totes les activitats que s'hi fan!
Ens llegim!
Benvinguda! Espero que passis molt bones estones aquí al fòrum i et sentis sempre convidada a participar en totes les activitats que s'hi fan!
Ens llegim!

No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.

- cosarara
- Moderador
- ...
- Entrades: 485
- Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
- Gràcies donades: 194 cops
- Gràcies rebudes: 235 cops
0
1
Benvinguda @Lyrae! Pel nom semblaria que fossis la germana perduda d'en @lyrilla :P Sóc en cosarara, rondinaire professional, d'opinions fortes i aficions variades. Si passes pel xat segurament m'hi trobis.
I doncs, Umineko no Naku Koro ni el recomanes? Potser en podries fer un tema parlant-ne al subfòrum d'anime! O, quin és l'anime més bo de tots els temps, segons tu? En tenim un tema obert, o és una perla desconeguda? (Sí, això és la meva manera d'animar-te a fer missatges)
Em sembla molt guai el sistema aquest de fer seccions amb emojis d'estrelletes
, me l'apunto! Au ja ens anirem llegint :)
I doncs, Umineko no Naku Koro ni el recomanes? Potser en podries fer un tema parlant-ne al subfòrum d'anime! O, quin és l'anime més bo de tots els temps, segons tu? En tenim un tema obert, o és una perla desconeguda? (Sí, això és la meva manera d'animar-te a fer missatges)
Em sembla molt guai el sistema aquest de fer seccions amb emojis d'estrelletes

- Lyrae
- Sense cara
- ただいま!
- Entrades: 7
- Membre des de: 29 ago. 2022, 12:53
- Pronom: Altres
- Gràcies donades: 9 cops
- Gràcies rebudes: 17 cops
0
1
Primer de tot, sento estar trigant tant a respondre! Vaig marxar de vacances a principis de mes i no he tingut una estona lliure des de llavors >.<
Procedeixo a continuar responent les vostres preguntes

La veritat és que no soc gaire de mirar pel·lícules, però una sèrie que em va agradar molt aquest últim any va ser Sex Education (està a Netflix). Narra la historia d'un noi en un institut britànic on hi ha poca o gens educació sexual, i que sense esperar-s'ho en converteix en un consultor sexual per als seus companys... Pot sonar una mica estrany però el guio està força bé!
Hmm... La veritat és que encara no me'ls he mirat molt en detall però visualment triaria Pokemon Púrpura :3 Suposo que l'estètica més futurista m'atrau més hehe
Setembre em causa alhora tristesa i felicitat; per una banda, l'arribada d'aquest mes acostuma a portar també una baixada de temperatures i em permet tornar a portar pantalons llargs, cosa que agraeixo MOLT i em fa molt feliç, però també acostuma a comportar l'inici del curs i la tornada a l'estrès, cosa que no sempre ve de gust... heh.
I sobre el Venti... Simplement li tinc molt carinyo perquè el seu banner em va portar molta sort, hehe. En 40 tirades em van sortir 3 personatges 5*; 2 Ventis i 1 Jean. Lucky me~
Dooooncs, em sembla una pregunta una mica complicada... He estat bastants anys portant una filosofia bastant nihilista: considerava que la vida no té un propòsit ni un objectiu, i que no existeix la moralitat, doncs tot em sembla molt relatiu i variable. He d'utilitzar el passat perquè aquest estiu vaig haver de passar per una cirurgia d'emergència per una peritonitis, i encara ara estic reflexionant sobre el valor de la vida, ja que molta gent s'ha esforçat perque pugui avui estar viva i escrivint això...
Crec que continuo refent la meva filosofia de vida i no et puc donar una resposta encara, però el que sí sé és que estic contenta d'estar vida i de poder compartir el temps que m'han donat amb les persones que estimo :3
Sobre els principis vitals tampoc sé ben bé què dir hehe, sempre intento tractar a tothom amb bondat, però no deixo que la gent se n'aprofiti de mi per ser bona persona. Soc algú a qui li agrada donar, però també tinc molt clar on poso els meus límits, suposo. A part d'això, hakuna matata i aquestes coses que es diuen~
I sobre a què em dedico, estic estudiant enginyeria de materials~ Aquest serà ja el meu últim any de carrera i tinc moltes ganes de treballar, tot i que encara no sé a quin camp concret vull entrar!
I per últim, de tant en tant dibuixo, però no sóc molt bona haha, m'agradaria aprendre a dibuixar millor algú dia :3 Escriure... no escric, però sí m'agrada molt llegir :D
Gràcies

La veritat és que fa tant temps que no miro Umineko que no et sabria dir si te'l puc recomanar o ha envellit molt malament ahahaha
Moltes gràcies altra vegada a tots els que heu respost

Espero que ens anem llegint i coneixent més amb el temps.
Salut i amor,
Sara